Werkplaatsboek/cd-rom r1100rt

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
HOSTJE

Werkplaatsboek/cd-rom r1100rt

Bericht door HOSTJE »

Hoi,
Per toeval ben ik op dit forum terecht gekomen.Na het lezen van enkele vragen en antwoorden heb ik besloten om mij toch te laten registreren. ik rijd met een r1100rt /bj99 en de andere helft van mijn trouwboek met een f650. Ik wil in de toekomst aan mijn rt zelf kleine herstellingen uitvoeren.(ben mekanieker van beroep)Maar voor ik een bout of moer los maak,wil ik toch wel eerst weten wat erachter steekt. Bestaan er werkplaatsboeken of cd-roms met afstelgegevens en/of stukken lijsten?
Groeten en alvast bedankt :wink:
Laatst gewijzigd door HOSTJE op 30 okt 2005, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
archi

Bericht door archi »

Hallo,

er bestaat een goede handleiding van Haynes, in het nederlands te vinden bij Peeters. Verder nog een van Clymer en Moto Revue.

Eric
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

welkom hostje

dit forum heeft een zoekfunctie en dan zal je gerust enkele topics tegenkomen die uw onderwerp behandelen.
via bepaalde links kan je uw werkplaats handboek downloaden in pdf file.

groetjes
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

archi schreef:Hallo,

er bestaat een goede handleiding van Haynes, in het nederlands te vinden bij Peeters. Verder nog een van Clymer en Moto Revue.

Eric
Dit wist ik niet. Heb je meer info over die Peeters?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
HOSTJE

Bericht door HOSTJE »

Als het kan, voor mij ook wat meer info over Peeters.
Ben beginner he! :roll:
w

Bericht door w »

Peeters werkboeken kan je kopen bij de hobbist in Nl. Is een heel degelijke boek. Wel weinig foto's dus ge moet het al een beetje in uw vingers hebben, want anders gaat ge er niet zo ver mee geraken . De haynes of cylmer zijn "gebruiksvriendelijker"op foto-vlak

@Xavier, ik zal mijne peeters van de 1100RT zatedag meenemen, dan kunt ge zelf eens zien
HOSTJE

Bericht door HOSTJE »

Ik zal eens informeren bij de hobbist. Zal meteen ook eens vragen voor f650.Alvast bedankt voor de moeite. :D
Plaats reactie