Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Wij hebben de rit gans uit gedaan ook al zijn we van Schoten (watjes vroeger afdraaien)
Moe maar voldaan maar wel genoten voor ons met de club de eerste rit dit jaar en hopelijk de laatste niet .
Zeker een bedanking naar John toe en naar Danny en Bieke met wie we de rit gereden hebben .
Was wel met mijn Witte Rt van de federale maar had op sommige momenten een rij achter me hangen .
Had maar een 2720 en ging vrij vlot op het einde even geen samenwerking van die koers fanaten maar dat is niet aan John te danken .
Net lekker pizza binnen geslagen nu nog een paar glazen wijn achter over en het zal slapen worden na 38 uren zonder slaap .
Tot de volgende
groeten
patrick en daniella
Yep,
John, het was een rit met toffe baantjes, we hebben er van genoten.
Mijn foto's zijn HIER te bekijken.
Houdoe
PS: Ook wij zijn iets vroeger gestopt, tja, als het einde van de route langs de deur ligt.
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Fox30 schreef:
PS: Ben wel bijna van de baan gereden dor 2 GSsers, gevolgd door een 1600.
Zij wilden de toer blijkbaar in 1 uur rijden.
Sorry mannen, maar voor mij is het een toer en geen baanrace. Een beetje respect voor Beemers die het wat rustiger uitrijden. Dank bij voorbaat.
Had jij er niet gereden, 't was ons gelukt.
Niemand heeft je toch opgejaagd, Mr Fox? Wij hébben respect voor mensen die het rustig aan willen doen. We pushen niet en brengen niemand in gevaar. Mag het dan omgekeerd ook? Of is men van het principe: alles trager dan ik zijn sukkels, alles sneller zijn zotten?
Dank bij voorbaat.
@ John
Goei rit, ouwe. Een prestatie, om in zo'n gebied wat fatsoenlijks onder de wielen te schuiven.
pvde schreef:Yep,
John, het was een rit met toffe baantjes, we hebben er van genoten.
Mijn foto's zijn HIER te bekijken.
Houdoe
PS: Ook wij zijn iets vroeger gestopt, tja, als het einde van de route langs de deur ligt.
Houdoe
@ pvde : Het standbeeld welk jij Nero noemt, is Kiekeboe
'T was voor mij een ideale starter van het seizoen. Heb er samen met Luc en Caroline dan ook van genoten. Wel vroeger gestopt, omdat de route bijna voor mijn deur passeerde! Merci voor de toffe rit John!!
Fox30 schreef:
Sorry mannen, maar voor mij is het een toer en geen baanrace. Een beetje respect voor Beemers die het wat rustiger uitrijden. Dank bij voorbaat.
Vorig jaar tijdens 2 van de 4 clubritten die ik meereed ook ambras omdat er hier blijkbaar zijn die niet kunnen verdragen dat er mensen eens wat sportiever doorrijden.
Het is toch onze keuze dat we graag wat sportiever en sneller rijden ook al is het niet altijd wettelijk
In de Relax zijn geval: foei foei foei, jij moet het voorbeeld geven
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
John,
wij hebben er ook van genoten, leuk en rustig ritje in goed gezelschap (thanks) om het jaar te beginnen.
Net zoals velen blijkbaar het er ook niet op gewaagd om de eindstop te bereiken.
Ter hoogte van Putte zijn we huiswaarts gekeerd, het vrouwtje was er blij om ( t' was nogal aan de frisse kant)
Vermits ik in Nijlen woon heb ik Vorselaar als begin- en eindpunt genomen. Om 11u eraan begonnen, om 15u was ik terug thuis. Volledige rit op het gemakje gereden, zelfs de lus rond het golfterrein . Geen regen gehad, wel frisse wind.
Op momenten had ik liever op mijn verwarmde en gekuipte RT gezeten, maar vooral door de vele "springbultjes" en de kleine baantjes was ik toch blij dat ik met de 800GS was. Leuke rallyweggetjes, zo heb ik het graag
John, bedankt voor de organisatie van de leuke rit.
Fox30 schreef:
Had jij er niet gereden, 't was ons gelukt.
Niemand heeft je toch opgejaagd, Mr Fox? Wij hébben respect voor mensen die het rustig aan willen doen. We pushen niet en brengen niemand in gevaar. Mag het dan omgekeerd ook? Of is men van het principe: alles trager dan ik zijn sukkels, alles sneller zijn zotten?
Dank bij voorbaat.
@ John
Goei rit, ouwe. Een prestatie, om in zo'n gebied wat fatsoenlijks onder de wielen te schuiven.
't zijn blijkbaar meestal de tragere rijders die klagen over de snellere, andersom hoor je bijna nooit.