zadelovertrek dringend info...!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
lgo

zadelovertrek dringend info...!

Bericht door lgo »

Op zoek naar adressen om het zadel van m'n GS 1100 te laten overtrekken ben ik uitgekomen op de site van Autogarnierderij Paul in Deurne. Professioneel ogende site...
Ik nam telefonisch contact op (kerel was erg vriendelijk) en... overtrekken van zadel én buddyseat in zwart skai zou op +/- 80 à 90 euro komen?! Bovendien, 's morgens binnenleveren, 's avonds klaar...
Ik viel op m'n gat van deze prijs.
Kent iemand deze firma of heeft iemand hier positieve (of negatieve) ervaringen mee? (ter info: http://www.auto-garnierderij-paul.be)
Xa4
Contacteer:

Re: zadelovertrek dringend info...!

Bericht door Xa4 »

er stond een haakje en / tegen die url ... bij deze dus ! :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
MiGSel
Contacteer:

Bericht door MiGSel »

lgo schreef:Ik viel op m'n gat van deze prijs.
Wat bedoel je? Zo hoog of zo laag?

Ik vind het vrij normaal...

Onlangs 40 euro betaald voor het overtrekken van een solo zadeltje.
Afbeelding
lgo

Bericht door lgo »

MiGSel schreef:
lgo schreef:Ik viel op m'n gat van deze prijs.
Wat bedoel je? Zo hoog of zo laag?

Ik vind het vrij normaal...

Onlangs 40 euro betaald voor het overtrekken van een solo zadeltje.
Had prijs van een andere firma; vroegen +/- 400 euro :(
Eelco

Bericht door Eelco »

80-90 € is marktconform
groeten
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

Eelco schreef:80-90 € is marktconform
Ik heb prijsofferte gehad voor mijn zadel van 300 euro... echt waar, als je dat leest als je net uit bed zijt, ben je direct wakker :lol:

ik vind dat goede prijs, ik heb pak minder betaald maar bij mij was het puur om mij een pleziertje te doen, die man doet dat voor niemand anders.

groetjes
LucVH

Bericht door LucVH »

Kijk eens op http://www.artistiek.be heb hier goede ervaringen mee!
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
lgo

Bericht door lgo »

lucvanhimste schreef:Kijk eens op http://www.artistiek.be heb hier goede ervaringen mee!
Offerte van +/- 400 euro kwam van Artistiek. (Enkel 'overtrekken', geen nieuw zittingschuim...) Da's dan toch wel een hééééél groot prijsverschil, hé! In beide gevallen spreken we enkel over herbekleden met skai;geen leder of zo...
motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

lucvanhimste schreef:Kijk eens op http://www.artistiek.be heb hier goede ervaringen mee!
Bij mij idem, 300 euro voor mijn zadel bij artistiek, niet te doen
lgo

Bericht door lgo »

'k Heb mijn zadel vandaag binnen gedaan bij Autogarnierdeij Paul in Deurne. Sympathieke kerel, tof eenmansbedrijf... Had prachtige cabrio's e.d. staan; zag er knap werk uit.
:shock: Prijs voor hoofdzadel en buddyseat inderdaad € 90. Woensdag ophalen... Ik ben benieuwd!
:wink: PS: Nog even getwijfeld met een grovere, matte bekleding maar 'k ben uiteindelijk toch voor de originele zwarte skai gegaan.
LucVH

Bericht door LucVH »

Oei :oops: , en ik dacht nog wel een goede tip gegeven te hebben aangaande Artistiek.
Enkele jaren geleden is het zadel van mijn Pan eens gratis gerepareerd door deze man vandaar mijn aanbeveling.

't succes zal hem naar zijne kop gestegen zijn zeker of anders denkt hij dat BMW rijders melkkoeien zijn.

Sorry
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
lgo

Bericht door lgo »

lucvanhimste schreef:Oei :oops: , en ik dacht nog wel een goede tip gegeven te hebben aangaande Artistiek.
Enkele jaren geleden is het zadel van mijn Pan eens gratis gerepareerd door deze man vandaar mijn aanbeveling.

't succes zal hem naar zijne kop gestegen zijn zeker of anders denkt hij dat BMW rijders melkkoeien zijn.

Sorry
No pro... Elke tip leidt vroeg of laat tot hulp. Daarom is dit forum ook zo practisch. Toch bedankt!
Plaats reactie