De mijne zijn prima. In die van jou zit op een strategische plaats één gaatje.GSrijder schreef:De Rolls Royce onder de motorlaarzen blijkbaar:
Als ze niet goed zijn krijgt Relax wat lappen tegen zijn oren
Waterdichte sokken bijgekocht?
Moderator: GVN
De mijne zijn prima. In die van jou zit op een strategische plaats één gaatje.GSrijder schreef:De Rolls Royce onder de motorlaarzen blijkbaar:
Relax schreef:................
De mijne zijn prima.
In die van jou zit op een strategische plaats één gaatje.
Waterdichte sokken bijgekocht?
heb ik ook, en goedgekeurdGSrijder schreef:De Rolls Royce onder de motorlaarzen blijkbaar:
Kmax schreef:Vandaag besteld, volgende week bollen![]()
Marc,Uw mailtje gelezen.Kmax schreef:Hey Geert, inderdaad. Was een beetje den druppel....Moeten zeker eens toereke doen, maar ik veronderstel dat mijn 1ste 1000kms ni te bruusk mogen verlopen
dus zal mss voor daarna eens zijn hé

Ik vrees voor de zithouding na de GS.Geert KR schreef:Kmax schreef:Vandaag besteld, volgende week bollen![]()
Hey Marc,
Mijn antwoord op Uw mail heeft dan precies toch ook een beetje invloed gehad op Uw beslissing![]()
Enfin,geniet er van en veel succes met Uw nieuwe aanwinst en misschien komen we elkaar dan nog wel eens tegen.
Black & white![]()
Grtz,Geert

Poetsen moet je doen als 't regent.Eens poetsen mijn gedacht, met zo een mooi weer.

Zo heb ik er ook net eentje!janneman schreef:Allez eigenlijk vorige week reeds,
nen GSA Triple black.

HLN schreef:Deze Leica SPO-Telyt-R 1:5.6/1600mm is met een kostprijs van 1.643.208 euro officieel de duurste cameralens ter wereld. Ze werd besteld door sheik Saud Bin Mohammed All-Thani, een fotografiefanaat uit de golfstaat Qatar.
De body van de lens is 1,2 meter lang en op het einde 42 cm lang en ze weegt 60 kilo. Daarvoor moet je dus een stevige driepoot hebben, maar de sheik heeft inmiddels een speciaal uitgeruste Mercedes terreinwagen besteld om de lens te transporteren. Jammer genoeg zijn er nog geen beelden die met de lens zijn gemaakt.

ja , ket al in de motdus da wil zeggen da den deze hier weeral een dag of 2 op een kamerke zit alleen om de muurkes te verven
Niet vandaag gekocht, maar al een tijdje terug.En welke FGP hoort bij die nickname ?ltwp schreef:LTWP
In de "Reply" of "citeer", scrol je iets naar beneden. Dan zie je net onder het kader "Afbeelding invoegen".ltwp schreef:Ziehier de foto van mijn machine indien ik wist hoe ik het op het forum moest plaatsen.