Rear wheel Mudsling
Tankguard Hepco & Becker
Engine guard Hepco & Becker
Cylinder head protection guard
Oil cooler grill Cymarc UK
Remus Hexacone exhaust carbon
Zie ik iets over het hoofd

Moderator: GVN
TomVT schreef: * GS Adventure scherm --> maar zou ik nog in het fumé willen spuiten/bestickeren
Relax schreef:Vraag mij af of die Wunderlich mudsling wel het beste is om je benen én je vering wat proper te houden. Het ding zit te ver wag van je band om goed te zijn. Zou dat spul dat net boven je band hangt niet beter zijn?
Danny schreef:zie daar niks bij staan waar hij ook maar ne centimeter beter van rijd, koffers heb je niet nodig als je ze niet gebruikt, puur voor 't optische of hebbeding??
nen hoop prullen die buiten de vering nergens toe dienen eigenlijk tenzij je geldbuidel lichter maken, ...
Danny schreef:zie daar niks bij staan waar hij ook maar ne centimeter beter van rijd, koffers heb je niet nodig als je ze niet gebruikt, puur voor 't optische of hebbeding??
nen hoop prullen die buiten de vering nergens toe dienen eigenlijk tenzij je geldbuidel lichter maken, de ruit is een compromisruit dus daar is de ene content van omdat hij weet dat het ne GS is en de andere wil ne GS met RT bescherming...
veel dure prutsen, uitlaatjes toestanden...dan liever investeren in vering en/of zadel, evt goeie valbeugels
bmwfreakske schreef:Danny schreef:zie daar niks bij staan waar hij ook maar ne centimeter beter van rijd, koffers heb je niet nodig als je ze niet gebruikt, puur voor 't optische of hebbeding??
nen hoop prullen die buiten de vering nergens toe dienen eigenlijk tenzij je geldbuidel lichter maken, de ruit is een compromisruit dus daar is de ene content van omdat hij weet dat het ne GS is en de andere wil ne GS met RT bescherming...
veel dure prutsen, uitlaatjes toestanden...dan liever investeren in vering en/of zadel, evt goeie valbeugels![]()
![]()
![]()