Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
adjuvo
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Een Malibu voorzien van een nummerplaat met als opschrift " US GOVERNMENT" bij de laatste tankbeurt.
Bestuurder had een ietwat ongezonde dosis aandacht voor mijn ijzerwinkel , maar bleek uiteindelijk zelf een HD Tour Glide bouwjaar 81 te berijden zoals bleek uit de conversatie nadien .

Bestuurder had een ietwat ongezonde dosis aandacht voor mijn ijzerwinkel , maar bleek uiteindelijk zelf een HD Tour Glide bouwjaar 81 te berijden zoals bleek uit de conversatie nadien .
Een R90S met krauserkoffers en een zwart plakbandkruis over zijn koplamp aan de Kasteellaan zonet.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
-
Jo De Paepe
Yep,
vandaag in Chimay , op de classic races , Tweecilinderke en Madam Tweecilinderke.
Voor de rest zeer veel BMW's en veel andere Classics zoals Norton, Vincent HRD , Velocette , Ducati's etc
vandaag in Chimay , op de classic races , Tweecilinderke en Madam Tweecilinderke.
Voor de rest zeer veel BMW's en veel andere Classics zoals Norton, Vincent HRD , Velocette , Ducati's etc
-
adjuvo
Een 10 - tal MP's op het linkerrijvak richting huiswaarts ter hoogte van Groot-Bijgaarden richting Gent na het defile.
adjuvo schreef:Een 10 - tal MP's op het linkerrijvak richting huiswaarts ter hoogte van Groot-Bijgaarden richting Gent na het defile.
7 om precies te zijn, ik was er één van
uw oorspronkelijk bericht is precies wat opgekuist!
BMW R 1200 GSA (2007)
Kijk niet waar je heen gaat, maar kijk waar je heen wilt
Kijk niet waar je heen gaat, maar kijk waar je heen wilt
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Vandaag onderweg naar Einruhr en omstreken, koffiestop aan de Total te Waremme, komt er ne Goldwing aangereden...aangenaam praatje mee gemaakt...die kerel reist dus de ganse wereld af...ging nu naar vrienden in Zwitserland aan het meer van Konstantz...nog een 600km.
Zijn Goldwing heeft vandaag 735.000 km (!)
Kerel heet Marcello Anglana, spreekt prachtig ItaloEngels, zijn webstek http://WWW.GOLD-WING.IT" onclick="window.open(this.href);return false;, inclusief kostenberekening met grafieken en al van zijn Goldwing !
Is ermee van Italië naar Japan en terug gereden, Mongolië...toffe kerel

Km-stand daarnet : 735.000 Km

Zijn Goldwing heeft vandaag 735.000 km (!)
Kerel heet Marcello Anglana, spreekt prachtig ItaloEngels, zijn webstek http://WWW.GOLD-WING.IT" onclick="window.open(this.href);return false;, inclusief kostenberekening met grafieken en al van zijn Goldwing !
Is ermee van Italië naar Japan en terug gereden, Mongolië...toffe kerel

Km-stand daarnet : 735.000 Km

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Vandaag op de A2 in Bekkevoort een K75 (R)S zwart omstreeks 15.00u ?
Richting Limburg.
Richting Limburg.
een koekenblik met nummerplaat 1-TXL-xxx...zo ver zijn ze toch nog niet??
Mijn nieuwe nummerplaat eergisteren in de bus gekregen begint met 1-DQA-xxx
Is dit ook iets speciaal buiten die met 9-xxx-xxx?
Die TX platen zijn toch al een tijdje toegewezen aan taxibedrijven...eiRTee schreef:een koekenblik met nummerplaat 1-TXL-xxx...zo ver zijn ze toch nog niet??
-
Nascar
- Contacteer:
de 1-Mxx is ook al in gebruik voor motoren en de 1-Oxx voor oldtimers
zo ook terug de 1-Qxx voor aanhangwagens die voorzien zijn van eigen nummerplaten
er zijn nog wel meer speciale reeksen maar die vallen meer op omdat ze niet de zelfde eletteringen hebben
zo ook terug de 1-Qxx voor aanhangwagens die voorzien zijn van eigen nummerplaten
er zijn nog wel meer speciale reeksen maar die vallen meer op omdat ze niet de zelfde eletteringen hebben
stefke2 schreef:Die TX platen zijn toch al een tijdje toegewezen aan taxibedrijven...eiRTee schreef:een koekenblik met nummerplaat 1-TXL-xxx...zo ver zijn ze toch nog niet??
Is dit ook iets speciaal buiten die met 9-xxx-xxx?Waarbij de L(ocation) en H(uur) zou staan voor verhuur mét chauffeur.
Hmm...stond geen indicatie op dat het een taxi was en was een auto van het duurdere type, kan niet meer zeggen wat maar toch meer dan eens de waarde van mijn nieuwe passat.....
-
Nascar
- Contacteer:
Taxi is niet noodzakelijk taxi die passagiers oppikken langs de weg en ze dan naar een bestemming brengen.
Ook luchthavenververvoer mag een TX plaat aanvragen omdat het over bezoldigd vervoer gaat.
Ik denk zelf dat een verhuurbedrijf die limo met chauffeur verhuurt dat mag, maar dat gebeurd meestal niet.
Ook luchthavenververvoer mag een TX plaat aanvragen omdat het over bezoldigd vervoer gaat.
Ik denk zelf dat een verhuurbedrijf die limo met chauffeur verhuurt dat mag, maar dat gebeurd meestal niet.
ah zo, ben weeral wat slimmer geworden....Nascar schreef:Taxi is niet noodzakelijk taxi die passagiers oppikken langs de weg en ze dan naar een bestemming brengen.
Nascar schreef: Ik denk zelf dat een verhuurbedrijf die limo met chauffeur verhuurt dat mag, maar dat gebeurd meestal niet.
Bof, ge ziet er toch veel rondrijden TX....platen. Meestal Mercedes S, BMW 7, Viano's en Multivans, ook wel Skoda Superb enzoverder, in alle kleuren zolang het maar zwart is...
-
Mathy
Een dik vet hert dat het nodig vond om gewoon vanuit het niets voor mijn neus de straat over te steken tijdens de
Mega tour de France - rit van de Vrijbos-mannen.
Verder vele vele mooie BMW-kes...
Mega tour de France - rit van de Vrijbos-mannen.
Verder vele vele mooie BMW-kes...
Vanmiddag in Veere, rond 17:00 uur een 1200RT met duo beiden in doorwaai zomerpak.
Kenteken MEE? Zou Scampi kunnen zijn met zijn madam?
Kenteken MEE? Zou Scampi kunnen zijn met zijn madam?
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
MidlifeCruise
ne tros Beemers gisteren in Zoutleeuw... waarschijnlijk mensen van het forum...
Wij hadden ook een tussenstop, wel lekker streekbiertje diene "Dorre", maar onhandig glas
Wij hadden ook een tussenstop, wel lekker streekbiertje diene "Dorre", maar onhandig glas
Just call me Luc
Vanmorgen op de E313 Hasselt-Antwerpen ter hoogte van Geel-Oost (richting A'pen), donkerkleurige 1200RT met twee extra verstralertjes erop.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Deze ochtend een GS op de steenweg Aalst Ninove in Denderleeuw.
Bestuurder had een broek aan van " de firma" was om 08.20u
Deze avond iets van 17.00u op de N8 Ninoofsesteenweg tussen Ninove en Roosdaal een R1200S
Bestuurder had een broek aan van " de firma" was om 08.20u
Deze avond iets van 17.00u op de N8 Ninoofsesteenweg tussen Ninove en Roosdaal een R1200S
Vanmorgen, rond 7u30, op de Assesteenweg thv de Zwartjes/Bar-Rock
een R1200RT met xenonlichten, rijder had een oranje helm op.
Heb die daar nog gezien.
een R1200RT met xenonlichten, rijder had een oranje helm op.
Heb die daar nog gezien.
R1200RT, again 

15:55 u op de Antwerpse ring tussen Kennedytunnel en uitrit Berchem : 1200RT 1-MGE-xxx + 1200ST 1-MEI-xxx (ST van Ludwig)
14:00 u op Singel ter hoogte van Berchem Station : blauwe 1150RT met het nummer "66" op de voorzijde gekleefd
14:05 u op de Lt. Lippenslaan in Borgerhout : 1200RT, bestuurder met fluo-oranje helm.
17:00 u : donkergrijze (of zwarte ?) F800 aan Total-tankstation in de Albert Panisstraat in Beveren, eigenaar eveneens met fluo-oranje helm
Voor de rest nog wat arme sukkelaars in o.a. Porsche, Range Rover, Mercedes... die ocharme nét geen geld genoeg hadden om de optie "richtingaanwijzers" bij hun auto te bestellen.
14:00 u op Singel ter hoogte van Berchem Station : blauwe 1150RT met het nummer "66" op de voorzijde gekleefd
14:05 u op de Lt. Lippenslaan in Borgerhout : 1200RT, bestuurder met fluo-oranje helm.
17:00 u : donkergrijze (of zwarte ?) F800 aan Total-tankstation in de Albert Panisstraat in Beveren, eigenaar eveneens met fluo-oranje helm
Voor de rest nog wat arme sukkelaars in o.a. Porsche, Range Rover, Mercedes... die ocharme nét geen geld genoeg hadden om de optie "richtingaanwijzers" bij hun auto te bestellen.
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Nahoj
vandaag bij avothea in gent een gs rijder....
bij het buitenkomen stond er een R100 rijder aan men motor naar de nieuwe technologie te kijken
en op de antwerpse st. in lochristie zwaaide iemand vanuit de wagen naar me....
mensen van de club?
bij het buitenkomen stond er een R100 rijder aan men motor naar de nieuwe technologie te kijken
en op de antwerpse st. in lochristie zwaaide iemand vanuit de wagen naar me....
mensen van de club?
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA