wegvallen muziek op zumo
Moderator: GVN
wegvallen muziek op zumo
Hallo,
een (klein) beetje gefrustreerd teruggekomen van 3daagse trip in Luxemburg.... Na +- een uur rijden, valt de mp3 muziek regelmatig weg (combinatie Zumo 660 & Schuberth SRC).
Heeft iemand van jullie hier ook problemen mee (gehad)? Zijn er oplossingen?
tkx Tom
een (klein) beetje gefrustreerd teruggekomen van 3daagse trip in Luxemburg.... Na +- een uur rijden, valt de mp3 muziek regelmatig weg (combinatie Zumo 660 & Schuberth SRC).
Heeft iemand van jullie hier ook problemen mee (gehad)? Zijn er oplossingen?
tkx Tom
-
dr.trimble
Re: wegvallen muziek op zumo
dat is een bug in de zumo. Ik heb dit ook al voor gehad en al meerdere malen iets over gelezen op diverse fora.
Gewoon zumo opnieuw opstarten en dan heb je weer een uur muziek
Gewoon zumo opnieuw opstarten en dan heb je weer een uur muziek
K1200 GT 06'
Is mij deze week ook overkomen.
Sd kaartje er even uit en terug in en ik had terug muziek.
Gewoon uit en aan zetten hielp niet.
Ik kijk ook uit naar de oplossing of oorzaak van dit euvel...
Sd kaartje er even uit en terug in en ik had terug muziek.
Gewoon uit en aan zetten hielp niet.
Ik kijk ook uit naar de oplossing of oorzaak van dit euvel...
R1200RT - R60/7 - F650GS- ST50 (in een te kleine garage
)
Hier nog een
Ben er al 2jaar mee aan het prutsen, heb dan wel de goedkoopste BT-helm die er bestaat ( denk ik ).
Vandaag om 13.00uur weggereden, vanavond om 00.15uur terug thuis en geen enkel probleem gehad
Heb gewoon de startvolgorde omgedraaid, dus eerst helm aan, dan pas de 660.
De BT gewoon aanzetten en niet laten zoeken, zodat deze langzaam knippert.
Dan de 660 aanzetten, het liefst buiten zodat deze satelieten kan vinden.
Muziekspeler starten en gaan, je kan de route altijd nog starten, geen problemen vandaag
mvg Nico
Ben er al 2jaar mee aan het prutsen, heb dan wel de goedkoopste BT-helm die er bestaat ( denk ik ).
Vandaag om 13.00uur weggereden, vanavond om 00.15uur terug thuis en geen enkel probleem gehad
Heb gewoon de startvolgorde omgedraaid, dus eerst helm aan, dan pas de 660.
De BT gewoon aanzetten en niet laten zoeken, zodat deze langzaam knippert.
Dan de 660 aanzetten, het liefst buiten zodat deze satelieten kan vinden.
Muziekspeler starten en gaan, je kan de route altijd nog starten, geen problemen vandaag
mvg Nico
MG Breva 850
de communicatie ivm routes is geen probleem.
het is de mp3 muziek vanaf de sd kaart die niet gevonden wordt,(de sd kaart zelf ook niet als bron in media)
de 'lokale" of "interne" mp3 wel.
is volgens mij probleem met sd kaart zelf of socket waar hij in zit .
het is de mp3 muziek vanaf de sd kaart die niet gevonden wordt,(de sd kaart zelf ook niet als bron in media)
de 'lokale" of "interne" mp3 wel.
is volgens mij probleem met sd kaart zelf of socket waar hij in zit .
R1200RT - R60/7 - F650GS- ST50 (in een te kleine garage
)
Net een week mee rondgebold en geen enkele keer ging de muziek in de fout en dat ding speelde een ganse dag met een 8Gb kaartje...
ze hebben er dus niet allemaal last van of mijnen eerste keer moet nog komen
Danny schreef:Net een week mee rondgebold en geen enkele keer ging de muziek in de fout en dat ding speelde een ganse dag met een 8Gb kaartje...
dan heb jij meer chance dan ik... heb de mannen van Garmin gecontacteerd om eens te luisteren... hopelijk komt er een oplossing. Anders terug muziek via Iphone... werkt wel...
je "montage" heeft uitstekend dienst gedaan trouwens.. veel pret en plezier in Luxemburg gehad!
Danny schreef:Net een week mee rondgebold en geen enkele keer ging de muziek in de fout en dat ding speelde een ganse dag met een 8Gb kaartje...
dan heb jij meer chance dan ik... heb de mannen van Garmin gecontacteerd om eens te luisteren... hopelijk komt er een oplossing. Anders terug muziek via Iphone... werkt wel...
je "montage" heeft uitstekend dienst gedaan trouwens.. veel pret en plezier in Luxemburg gehad!
Net een mail gehad van Garmin blijkbaar verdraagt de zumo niet alle muziek even goed en valt ie daarom uit 

lol.... ding heeft duidelijk geen goede smaak...
Toestel onder garantie binnengeleverd en een ander gekregen. De mensen van CoolBlue verstaan wat klantenservice is... Hopelijk heeft nieuwe toestel niet hetzelfde probleem...
ps: no thanks to Garmin België die elke vraag die ik gesteld heb, professioneel genegeerd hebben...
ps: no thanks to Garmin België die elke vraag die ik gesteld heb, professioneel genegeerd hebben...