Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Waar is Ron66 als ge hem nodig hebt....?
LOL
LOL
-
adjuvo
Ik zat inderdaad redelijk goed op mijn paard ( letterlijk en figuurlijk ) en ge moet al HEEL onozel doen om mij uit mijn kot te halen ,en om uw geweten te sussen... ik kon dat effectief WEL zonder overtredingen realiseren .Kmax schreef:Me dunkt dat ge redelijk gepikeerd waart. Wat ik niet begrijp is dat ge dan klaarblijkelijk alle moeite van de wereld doet om die kerel voor te blijven... Ook zonder overtredingen ?adjuvo schreef:De betrokken rijder in kwestie ( en ik ga niet in detail treden om hem niet helemaal zijn trots te ontnemen) heeft inmiddels ondervonden dat 2 x zo breed en 2 x zo zwaar sneller ter plaatse was dan waar hij ooit van kan dromen .
't was mogelijks even schrikken voor jou , maar ik hoop dat je hier iets uit geleerd hebt !
Dit is overigens mijn laatste commentaar mbt deze gebeurtenis , het leven gaat gewoon verder ... voor mij althans !
-
adjuvo
Ik kwam deze avond een moeke tegen met haar dochter tijdens de tankstop .
Heel veel grote ogen en wijzende vingers naar "den ijzeren ezel " .
Mini-mensje inclusief grote zak chips even op het paard gezet en iedereen vervolgde aansluitend stralend en glunderend weer zijn weg huiswaarts .
Wat kan het leven toch mooi en aangenaam zijn !

Heel veel grote ogen en wijzende vingers naar "den ijzeren ezel " .
Mini-mensje inclusief grote zak chips even op het paard gezet en iedereen vervolgde aansluitend stralend en glunderend weer zijn weg huiswaarts .
Wat kan het leven toch mooi en aangenaam zijn !
-
adjuvo
Dartagnan ,Dartagnan schreef:@ Relax, kijk jij niet een beetje teveel zwart/wit
Of is het gewoon uw zoveelste post om wat keet te schoppen.
sabel opbergen , hoed aan de kapstok hangen en mantel in de mand van de hond gooien ...
Als iemand hier op dit moment al het recht zou hebben om dergelijke uitspraak te lanceren in deze discussie ben ik het en ik ervaar dit niet zoals hierboven aangehaald .
Gelieve de bovenstaande discussie dus niet te misbruiken voor andere persoonlijke afrekeningen !
Loud & clear ?
-
adjuvo
Op zoek naar een forum waar hij welkom is ...Motard46 schreef:Waar is Ron66 als ge hem nodig hebt....?
LOL
-
Relax
'k Had wel graag geweten wat de reden is van die aanval(len), 't is niet de eerste keer dat die musketier mij zoiets aanwrijft. Maar als je concretiseert, dan hoor je hem niet meer.adjuvo schreef: Gelieve de bovenstaande discussie dus niet te misbruiken voor andere persoonlijke afrekeningen !
Doet me aan iemand denken....
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
adjuvo
Les 1 : vergelijk NOOIT 2 ongevallen met elkaarOp de Wijvestraat in Zonhoven is woensdagavond een motorrijder levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ongeval.
De bestuurder van een wagen, wilde omstreeks half zeven rechtsomkeer maken in de straat. Op dat moment reed de bestuurder van de Honda motor in de richting van Bolderberg. De motard crashte in de flank van de kruisende wagen.
De politie sloot de Wijvestraat woensdagavond af voor alle verkeer. Het Parket stuurde een deskundige ter plaatse om de precieze oorzaak van het ongeval te onderzoeken.
Wie is hier de fout heren met uw disketeren, had de motorrijder gereden gelijk dien K was hij ervoor door gereden, zo kun je het ook bezien met snel rijden!!!
Les 2 : De feiten die ik aanhaal houden NIET uitsluitend verband met overdreven snelheid , dus uw commentaar is sowieso irrelevant.
Les 3 : Virtuele verkeersdeskundigen bestaan volgens mij nog steeds niet .
Als je niet ter plaatse was heb je geen recht om dienaangaande een uitspraak te doen en mocht je alsnog als betrokken hulpverlenende partij betrokken geweest zijn heb je sowieso zwijgPLICHT .
Les 4: Elke motorrijder heeft kenissen en / of vrienden die mogelijks meelezen op dit forum .
Dergelijke voorbeelden aanhalen in een totaal uit de context gerukte situatie maakt het voor hen alleen maar pijnlijker .
Een beetje respect voor de medemens is niet misplaatst zou ik zo denken .
Les 5. Ga er vooral van uit dat je door sneller te rijden minder risico's loopt om er eentje te raken .
Die ene zal je inderdaad niet geraakt hebben , maar de volgende des te sneller .
Het is nu woensdagavond en ik heb er persoonlijk al 3 tegen de grond zien gaan die jouw mentaliteit hanteren .
Ik hoop dat jij geen voorbeeldfunctie ambieert ten overstaan van gemotoriseerde tweewielers !
Duidelijk genoeg of ... ?
Laatst gewijzigd door adjuvo op 04 apr 2012, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
John
- Contacteer:
Jongen! Ge moet je zo druk niet maken. Da's nie goe voer ouwen bloeddruk. 
-
adjuvo
Merci John , mijn bloeddruk net gemeten , alles nog steeds ok , zoals gewoonlijk !John schreef:Jongen! Ge moet je zo druk niet maken. Da's nie goe voer ouwen bloeddruk.
Tot ergens onderweg !
-
Relax
Da's zo kort door de bocht dat je nog bezwaarlijk van een bocht kan spreken.Op de Wijvestraat in Zonhoven is woensdagavond een motorrijder levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ongeval.
De bestuurder van een wagen, wilde omstreeks half zeven rechtsomkeer maken in de straat. Op dat moment reed de bestuurder van de Honda motor in de richting van Bolderberg. De motard crashte in de flank van de kruisende wagen.
De politie sloot de Wijvestraat woensdagavond af voor alle verkeer. Het Parket stuurde een deskundige ter plaatse om de precieze oorzaak van het ongeval te onderzoeken.
Wie is hier de fout heren met uw disketeren, had de motorrijder gereden gelijk dien K was hij ervoor door gereden, zo kun je het ook bezien met snel rijden!!!
quote=""]Op de Wijvestraat in Zonhoven is woensdagavond een motorrijder levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ongeval.
[...][/quote]
shit; nu weet ik waar die politiecombi die ik eerder vanavond tegenkwam in een rotvaart naar toe snelde
. zwaailichten, maar geen sirene.
hopelijk redt de motard het
G
[...][/quote]
shit; nu weet ik waar die politiecombi die ik eerder vanavond tegenkwam in een rotvaart naar toe snelde
hopelijk redt de motard het
G
Terug on topic, deze morgend een RT oprit Rumst richting Antwerpen. Allez ik denk het toch want ik was nogal (overdreven) rap weg 
Laatst gewijzigd door GSMax op 05 apr 2012, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
deze morgen in Wambeek ook. Ook een kieken van een vrouw die het te lang wachten vond. Een volvo break, draaide uit de file om terug te rijden. Op dat moment kwam ik aan.
Hier hebben mijn veren en mijn race-remblokken hun werk gedaan. Was wel schrikken, maar niets geraakt. tja, weer eens geluk deze keer.
J
Hier hebben mijn veren en mijn race-remblokken hun werk gedaan. Was wel schrikken, maar niets geraakt. tja, weer eens geluk deze keer.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Gisterenavond (woensdag 4/4) 22:15 vanop de Noorderlaan in A'pen tot net voorbij de Waaslandtunnel op Linkeroever achter 'n witte 1200GS MVY-xxx van bij Ludwig in Sint-Niklaas gereden. Bestuurder met witte helm en fluogeel-zwarte motovest.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Ik ben even niet mee hoe iemand in één post iemand kan verwijten van overdrijven snelheid, en even verder erop wijst dat hij als betere motorrijder de idioot met overdreven snelheid toch nog voor bleef.
Ofwel is iemand een idioot en kan je hem niet volgen, ofwel blijf je de idioot bij en praat je volgens mij over twee idioten.
Ofwel is iemand een idioot en kan je hem niet volgen, ofwel blijf je de idioot bij en praat je volgens mij over twee idioten.
En ik kwam vandaag tegen, de Wooterwooter schreef:Ik ben even niet mee hoe iemand in één post iemand kan verwijten van overdrijven snelheid, en even verder erop wijst dat hij als betere motorrijder de idioot met overdreven snelheid toch nog voor bleef.
2009 R1200RT - Titansilber
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
Tiens, ik kan me geen lichtgrijze RT herinneren...
Ik reed toch niet teveel als een idioot?
wooter schreef:Tiens, ik kan me geen lichtgrijze RT herinneren...![]()
2009 R1200RT - Titansilber
Mijn laatste vraag is ook virtueel een valide vraag 
-
Relax
Ik spreek me daar niet over uit, ik rij op een GS(of A).
Hey Dartagnan, een voorzet!!!!
Hey Dartagnan, een voorzet!!!!
-
Cindy
Zou u eens willen tegenkomen Relax....dan kan ik hier ook eens iets "nuttig" zeggen 
-
adjuvo
wooter schreef:Ik ben even niet mee hoe iemand in één post iemand kan verwijten van overdrijven snelheid, en even verder erop wijst dat hij als betere motorrijder de idioot met overdreven snelheid toch nog voor bleef.
't zal heus niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn dat je niet mee bent , net als op die andere fora
Vandaag 16:35 u samen met grijze 1200RT 1-MEC-xxx vanaf de E19 de Craeybeckxtunnel ingereden. Ben 'm in de tunnel voorbijgestoken.
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Relax
Deze snap ik niet. Ik zie geen reden om je bijdrage niet te doen. Ik kijk er alleszins naar uitCindy schreef:Zou u eens willen tegenkomen Relax....dan kan ik hier ook eens iets "nuttig" zeggen
Moeten anders maar 'ns afspreken. Elk jaar doe ik wel een paar ritten...