Ik heb er zelf wat op gevonden en een tussenplaatje geknutseld. Jammer dat dit niet in de handel is, want een mistlamp moet toch wel doeltreffend geïnstalleerd zijn hé!?
Mistlicht achteraan én horizontaal !
Moderator: GVN
Mistlicht achteraan én horizontaal !
Als kwetsbare weggebruiker heb ik toch een mistachterlicht laten plaatsen. Eentje met diodes, dat oogt wat discreter. Maar... dit was geplaatst op het spatbord, en scheen dus niet horizontaal naar het achterkomend verkeer.
Ik heb er zelf wat op gevonden en een tussenplaatje geknutseld. Jammer dat dit niet in de handel is, want een mistlamp moet toch wel doeltreffend geïnstalleerd zijn hé!?
Laatst gewijzigd door Jefke op 14 aug 2005, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MISTLICHT ACHTERAAN én HORIZONTAAL !
Sorry Erik, ik ben niet echt mee... wel nieuw in deze rubriek. Is enkel positief als suggestie bedoeld, helemaal niét met een schreeuw!?Jef Geldof schreef:Als kwetsbare weggebruiker heb ik toch een mistachterlicht laten plaatsen. Eentje met diodes, dat oogt wat discreter. Maar... dit was geplaatst op het spatbord, en scheen dus niet horizontaal naar het achterkomend verkeer.
Re: MISTLICHT ACHTERAAN én HORIZONTAAL !
Nog eens Erik, ik zie nu pas dat er een foto bij staat, en dat je mistachterlicht schitterend geïntegreerd is! Echt wel de ideale oplossing!Jef Geldof schreef:Als kwetsbare weggebruiker heb ik toch een mistachterlicht laten plaatsen. Eentje met diodes, dat oogt wat discreter. Maar... dit was geplaatst op het spatbord, en scheen dus niet horizontaal naar het achterkomend verkeer.
Erg bedankt voor je reactie!
Dank voor de ontcijfering van de kodetaal die mij als geheimschrift overkwam, maar ja, ben hier in 't forum een bleuke, en zal dus nog veel moeten ondervinden.LJ schreef:euh...Jef. Wat Erik bedoelt is dat het op het net het gebruik van hoofdletters wordt beschouwd als schreeuwen. En het draadje is dus jouw thread.
blijf jezelf en geniet van de natuur, het platteland en de mensen...
lid
lid
-
Iron Gonzo
je leert alles met vallen en opstaan he

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
No problemo.Jef Geldof schreef:Dank voor de ontcijfering van de kodetaal die mij als geheimschrift overkwam, maar ja, ben hier in 't forum een bleuke, en zal dus nog veel moeten ondervinden.LJ schreef:euh...Jef. Wat Erik bedoelt is dat het op het net het gebruik van hoofdletters wordt beschouwd als schreeuwen. En het draadje is dus jouw thread.
Ja, dank voor de hint, dat vreesde ik ondertussen ook al... Maar naïef en onwetend als ik (nog) ben, hoop ik wel dat je me dat vergeeft. Want je weet maar nooit, het zou toch kùnnen hé!? Ik vind nog altijd dat een mistachterlicht - geïntegreerd in het achterlicht - evident voorzien wordt in een technisch hoogstandje zoals BMW-motoren.John schreef:Enheuuu Jef....dat zogeheten mistlicht in dat avatarke....dat is eigenlijk zijn stoplicht![]()
By the way... rijden jullie met een mistachterlicht? Zo niet: waarom niet? En zo ja, hoe heb je het dan gefikst?
Lieve groet, Jef.
lid
lid
Awel ik nog niet maar dat zal niet te lang meer duren.
Heb tijdens de voorbije winters iets te vaak bange momenten gehad vooral dan 's nachts in de mist.
Het volgende dat ik op mijn brommerken installeer zal die led-verlichting zijn achteraan en dan liefst nog zo sterk mogelijk.
Kan jij een foto posten van je aanpassing?
Heb tijdens de voorbije winters iets te vaak bange momenten gehad vooral dan 's nachts in de mist.
Het volgende dat ik op mijn brommerken installeer zal die led-verlichting zijn achteraan en dan liefst nog zo sterk mogelijk.
Kan jij een foto posten van je aanpassing?
Ja, heel graag zelfs, maar het lukt me al 2 dagen niet om foto's op het net te plaatsen... frustrerend! Ik zal ze je doormailen. Mijn e-adres is <jef.geldof@telenet.be>, zo kan je me je adres laten weten, tot binnenkort.LJ schreef: Kan jij een foto posten van je aanpassing?
lid
lid
fotolinks led
Awel, hierbij een poging! Met dank aan de ultieme coach!Jef Geldof schreef:LJ schreef: Kan jij een foto posten van je aanpassing?

Nu kijken wat er komt... met dank aan Peter!
Laatst gewijzigd door Jefke op 19 aug 2005, 11:35, 5 keer totaal gewijzigd.
lid
lid
-
motorprinsesje
Prinseske, ik ben aan 't pro-be-ren... nog efkes geduld, maar ik kan wel mailen zunne (seintje naar <jef.geldof@telenet.be> en je krijgt zo alles te zien wat je zint!motorprinsesje schreef:Jefke... wat ben je aant doen? Staan die foto's op een webruimte?Jef Geldof schreef:Awel, hierbij een poging![img]IMG_amistprof,IMG_amist,img_amist2Jef Geldof schreef:
[/img]
Geef anders de link eens... dat we ze zien...
groetjes
Groetjes, Jefke.
lid
lid
-
John
- Contacteer:
Jef, als je ergens op een server een foto hebt staan copy die door Control/C te drukken dan heb je de link. Dan open je hier een posting en druk éénmaal op Img. Dan Control/V voor het adres weer te geven van je foto en dan nogmaals op Img. Je zal zien dat er een sterretje bijstaat. Dit om het adres af te sluiten. Hopelijk lukt het nu wél 
Re: fotolinks led
Ik ben er nog niet helemaal (of beter: helemaal niet) om een foto binnen te loodsen zodat die direct verschijnt. Kan iemand me nog efkes nen tip geven om er te geraken? Merci zunne!Jefke schreef:Jef Geldof schreef:LJ schreef: Kan jij een foto posten van je aanpassing?
lid
lid
-
Iron Gonzo
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/templat ... _phpBB.gif
jefke uw proberen is goed maar uw link niet.
die begint altijd met http zoals het voorbeeld hierboven.
eindigen is meestal met .gif of .jpg
uw fotos moeten wel op een internet site staan, als je ze enkel op uw computer hebt zal het niet lukken.
groetjes
jefke uw proberen is goed maar uw link niet.
die begint altijd met http zoals het voorbeeld hierboven.
eindigen is meestal met .gif of .jpg
uw fotos moeten wel op een internet site staan, als je ze enkel op uw computer hebt zal het niet lukken.
groetjes
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
inderdaad zo dus.
maar ik moet zeggen dat als je dit licht gewoon op uw spatbord plaatst het zeker fel genoeg.
en dus niet speciaal recht moet hangen. die kleine hoek zal daar geen invloed op hebben.
maar ik moet zeggen dat als je dit licht gewoon op uw spatbord plaatst het zeker fel genoeg.
en dus niet speciaal recht moet hangen. die kleine hoek zal daar geen invloed op hebben.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE