Hallo
Top-en zijkoffers voor mijn BMW r1100rs van 1995(blauw)zijn moeilijk te vinden zeker?En indien van wel,over welke prijs spreken we dan?
Grts Marc
Top-en zijkoffers
Moderator: GVN
-
der_joachim
- Contacteer:
Re: Top-en zijkoffers
Nieuw zijn ze nog wel verkrijgbaar, maar voor bizarre prijzen. Denk aan 300 euro voor een BMW-topkoffer (Motoport Den Bosch). Misschien kan je beter op tweedehands verkoopsites kijken. Ook daar zijn de vraagprijzen hoog, maar met een beetje geluk kan je wel iets aardigs op de kop tikken.
Ik heb het hier over Nederlandse prijzen. Ik weet niet of ze net zo gek zijn in Vlaanderen. Zo niet, dan moet ik eens een strafexpeditie naar het Zuiden maken.
Ik heb het hier over Nederlandse prijzen. Ik weet niet of ze net zo gek zijn in Vlaanderen. Zo niet, dan moet ik eens een strafexpeditie naar het Zuiden maken.
-
Dirk Pauwels
Reken op 250 euro voor de zijkoffers, meestal met beschadigingen, topkoffer rond de 100-150 euro, ook zien of je de zijkofferbeugels en de montageplaat vd top koffer hebt of erbij krijgt. Ook letten op de sloten, meestal zijn die op de contactsleutel gezet, dus die moeten omgezet worden naar jouw sleutel, kan je zelf, maar het is wat gepruts om het slot eruit te krijgen. Dus geen koffers kopen die op slot zijnder_joachim schreef:Nieuw zijn ze nog wel verkrijgbaar, maar voor bizarre prijzen. Denk aan 300 euro voor een BMW-topkoffer (Motoport Den Bosch). Misschien kan je beter op tweedehands verkoopsites kijken. Ook daar zijn de vraagprijzen hoog, maar met een beetje geluk kan je wel iets aardigs op de kop tikken.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Sloten omzetten op de oude RS modellen is gewoon: wat kruipolie erin, sleutel erbij, tang erop en draaien, slot aangepast... zelf gezien bij BMW