Aankoop C.B. windschermen
Moderator: GVN
-
Lex
- Contacteer:
Aankoop C.B. windschermen
Lex 1200RT +3'' taller +3'' wider
Flupeke 1200RT +3'' taller +3'' wider
MCC-RT 1200RT +4'' taller +3'' wider
Next?
Flupeke 1200RT +3'' taller +3'' wider
MCC-RT 1200RT +4'' taller +3'' wider
Next?
Laatst gewijzigd door Lex op 27 feb 2006, 18:28, 9 keer totaal gewijzigd.
Hoi Lex,
Ik ben zo goed als klaar om er ene te bestellen. Is de reductie de moeite?
Logistiek gezien wordt het wat moeilijker daar we één shipping adres hebben (en wellicht 5 facturatie adressen)
Waarschijnlijk moeten we dan ook wachten op de laatste want sommige schermen zijn daar niet altijd in voorraad.
Xavier
Ik ben zo goed als klaar om er ene te bestellen. Is de reductie de moeite?
Logistiek gezien wordt het wat moeilijker daar we één shipping adres hebben (en wellicht 5 facturatie adressen)
Waarschijnlijk moeten we dan ook wachten op de laatste want sommige schermen zijn daar niet altijd in voorraad.
Xavier
-
mario
- Contacteer:
Hoi mannen wil er mij niet mee bemoeien maar naar ik weet is het verkoop punt van c.b. nabij de luchthaven van charles de gaulle(nabij Parijs) !!!! is toch ook niet zo ver om daar naartoe te rijden (180 km vanaf grens)en te kopen in verkoop centrum en kan je ook al zien hoe het eruit ziet ,moet je niet wachten op scherm en zeker geen trans.kosten betalen ,enkel benzine en peage en dit is denk ik voor moto rond de 6€,
even dit te zijde,
Mvg Mario
even dit te zijde,
Mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
-
Bieke Louis
-
Francis
- Contacteer:
Heb anders wel interesse in een ruit die gelijk van hoogte is als het standaartscherm, maar die aanzienlijk breder is .... voor mijn 1200RT
Kan de initiatiefnemer me laten weten op welke termijn we ons gerief gaan hebben, en wat het ons extra kosten kan ?
Kan de initiatiefnemer me laten weten op welke termijn we ons gerief gaan hebben, en wat het ons extra kosten kan ?
Francis, r12rt
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
-
dirk bruijns
- Contacteer:
Hoi Lex,
Indien we de 5 niet halen tegen eind deze week (zondag 21 aug) zie ik me genoodzaakt de mijne sowieso te bestellen. Met wat vertraging in de verzending beschik ik anders nooit over mijn ruit tegen ik in verlof ga in de week van 6 september. Zonder express-shipping duurt het verzenden direct al een goede week. Dit onder de ideale omstandigheden. Het kan immers zijn dat niet alle ruiten in stock zijn. Ik vind de timing in mijn geval wat te nipt. Ik hoop dat je begrip hebt hiervoor.
FYI: Mijn koffertassen van Cee Baileys zijn 8 dagen onderweg geweest.
met vriendelijke groeten,
Xavier
Indien we de 5 niet halen tegen eind deze week (zondag 21 aug) zie ik me genoodzaakt de mijne sowieso te bestellen. Met wat vertraging in de verzending beschik ik anders nooit over mijn ruit tegen ik in verlof ga in de week van 6 september. Zonder express-shipping duurt het verzenden direct al een goede week. Dit onder de ideale omstandigheden. Het kan immers zijn dat niet alle ruiten in stock zijn. Ik vind de timing in mijn geval wat te nipt. Ik hoop dat je begrip hebt hiervoor.
FYI: Mijn koffertassen van Cee Baileys zijn 8 dagen onderweg geweest.
met vriendelijke groeten,
Xavier
c.B windschermen
Lex heb je nu al meernieuws , met hoeveel zijn we nu , ik heb het snot
nodig een verhoogd scherm.
nodig een verhoogd scherm.
-
Bieke Louis
Helaba
heb nu meer dan 2300 km op de 1200rt en heb al meer ongedierte op mijn vizier gehad dan met 150000 km capet op de 11xxrt, ook mijn oren zullen het gebrul boven de 100 per uur niet lang volhouden, dus hier zeer veel interesse voor voor een 28.5 tall en 17.5 wide schermpje, wat is de transport-/-prijs indien gezamelijke aankoop, moet wel factuur hebben
grt
Bieke Louis
Louisdn@pandora.be
heb nu meer dan 2300 km op de 1200rt en heb al meer ongedierte op mijn vizier gehad dan met 150000 km capet op de 11xxrt, ook mijn oren zullen het gebrul boven de 100 per uur niet lang volhouden, dus hier zeer veel interesse voor voor een 28.5 tall en 17.5 wide schermpje, wat is de transport-/-prijs indien gezamelijke aankoop, moet wel factuur hebben
grt
Bieke Louis
Louisdn@pandora.be