..weeral een vraag over K75
( ben vanalles aan het monteren/ aanpassen aan pas aangekochte)
..ondertussen 2de hands valbaren gevonden via marktplaats: zijn gisteren gearriveerd
..zijn er dingen waar ik moet op letten bij montage? : ik zie bv 2 lange gekarteldemotorophang- bouten met interne draad in
de moer ter bevestiging van de valbaren: ik verondertstel dat ik blok wat moet opkrikken/ steunen als ik de originele
bouten er uit haal en vervang door deze gekartelde
..zijn er nog andere zaken waar ik moet op letten...of moet ik me geen zorgen maken en wijst alles zichzelf uit....
monteren valbeugels K75
Moderator: GVN
monteren valbeugels K75
K75 -R1100RS -R1100GS - K75 - R60/6
Re: monteren valbeugels K75
amedee schreef:..zijn er nog andere zaken waar ik moet op letten...of moet ik me geen zorgen maken en wijst alles zichzelf uit....
Zo is dat, die beugels plaatsen als vanzelf
-
John
- Contacteer:
Dus waarom zo ne paniek op voorhand? 
Dag John
..euh ..paniek?
..ik val uit de lucht..waar lees jij dat er paniek was..ik informeer me gewoon of ik op iets speciaal moet letten
altijd handig ..want ik weet dat er hier op het forum mensen zoals jij zitten met enorm veel ervaring en kennis
eerst even informeren kan nooit kwaad dacht ik
groet
Patrick
en kheb je post gelezen ivm de toestanden daar: laat je niet doen makker ! en sterkte !
..euh ..paniek?
..ik val uit de lucht..waar lees jij dat er paniek was..ik informeer me gewoon of ik op iets speciaal moet letten
altijd handig ..want ik weet dat er hier op het forum mensen zoals jij zitten met enorm veel ervaring en kennis
eerst even informeren kan nooit kwaad dacht ik
groet
Patrick
en kheb je post gelezen ivm de toestanden daar: laat je niet doen makker ! en sterkte !
K75 -R1100RS -R1100GS - K75 - R60/6