Dringend (bruikleen) Zumo 550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
judge
Contacteer:

Dringend (bruikleen) Zumo 550

Bericht door judge »

Weet dat het niet direct gebruikelijk is deze vraag te stellen maar ben ten einde raad .
Heb sinds verleden week zware problemen met mijn zumo 550 .
Heb alles geprobeerd opnieuw alles installeren ,updates noem het op maar het touchscreen doet niks meer .
Ook na herstarten ,resetten enz..doet hij zijn eigen wil .
Dus ik deze morgen naar Leuven (point leuven) van Dirk mertens ,mag wel zeggen de betere onder de gps verkopers .
Want die zit hem direct na en stuurt het toestel pas op als zij er zelf niks aan kunnen doen .
Hebben contact gehad met garmin en het toestel moet binnen ,probleem touchsreen .
Ben het toestel zeker twee weken kwijt en kan het gemaakt worden weet ik dan pas .
Probleem heb het komend weekend geboekt voor 5 dagen naar het Sauerland en had reeds routes gemaakt .
Heb nog twee garmins (2720) ,maar op mijn LT niet te installeren vanwege de steun dus geen oplossing.
De winkel heeft ook geen 550 meer om eventueel uit te lenen tot ik weet of hij kan gemaakt worden .
Dus daar komt mijn VRAAG ,wie kan en wilt mij uit de nood helpen met een 550 van Zaterdag morgend tot woensdag volgende week ??
Hopelijk lukt dat want anders zie ik die vijf dagen niet echt zitten weet kan op kaart rijden maar niet met de routes die ik wilde rijden ,echt veel op klein wegen .
Ben zelf wonende te Schoten en hoop op wat reacties van leden die hem tijdelijk willen missen .
Laat maar een seintje of geef een telefoon nummer door via PB of mail dan kunnen we iets af spreken .
Want direct een ander kopen vind ikzelf gek en als de kost te hoog wordt is het toch een nieuwer model dat moet aangekocht worden .

Groeten
patrick en daniella
patrick.lens@telenet.be
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
jantje beton

Re: Dringend (bruikleen) Zumo 550

Bericht door jantje beton »

Hoy ik zou je graag uit de nood helpen maar helaas heb ik een 660 :roll:
BEN WEER EENS ONLINE
ReeF

Bericht door ReeF »

Schoten daar woon ik oek :)

Kom maar af dan mag je de mijne lenen, telefoon nummer stuur ik je op PB
I respect your shit. But I don't have an opinion.

Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
jantje beton

Bericht door jantje beton »

ReeF schreef:Schoten daar woon ik oek :)

Kom maar af dan mag je de mijne lenen, telefoon nummer stuur ik je op PB
hier sé dat zijn nog eens echte motars en dan nog eigen gemeente
BEN WEER EENS ONLINE
Swa Brasschaat

Bericht door Swa Brasschaat »

indien je er niet uitgeraakt , ik heb een 220 die je mag gebruiken , kaart 2011.2 , de voeding is met een stekker , enkel ram (ter beschikking) voor bevestiging nodig
Swa Brasschaat
judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Dat is inderdaad leuk dat ge in een club bent en de mensen elkaar willen helpen .
Zou hetzelfde doen hoor ,heb een maand geleden nog mensen in Harz uit de nood geholpen die van bornem op verlof waren .
GPS totaal vast gelopen ,hebben daar samen rond gereden voor twee dagen .
Moet dan lukken samen naar het sauerland gereden en daar nog samen drie dagen doorgebracht op nog geen 10 kilometer van elkaar logerend.
Ga direct contact nemen met Frank en hoop dat het in orde komt laat het horen :grin: :grin: :grin:

groeten
patrick en daniella
K 1200 LT-R 850 RT
ludoke

Bericht door ludoke »

Als het niet doorgaat kan je de mijne lene voor die tijd
mvg Ludo
judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Ludo ,net als de andere reeds bedankt voor de reacties heb gisteren met Frank afgesproken .
Ga hem vandaag al afhalen is zelfs in de laatste versie net als die van mij dus dat is perfect.
Nu nog hopen dat binnen een paar weken die van mij terug gemaakt is voor we naar Oostenrijk gaan .
Want had al gezegt in de winkel als de kosten te hoog gaan niet uitvoeren dan koop ik de 660 wel .
Want moet zeggen het is zo wat met alles mijn 2720 heb er twee werken na al die jaren nog perfect .
Maar de dag vandaag is precies alles gemaakt voor een paar jaar en weg ermee .
Enkel spijtig dat ik pas net een jaar die update heb en dat zo weggesmeten geld zijn .
Goed dat er nog zo een groep mensen is die elkaar helpen .
Groeten
patrick en daniella
ludoke schreef:Als het niet doorgaat kan je de mijne lene voor die tijd
mvg Ludo
K 1200 LT-R 850 RT
jakke

Bericht door jakke »

judge schreef: Want had al gezegt in de winkel als de kosten te hoog gaan niet uitvoeren dan koop ik de 660 wel .
Niet zo'n slimme zet, om dat in de winkel al te zeggen!! Tenzij je de verkoper goed kent natuurlijk.
Eerst een beetje aandringen op een eventuele garantie of tegemoetkoming in de kosten. Als je een bestekje laat opmaken of vraagt om de eventuele kostprijs vooraf te laten weten, dan kan je nog altijd zien hoe je het aanpakt. Desnoods een mindering op de 660. Als het een verkoper is die je niet kent zal die je wel ineens een 660 verkopen, als je dat zo zegt. Hij gaat meer verdienen op een nieuw toestel dan op een herstelling.
Gelukkig ben je voorlopig geholpen! :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
ReeF

Bericht door ReeF »

Voila, Patrick kan gerust op verlof :grin:

judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Nogmaals bedankt Frank ,
morgen de nodige routes reeds laden en eens uittesten ,maar mag geen probleem zijn .
Nu nog op droog weer hopen zou de eerste keer zijn dit ,vijf dagen weg en geen regen ??? :oops: :oops:

groeten
patrick en daniella
ReeF schreef:Voila, Patrick kan gerust op verlof :grin:
K 1200 LT-R 850 RT
judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Zo weet is niet direct het juiste item om op verder te gaan maar ga niet direct een ander openen.
Gisteren zeer vroeg uit de veren want had ons start dag naar Sauerland gepland en dat met de GPS van Frank waar de routes reeds op staan .
Eerst van alles en nog wat gedaan zodat het al een uur of 10 was voor ik an de motor kon beginnen .
Hij staat bij mij in huis sleutel omdraaien doet hij niks echt niks (display leeg).
Batterij zo leeg als maar kan ,dus motor buiten en met de start kabels erop .
Ging direct aan de gang en die een tijdje laten draaien op 2000 RPM ,vanaf ik die losliet direct terug uit .
Bleek na uitmeten nog maar 1,6 volt te hebben ?
Had verleden maand op 30000 binnen geweest en ben dan nog vijf dagen naar Sauerland geweest en was niks aan de hand ?
Dus direct aan de batterij lader op volle toeren want wilde nog op een redelijk uurtje vertrekken .
Had dan ACA en ACAD gecontacteerd om en nieuwe batterij (niet open zaterdag namiddag ?)
Jorssens gecontacteerd en die had er nog eentje vol maar wel een 176 euro zonder BTW.
Dan donckers had niks in voorraad ,heb dan mijn RT uitgekleed om die batterij te recupereren .
Na een tijdje dan omgebouwd en als het klaar was direct gestart ,en was uiteindelijk in orde .
Dus toch nog daar geraakt na de nodige omleidingen en het was net een 20 uur.
Hopelijk vandaag meer geluk en volgende week de oude batterij eens deftig nazien of direct een nieuwe halen

groeten
patrick en daniella
K 1200 LT-R 850 RT
ReeF

Bericht door ReeF »

Ik had vorig jaar t zelfde euvel, altijd op de dag van vertrek....gelukkig heb je t kunnen oplossen, veel plezier op de reis !

judge
Contacteer:

Bericht door judge »

Zo die van mij gisteren terug uit herstelling bekomen van Garmin.
ID Nummer is veranderd dus had al volop moeilijkheden met de life update.
Zal wel in orde komen ,nogmaals bedankt aan Frank en de andere die een voorstel gedaan hadden .
Groeten
patrick en daniella
K 1200 LT-R 850 RT
Plaats reactie