Onderhoud motor
Moderator: GVN
-
21#Joeri
Re: Onderhoud motor
Ik weet dat het niet in jouw meerkeuzelijstje voorkomt maar als de opgegeven parameters héél belangrijk voor jou zijn dan zou ik in de regio een bezoek aan Motocare overwegen.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Tja de beste service, 't allemaal relatief, een beetje als naar de dokter gaan... ben je geholpen dan is dat voor jou de beste en ben je van je kwaal niet vanaf dan is 't algauw een eikel... met dealers is dat net zo.
Motocare heeft net zoveel ontevreden klanten als erkende dealers, laat ons zeggen dat ik bij BMW zelf nog niet echt slecht ben behandeld maar elders ook nie echt dus alles hangt een beetje van je instelling af en je manier waarop jij met de brave medemens omgaat dat kan een hemelsbreed verschil opleveren.
L&C ligt er ook nog middenin...
voor een boxer mocht je bij mij komen als ie uit garantie was
Motocare heeft net zoveel ontevreden klanten als erkende dealers, laat ons zeggen dat ik bij BMW zelf nog niet echt slecht ben behandeld maar elders ook nie echt dus alles hangt een beetje van je instelling af en je manier waarop jij met de brave medemens omgaat dat kan een hemelsbreed verschil opleveren.
L&C ligt er ook nog middenin...
voor een boxer mocht je bij mij komen als ie uit garantie was
Beste ik zou zeker niet naar Hasselt gaan ze zijn nu verhuist ik zelf rij naar winge motors in Rotselaar en woon in limburg nooit zien ze mij nog in Hasselt en zo zijn er vele mvg Ludo
Laatst gewijzigd door ludoke op 29 mar 2012, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Walter Adventure
Zeer juist , ik ga steeds naar BM center in Olen !
winge motors in Aartselaar
Zeer juist , ik ga steeds naar BM center in Olen !
-
mecapuet
ludoke schreef:Beste ik zou zeker niet naar Hasselt gaan ze zijn nu verhuist ik zelf rij naar winge motors in Aartselaar en woon in limburg nooit zien ze mij nog in Hasselt en zo zijn er vele mvg Ludo
In Aartselaar gaat ge lang moeten zoeken naar Winge motors...
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Zo gek ben ik al geworden van die manne je kan ook naar moto care gaan in putte
-
V
Heb nooit te klagen gehad van motorhuis Hasselt, altijd correct behandeld geweest.ludoke schreef:Beste ik zou zeker niet naar Hasselt gaan ze zijn nu verhuist ik zelf rij naar winge motors in Rotselaar en woon in limburg nooit zien ze mij nog in Hasselt en zo zijn er vele mvg Ludo
Grtz V
Nadat ik daar een jonge 2é hands kocht ben ik ben ook 3 jaar naar volle tevredenheid daar geweest voor onderhoud.
Alleen missen ze sinds het vertrek van Karel mensen met commercieel inzicht , verkopers die kaas gegeten hebben van zaken doen maw. Zo hebben ze aan hun deur in hun showroom een K1200R staan denk van 2006 , die was 4 jaar geleden al te duur om verkocht te geraken. En nu staat die daar nog en aan dezelfde prijs! Ze krijgen die daarvoor in geen 1000 jaar verkocht. En omdat zij fout geweest zijn jaren terug in hun prijsstelling voor de K , en die dus maar blijven en blijven staan , kunnen ze nu geen K1200 meer overnemen. (ook al wou ik wel verkopen aan een zeer schappelijke prijs , wat ik dan later partikulier gedaan heb) , omdat ze er al teveel hadden en waarschijnlijk nog hebben. (trouwens zo'n 2006 en ouder koop je zo al beter niet omwille van de kinderziektes en zeker niet aan die prijs)
Ik heb m'n motor partikulier verkocht en vroeg hun om een offerte voor een nieuwe en ..... heb nooit iets mogen ontvangen. Dus als ze daar in Hasselt dan echt niet willen verkopen aan mij , ben ik maar elders gegaan. Maar van hun technische service was ik wel tevreden.
Alleen missen ze sinds het vertrek van Karel mensen met commercieel inzicht , verkopers die kaas gegeten hebben van zaken doen maw. Zo hebben ze aan hun deur in hun showroom een K1200R staan denk van 2006 , die was 4 jaar geleden al te duur om verkocht te geraken. En nu staat die daar nog en aan dezelfde prijs! Ze krijgen die daarvoor in geen 1000 jaar verkocht. En omdat zij fout geweest zijn jaren terug in hun prijsstelling voor de K , en die dus maar blijven en blijven staan , kunnen ze nu geen K1200 meer overnemen. (ook al wou ik wel verkopen aan een zeer schappelijke prijs , wat ik dan later partikulier gedaan heb) , omdat ze er al teveel hadden en waarschijnlijk nog hebben. (trouwens zo'n 2006 en ouder koop je zo al beter niet omwille van de kinderziektes en zeker niet aan die prijs)
Ik heb m'n motor partikulier verkocht en vroeg hun om een offerte voor een nieuwe en ..... heb nooit iets mogen ontvangen. Dus als ze daar in Hasselt dan echt niet willen verkopen aan mij , ben ik maar elders gegaan. Maar van hun technische service was ik wel tevreden.
-
V
Heb het zelfde voor gehad bij een andere dealer, prijs gevraagd voor een occasie GS en RT ook nooit ontvangen.
Zullen altijd wel voor of tegenstanders zijn van sommige dealers.
Grtz V
Zullen altijd wel voor of tegenstanders zijn van sommige dealers.
Grtz V
Laatst gewijzigd door V op 29 mar 2012, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dealer verdient veruit het meeste met onderhoudswerken en herstellingen, hij heeft er dus alle baat bij zijn klanten te soigeneren waar ze ook vandaan komen.zou Meeusen dezelfde sercice geven aan ons dan aan hun eigen klanten vraag ik mij dan ook af
Je zal bij Meeusen evengoed een onderhoud volgens de BMW normen (wat dat ook moge betekenen) krijgen dan op een ander.