Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
De rits van mijn tanktas heeft de geest gegeven.
Da's door mijn fout. Teveel brol er in proppen en dan dichtritsen.
Is dit te herstellen? Of zal ik verplicht zijn een nieuwe tas aan te schaffen (hetgeen een zonde zou zijn, want voor de rest is die tas nog in perfecte toestand)?
Het gaat dus over deze tas:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
GStephen schreef:De rits van mijn tanktas heeft de geest gegeven.
Da's door mijn fout. Teveel brol er in proppen en dan dichtritsen.
Is dit te herstellen? Of zal ik verplicht zijn een nieuwe tas aan te schaffen (hetgeen een zonde zou zijn, want voor de rest is die tas nog in perfecte toestand)?
Het gaat dus over deze tas:
Ik heb nog een tankzak liggen van Touratech en deze mag weg voor 75€, eens kijken naar Touratech tanktas 19/02/2012 van Den Woesten , daar heb je alle gegeven van het hoe en waarom.
groeten, Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Dit is het antwoord dat ik kreeg van Splash-Design:
Bedankt voor uw e-mail. Het heeft waarschijnlijk meer te maken met de runner dan met de rits dat hij niet meer goed sluit. Ik wil u graag adviseren om met de tas naar een naai atelier of schoenmaker te gaan. Deze kunnen dit ook voor u repareren of eventueel vervangen. Op die manier heeft u ook geen verzendkosten om de tas naar ons op te sturen.
Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.
Steven, ik hou jouw aanbieding in beraad, maar ga dus eerst eens zien bij de schoenmaker.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Euuuuh, ik weet niet hoe goed je je topic al gelezen hebt - ik postte de remedie in de eerste post na die van jou - maar je kan het dus perfect zelf doen ipv geld uit te geven aan een schoenmaker. 1 Tang, 1 keer knijpen en klaar.
Juist bericht van de dealer dat de ritssluiting NIET meer in garantie was van de tanktas...doch mag ik wel vermelden dat de dealer desbetreffende de kosten op zich heeft genomen ter herstelling en dat ik ze gerepareerd mag komen ophalen...over service gesproken.
Bedankt M*t*care
Grtz
Schalkse®