Philippe schreef:Wat is dat toch allemaal met die congé,werken jullie nog wel op het jaar Mijne congé is op ,heb nog wel 27 dagen recup staan
We zullen dat de zondag eens komen uitleggen op de DORSTlessersrit
trouwens..............waar is uwen avatar Tdmke herkende U niet meer , dacht dat er nog een andere Flip was
hebben jullie op het nieuws de waterellende gezien in de alpen en dolomieten hopelijk is dat tegen volgende week terug in orde anders moet ik in mijn topkees plaats vinden voor een rubberbootje,
groetjes
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
@ rusor
Hélaba , ik lees dat hier ook zulle ...
Niet vergeten dat ge vorig jaar van dat kleintje ,nu en dan enkel het achterlichtje zag hé
Wat dat nu zal zijn weet ik niet, maar ik heb wel een nieuw setje banden liggen , en die worden zondag , op ritje van Hilaire , ingereden
hebben jullie op het nieuws de waterellende gezien in de alpen en dolomieten hopelijk is dat tegen volgende week terug in orde anders moet ik in mijn topkees plaats vinden voor een rubberbootje,
@ rusor
Hélaba , ik lees dat hier ook zulle ...
Niet vergeten dat ge vorig jaar van dat kleintje ,nu en dan enkel het achterlichtje zag hé
Wat dat nu zal zijn weet ik niet, maar ik heb wel een nieuw setje banden liggen , en die worden zondag , op ritje van Hilaire , ingereden
Tja... Dit jaar wil ik een herkansing op de pordoi.... gaat het niet met de GS dan pak ik den S en we spreken elkaar nog eens aan de toog... of we kunnen dat misschien eerst doen aan de den toog en dan blijft het misschien veilig voor de Italiaen
Philippe schreef:Als we daar die max.temperaturen krijgen zal het puffen zijn op de moto maar droog
Als het nu echt te warm wordt dan kruipen we maar met z'n allen in de auto .................. hebben we airco wie er niet bij kan zetten we op de remork zo heeft iedereen wat frisse wind
Wie is er al aan het inpakken???
Bij mij is het bijna klaar.
Ik en den bosse vertrekken donderdag avond al naar ginder.moto's in de biemerbus en weg zijn we.
Ik ben al aan het aftellen en begin stilaan in de stemming te komen da belooft.
Tot zaterdag en een goede reis aan iedereen .