Touratech mini compressor
Moderator: GVN
Re: Touratech mini compressor
Zeer degelijk en betaalbaar, komt van het kruidvat voor 29euro.

Dat Kruidvat ding, komt dat ook geleverd met een bandenventiel of enkel met een puntig ding om matrassen op te blazen ? En zit er ook een 12V acc. stekker aan voor auto. Ik ga me toch ook zo'n dingetje aanschaffen.
Hoe zit het trouwens met de drukmeter, is die betrouwbaar, komt het overeen met een duurdere drukmeter ? Toch wel belangrijk als je de juiste spanning wil bekomen.
En dit nog, kan je er ook fietsbanden mee opblazen. (Ik weet het, ik ben liever lui dan moe
)
Hoe zit het trouwens met de drukmeter, is die betrouwbaar, komt het overeen met een duurdere drukmeter ? Toch wel belangrijk als je de juiste spanning wil bekomen.
En dit nog, kan je er ook fietsbanden mee opblazen. (Ik weet het, ik ben liever lui dan moe
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Banden, matras, voetbal, ... zijn verschillende koppelingen bij.
Is met 12V aansluiting voor den auto. (Heb er een klein plug opgezet)
Drukmeter : Heb er zelf 3 (zie foto), komen op een druk van 2,4 vrijwel alle 3 hetzelfde uit.

Fietsbanden : indien zelfde ventiel als moto
Is met 12V aansluiting voor den auto. (Heb er een klein plug opgezet)
Drukmeter : Heb er zelf 3 (zie foto), komen op een druk van 2,4 vrijwel alle 3 hetzelfde uit.

Fietsbanden : indien zelfde ventiel als moto
Dit topic nog eens vanonder het stof halen.
In de laatste Gamma-folder staat een kleine compressor.
Net dezelfde kocht ik me ooit in de Lidl.
Om 'm onderweg aan de praat te krijgen, ga je een andere stekker moeten plaatsen. Maar da's ook niet moeilijk.
Voordeel : Klein, kan je meenemen, je hoeft niet te klooien met de CO2-busjes, niet wachten op de wegenwacht
Nadeel : maakt herrie, niet de snelste (maar wachten op de wegenwacht duurt langer), drukmeter van geen kanten juist dus extra metertje meenemen

In de laatste Gamma-folder staat een kleine compressor.
Net dezelfde kocht ik me ooit in de Lidl.
Om 'm onderweg aan de praat te krijgen, ga je een andere stekker moeten plaatsen. Maar da's ook niet moeilijk.
Voordeel : Klein, kan je meenemen, je hoeft niet te klooien met de CO2-busjes, niet wachten op de wegenwacht
Nadeel : maakt herrie, niet de snelste (maar wachten op de wegenwacht duurt langer), drukmeter van geen kanten juist dus extra metertje meenemen

R1200RT, again 

Touratech mini compressor
Ook gewoon, en beter zelfs, te vinden in elke Auto5.
-
Relax
Voor een paar busjes CO2 heb ik
- véél minder plaats nodig
- géén bijkomende meter nodig
- géén stekker nodig
- géén wegenwacht nodig
Voor de keren dat ik ze nodig heb zijn ze ook veel minder duur.
De mensen die er meer mee doen dan wachten op een lekke band zullen er wel wat aan hebben.
- véél minder plaats nodig
- géén bijkomende meter nodig
- géén stekker nodig
- géén wegenwacht nodig
Voor de keren dat ik ze nodig heb zijn ze ook veel minder duur.
De mensen die er meer mee doen dan wachten op een lekke band zullen er wel wat aan hebben.
I respect your opinion. But I don't give shit.