Eerst maar is via t'forum wat mensen waarschuwen;t'gaat over een zeer gevaarlijke herstelling aan t'wegdek.
Waar;als ge van Antwerpen richting Breda (voorbij t'sportpaleis) richting Bergen op zoom neemt (A12) en dan afrit Noorderlaan(n180) neemt,tussen het kruispunt(Luithagen) en de brug.Daar hebben ze de rechterrijstrook hernieuwd,en als't droog is zie je dat de macadam blinkt op veele plaatsen.
Dat zie je niet wanneer het wegdek nat is,maar is zeer glad.
In de andere richting ook,maar dan op de autostrade zelf(een breder en langere strook)daar waar de A12 splitst,links Breda,rechts Antw.(paal 37,8).Echt uitzien daar dat is daar levensgevaarlijk!!!k'heb via de "blauwelijn" de politie al verwittigd,maar of dat iet gaat helpen.men zeggen het voort;grts
slecht hersteld wegdek!
Moderator: GVN
-
patrick k100
Re: slecht hersteld wegdek!
der zal eerst dodelijk slachtoffer moeten vallen zoals gisteren op de ring 
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Heb je de gladheid ondervonden, of op het uitzicht beoordeelt?
-
firstbeemer
sorry,ja ik heb het zelf ondervonden
Hopelijk met de schrik vanaf gekomen?
Ik stelde die vraag omdat er (mogelijk hier) eens door een asfaltwerker verteld is dat je niet zomaar
aan het uiterlijk voorkomen van het asfalt kan inschatten of het glad is of niet.
Als ik me niet vergis was het naar aanleiding van een nieuwe asfaltlaag aan de Thijsmanstunnel
waar het asfalt er ook bijzonder glad uitzag.
Ik stelde die vraag omdat er (mogelijk hier) eens door een asfaltwerker verteld is dat je niet zomaar
aan het uiterlijk voorkomen van het asfalt kan inschatten of het glad is of niet.
Als ik me niet vergis was het naar aanleiding van een nieuwe asfaltlaag aan de Thijsmanstunnel
waar het asfalt er ook bijzonder glad uitzag.
Met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan je aannemen dat; hoe harder 't blinkt, glanst hoe gladder, als je dat in 't achterhoofd houd dan kan je jezelf al een boel ellende besparen