Hallo,
Is er iemand die me kan verderhelpen met m'n zoektocht naar een hulpframe voor een r100rt van 1980
Grt
De klei'n
Hulpframe voor bevestiging zijspan
Moderator: GVN
Hulpframe voor bevestiging zijspan
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Re: Hulpframe voor bevestiging zijspan
http://www.bmwboxersupplies.com/index.p ... d027c53489" onclick="window.open(this.href);return false;
deze verkoopt degelijke en gemakkelijk te monteren hulpframes van Peikert of Bauhs (duitse makelij). De onderste bevestigingen is een bol opgelast (meestal voor dnepr of ural bakken) maar er bestaan eventueel hulpstukken met gaffel voor om erop te zetten .
Welk zijspan komt eraan?
Ik heb hier nog wel wat documentatie liggen, als je wil mag je komen kijken.
grt
deze verkoopt degelijke en gemakkelijk te monteren hulpframes van Peikert of Bauhs (duitse makelij). De onderste bevestigingen is een bol opgelast (meestal voor dnepr of ural bakken) maar er bestaan eventueel hulpstukken met gaffel voor om erop te zetten .
Welk zijspan komt eraan?
Ik heb hier nog wel wat documentatie liggen, als je wil mag je komen kijken.
grt
STUCK IN THE MUD
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar
http://edmund-peikert.de/html/bmw_hilfsrahmen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STUCK IN THE MUD
Nog geen idee welk span eraan komt, heb een voorkeur voor Ural. Het is de bedoeling om een pekelcombinatie te maken om veilig naar wintertreffens te trekken. Alhoewel het zijspanvirus me meer en meer besmet en de kans groot is dat er tijdens de zomermaanden een familiespan zal van gemaakt worden.
Grt
De klei'n
Grt
De klei'n
R100RT 1980 met zijspan
foto's en documentatie voor het aanpassen van een dnepr bak heb ik hier liggen. Ik denk dat het voor een Ural bak ook wel kan dienen.
Het wiel en de ophanging had ik wel veranderd.
Mat Bekers heeft die bak indertijd overgekocht, weet niet of hij die nog staan heeft.
Het wiel en de ophanging had ik wel veranderd.
Mat Bekers heeft die bak indertijd overgekocht, weet niet of hij die nog staan heeft.
STUCK IN THE MUD