Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
-
Relax
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Godver, 'k heb die foto écht wel slecht bekeken. Moet mij verontschuldigen bij Luc Boxer. Ik dacht dat er een geverfde pedaalemmer stond, zo eentje met een blinkend deksel.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
erikvc
- Contacteer:
pfioew, vandaag waren het er VEEL
op 23/05/2012
om 0620 ergens ter hoogte van ternat op de E40 naar brussel een gs1200, zwart pak en koffers.
in de namiddag op de steenweg naar charleroi in Brussel ( komt uit op de louisalaan) een rode GS(a?) 1200
alsook de namiddag een gele gs(a?) die langs de achterkant van het justitiepaleis reed, richting naar beneden, de marollen en zo
de avond ( lees 21 hr toen k naar huis reed) een gsa 1150 met de stickers en zo op de E40 richtings brussel ( ik reed richting Gent).
op de ring rond brussel, richting E40 ter hoogte dilbeek een grijze GS(a?) met koffers, rijder had fluovest en een zwarte helm
op de N42 van wetteren naar zottegem ( ter hoogte van afrit sint lievens houtem) een K1600 (of net het hogere/lagere model) grijs, rijder had fluojas aan dacht ik, meer groenachtige fluo...ik reed richting zottegem
en dan ben ik er nog vergeten, maar ik was dan op het verkeer aan het letten
op 23/05/2012
om 0620 ergens ter hoogte van ternat op de E40 naar brussel een gs1200, zwart pak en koffers.
in de namiddag op de steenweg naar charleroi in Brussel ( komt uit op de louisalaan) een rode GS(a?) 1200
alsook de namiddag een gele gs(a?) die langs de achterkant van het justitiepaleis reed, richting naar beneden, de marollen en zo
de avond ( lees 21 hr toen k naar huis reed) een gsa 1150 met de stickers en zo op de E40 richtings brussel ( ik reed richting Gent).
op de ring rond brussel, richting E40 ter hoogte dilbeek een grijze GS(a?) met koffers, rijder had fluovest en een zwarte helm
op de N42 van wetteren naar zottegem ( ter hoogte van afrit sint lievens houtem) een K1600 (of net het hogere/lagere model) grijs, rijder had fluojas aan dacht ik, meer groenachtige fluo...ik reed richting zottegem
en dan ben ik er nog vergeten, maar ik was dan op het verkeer aan het letten
see me on the road? gife me a footh, a thumps up, wave a little...and drive on...I drive my slow speed and alone!
-
Nahoj
hiernet een vrouwlijke 650gs rijdster die me op de steenweg volgde in sint niklaas en iets voor ludwig afreed
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
ArEs
Deze morgen bracht ik mijnen RT binnen voor een onderhoud en wie -enfin wat- zag ik daar ... Koppel zijne moto
!
R1200GSA LC
Rond de middag een blauwe R1150RT (MIG-...) met een Schotland-sticker op zijn koffer. Ik zat op het terrasje aan de Van Eyck-brug (in Gent).
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Deze namiddag 17:15 u op de Antwerpse ring t.h.v. Antwerpen Zuid : 4 moto's op de pechstrook (1x zandkleurige 1200RT, 1x uit de kluiten gewassen scooter, 1x chopper en de vierde ben ik vergeten), samen met een bestelwagentje van de politie. Naast de RT en de scooter lag iemand plat op de rug, op het eerste gezicht oudere man met oranje fluovestje aan. Leek me op het eerste gezicht niet dramatisch vermits de anderen gewoon met elkaar stonden te praten, maar toch, 't is toch raar als je zo'n motard ziet liggen. Misschien (hopelijk) gewoon een appelflauwte vanwege de hoge temperaturen deze namiddag ?
En een klein kwartiertje later (dus bijna 17:30) op de N49 ter hoogte van Melsele, een zilvergrijze 1200RT met behalve zijn normale standlichten ook nog eens twee extra verstralertjes gemonteerd. Moet zeggen : dat viel wel op in't verkeer...
En een klein kwartiertje later (dus bijna 17:30) op de N49 ter hoogte van Melsele, een zilvergrijze 1200RT met behalve zijn normale standlichten ook nog eens twee extra verstralertjes gemonteerd. Moet zeggen : dat viel wel op in't verkeer...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Yep, 't beest krijgt z'n onderhoud plus een waslijst aan herstellingen en prutsen die, nu hij nog onder garantie valt, nog door BMW vergoed worden.ArEs schreef: Koppel zijne moto!
Heb weliswaar 2+2 maar in die "andere" 2 heb ik zo geen vertrouwen.
Zaterdag terug gaan ophalen, ondertussen met een haast nagelnieuwe R1200RT aan 't rondhossen, ook geen straf zulle
De jouwe een rode?
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Re:
Kmax schreef:Ik kwam tegen ne lelijke R1200RT in 't rood (oude politie motor?) bij ons op t werk in de ondergrondse garage (Antwerpen) op mijn plaats
Een oude R1200RT? En een rode politie motor?
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
ArEs
Ik zag het dat er hier en daar een stukske ontbrak preciesKoppel!! schreef:Yep, 't beest krijgt z'n onderhoud plus een waslijst aan herstellingen en prutsen die, nu hij nog onder garantie valt, nog door BMW vergoed worden.ArEs schreef: Koppel zijne moto!
Heb weliswaar 2+2 maar in die "andere" 2 heb ik zo geen vertrouwen.
Zaterdag terug gaan ophalen, ondertussen met een haast nagelnieuwe R1200RT aan 't rondhossen, ook geen straf zulle![]()
De jouwe een rode?
Grtz, Philip!
Ik hoop zo snel mogelijk iets te horen van de mijne ... anders kan ik de motorscreening van morgen op mijne buik schrijven
Grtz!
R1200GSA LC
Re: Re:
't Zelfde model stond bij AMS gisteren, maar dan in t witjakke schreef:Kmax schreef:Ik kwam tegen ne lelijke R1200RT in 't rood (oude politie motor?) bij ons op t werk in de ondergrondse garage (Antwerpen) op mijn plaats![]()
Een oude R1200RT? En een rode politie motor?
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
vrijdagmorgen in Genk op het kartingcircuit een zwerm zwaantjes aan het spelen......de gelukzakken
STUCK IN THE MUD
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar
-
patrick k100
rond 14u00 in Deinze aan't rondpunt richting zulte nen k-lt ma en pa in shortje en t-shirt Schouppe zal content zijn 
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Rond 1900 hr op parking 'Paddocks Place' Engsbergen (Tessenderlo): R1200GS Adv met gewone GS koffers en wielen. Reclame op moto van 'BMW MOTO BRUXELLES'. Rijder vertrok al zittend van op de bok! Kort praatje mee gemaakt. Franstalig maar sprak goed Nederlands. Iemand van dit forum?
Daarnet 16:00 op de Antwerpse ring richting Gent met de viermaalvierwieler beetje plaats gemaakt zodat tweewieler MLB-xxx op 'n zilvergrijze K1300 van bij Ludwig vlot kon passeren.
Greetz,
P@trick
P@trick
Tijdens de terugreis uit de Moezel-streek, week ik "even" af van de route van Bosse.
Tegen het middaguur kwamen we in Vianden terecht.
Daar kwamen we de nieuwe Morgan 3-wieler tegen.
Lijkt me leuk speelgoed...

http://www.youtube.com/watch?v=ahSicoxaRmg[/video]
Tegen het middaguur kwamen we in Vianden terecht.
Daar kwamen we de nieuwe Morgan 3-wieler tegen.
Lijkt me leuk speelgoed...

http://www.youtube.com/watch?v=ahSicoxaRmg[/video]
R1200RT, again 

-
Jo De Paepe
dat is het ook .Lijkt me leuk speelgoed...
Ik heb er een ritje mogen in meemaken , tevens in een Ariel Atom en een vierwieler Morgan.
Voor zoiets gaan mijn motoren direct de deur uit. Een Morgan vierwieler staat al jaren op mijn verlanglijstje
Deze namiddag...
17:05 : grijze K1600GT 1-MDH-xxx in de bocht na de Craeybexcktunnel rinchting Gent
17:08 : dikke
gekregen van gele 1200GS 1-MAR-xxx (althans, van het manneke dat erop zat) omdat ik hem in de filedrukte wat extra ruimte gaf om vlot te passeren.
17:20 : dame (was duidelijk zichtbaar door de opengeklapte systeemhelm) die zichzelf op de uitrit Melsele van de N49 op haar grijze 1200GS MIH-xxx over de smalle betonstrook tussen de aanschuivende auto's en de vangrail een weg naar voor baande.
17:05 : grijze K1600GT 1-MDH-xxx in de bocht na de Craeybexcktunnel rinchting Gent
17:08 : dikke
17:20 : dame (was duidelijk zichtbaar door de opengeklapte systeemhelm) die zichzelf op de uitrit Melsele van de N49 op haar grijze 1200GS MIH-xxx over de smalle betonstrook tussen de aanschuivende auto's en de vangrail een weg naar voor baande.
Greetz,
P@trick
P@trick
P@rick zijn madam aan haar garage! Maar zij had zo vroeg gene, fietsende, gele kanarie verwacht blijkbaar.
Ze zal mij bijgevolg niet herkend hebben waarschijnlijk.
Gisterenavond, in de Pastoor Steenssensstraat in Beveren (kant frituur), een 1200 GSA. Piloot met blauw-grijze vest en in zijn kielzog een 650 of 800 GS (dat was mij niet duidelijk).
Deze morgen in diezelfde straat (kant grote baan) een gele 1200 GSA!
Gisterenavond, in de Pastoor Steenssensstraat in Beveren (kant frituur), een 1200 GSA. Piloot met blauw-grijze vest en in zijn kielzog een 650 of 800 GS (dat was mij niet duidelijk).
Deze morgen in diezelfde straat (kant grote baan) een gele 1200 GSA!

Had je beter gekeken dan had je mij ook gezienjakke schreef:P@rick zijn madam aan haar garage! Maar zij had zo vroeg gene, fietsende, gele kanarie verwacht blijkbaar.![]()
![]()
Greetz,
P@trick
P@trick
Moeilijk zonder bril!!p@rick schreef:Had je beter gekeken dan had je mij ook gezienjakke schreef:P@rick zijn madam aan haar garage! Maar zij had zo vroeg gene, fietsende, gele kanarie verwacht blijkbaar.![]()
![]()

Allé, 't is je vergevenjakke schreef:Moeilijk zonder bril!!p@rick schreef:Had je beter gekeken dan had je mij ook gezienjakke schreef:P@rick zijn madam aan haar garage! Maar zij had zo vroeg gene, fietsende, gele kanarie verwacht blijkbaar.![]()
![]()
Greetz,
P@trick
P@trick