Voorwaarden: geïntegreerd zonnevizier, stil, degelijk. Als het even kan met een mooi kleurtje.
Dacht aan een S2 (vooral deze):

Erg mooi, maar 'k zag 'm nog nergens in de buurt.
Iemand al in het bezit van de S2 en voor- en nadelen gekend?
Moderator: GVN

Heb mail gestuurd, maar ik zie niet waarom zij de helm wél zouden hebben, waar de rest van de Benelux die niet heeft, aangezien iedereen beleverd wordt door Splash Design.Stel uw vraag hier eens !
http://www.cycleshopheerlen.nl/?cat=pro ... =schuberth" onclick="window.open(this.href);return false;
'k Weet het, maar toch bestaat het ding. En ik wil 'm.Bob schreef:Is zelfs niet terug te vinden op Herr Schuberth's eigen website, dus dat wordt snuif vrees ik.
'k Heb 'm al gevonden. Motorwebshop en in Finland, Hongarije en Estland. Laat dat nu net landen zijn die mij geen ontzagwekkend vertrouwen inboezemen.Harald schreef:Moet te vinden zijn op het net.
Omdat ik weet dat je een zacht eitje bent en dus snel geraakt leek het me aangewezen om m'n grapje van de dwaze Smiley-helm van Shark goed te maken. Ik heb daarom zelf al de vraag voor jou gesteld aan Schuberth GmbH. Dat bespaart je ook ineens het hoongelach van den Duits over je taalkunde. Ik hou je op de hoogte van wat ze me daar te vertellen hebben.Bob schreef:dus wat let je om eens te informeren bij de Duitse producent of er zo geen Fins exemplaar richting België verbannen zou kunnen worden ?
Koste me net geen 5"Bob schreef:De tip van (s)Campi is anders ook goud waard. Puik opzoekwerk !
Aufwiederschnitzel !
Als ik jouw was zou ik deze passage snel wissen en dan twee traktaties vragen. Als hij zich zo'n helm kan veroorloven kan dat er ook nog wel vanaf.(s)Campi Di Pampi schreef: Koste me net geen 5"
Dat wordt lachen, bij Schuberth. Ik stuurde twee uur geleden ook al een mail.Bob schreef:Omdat ik weet dat je een zacht eitje bent en dus snel geraakt leek het me aangewezen om m'n grapje van de dwaze Smiley-helm van Shark goed te maken. Ik heb daarom zelf al de vraag voor jou gesteld aan Schuberth GmbH. Dat bespaart je ook ineens het hoongelach van den Duits over je taalkunde. Ik hou je op de hoogte van wat ze me daar te vertellen hebben.Bob schreef:dus wat let je om eens te informeren bij de Duitse producent of er zo geen Fins exemplaar richting België verbannen zou kunnen worden ?
De tip van (s)Campi is anders ook goud waard. Puik opzoekwerk !
Aufwiederschnitzel !
(s)Campi Di Pampi schreef:Oeppps...die webshop is wel betrouwbaar volgens mijn info
Lokkertje ? Je kan hem bestellen (heb ik net gesimuleerd) dus kan het...en anders stuur je hen een mail met vraag of ze 'm kunnen leveren.
Moeilijke mens.
Hopelijk kom jij niet steeds te vroeg.Relax schreef: Jullie komen zowat overal te laat

(s)Campi Di Pampi schreef:Zelfs Obama heeft 'm.
Had deze site vanmiddag al gevonden. M'n neef woont in de Dolle Tieten, niet zo héél ver van Autriche, dus als ik 'm niet anders vinden kan...(s)Campi Di Pampi schreef:In Oostenrijk
http://www.beloshop.at/shop/product.php?productid=19227" onclick="window.open(this.href);return false;