zou boxen willen plaatsen op de moto en daar de Zumo op aansluiten.........slim of niet?
Bedoeling is om het geluid van de Zumo "beter" te horen
Pro?
Contra?
Extra's?
boxen aan Zumo 660 koppelen
Moderator: GVN
Re: boxen aan Zumo 660 koppelen
Euh, ga je heel de buurt laten meegenieten, op den duur ga je nog Sabam moeten betaleneiRTee schreef:zou boxen willen plaatsen op de moto en daar de Zumo op aansluiten.........slim of niet?
Bedoeling is om het geluid van de Zumo "beter" te horen
Pro?
Contra?
Extra's?
De speakers op mijn RT hebben in vijf jaar nog geen dienst gedaan, alles via intercom en speakers in de helm.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Ik heb enkele jaren geleden boxen ingebouwd in mijn 1150 rt. Ik heb onderaan in het opbergvakje een versterker geplaatst en een audio-ingang met een potmeter.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat dat eerst wel leuk leek maar achteraf heb ik dat ding niet meer gebruikt ( ook al had ik toen nog geen bluetooth-headset ).
Als je boven de 100 gaat moet je dat ding oerhard zetten en telkens als je stopt lijk je wel een discotheek.
Dus als ik je een goede raad mag geven: investeer in een degelijke headset.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat dat eerst wel leuk leek maar achteraf heb ik dat ding niet meer gebruikt ( ook al had ik toen nog geen bluetooth-headset ).
Als je boven de 100 gaat moet je dat ding oerhard zetten en telkens als je stopt lijk je wel een discotheek.
Dus als ik je een goede raad mag geven: investeer in een degelijke headset.
heb een degelijke headset (scala rider) en het is niet de bedoeling de Zumo op de snelweg te horen maar wel op de kleinere banen....

Ik heb bij Conrad waterdichte boxen besteld.
In het bergvakje van de RT heb ik een versterker ( auto ) ingebouwd.
Van de RT heb ik het vakje voorzien voor de display van de radio verwijderd en daarvoor een waterdicht doosje gemonteerd. Zo hoefde ik niet te boren en kan ik steeds de RT terug origineel zetten. In het doosje zit de voeding om de zumo aan en uit te schakelen ( via de schakelaar met het rode lichtje ).
De knop met het groene lichtje schakelt de versterker aan of uit. Alle knoppen en de potmeter komen van Conrad.
Naast de potmeter staat een audio-ingang. ( voor zumo of voor mp3-speler )
Het andere groene lichtje is van een bewegingsalarm dat aan- en uitschakelbaar is via een schakelaar mijn bergvakje.
Op volle kracht is mijn motor een rijdende discotheek, maar zoals in mijn vorige bericht, ik gebruik dat praktisch nooit.
Hopelijk ben je hier iets mee.