R1100RS schreef:jefke je hebt een pm
en die komt van ver
Beste technische knobbels in computerjargon: ik ben er nu eindelijk in gelukt om foto's op ons forum te plaatsen! Dankzij de ultieme tip om mijn foto's te hosten bij http://www.imageshack.us geniet je hier effe mee van een voorbeeld.
Dit meldt u met grote vreugde na een volle week hardnekkig tokkelen op mijnen iMac, eigenzinnig als altijd....
Jefke.
blijf jezelf en geniet van de natuur, het platteland en de mensen...
lid
dbr schreef:Philippe,
misschien nog een tip om de grootte van je foto's gemakkelijk aan te passen (naar bvb 800X600, dan passen ze binnen de normale vensters en krijg je geen scroll-balken).
Download het windows-programma RESIZE PICTURES via de volgende link
Ik heb geen windows, maar Macintoshcomputer en imagebrowser. Daar vind ik niet de mogelijkheid om foto's te verkleinen.
En uw referentie heb ik gedownload, maar mijne computer kan het programma niet vinden waarmee het is aangemaakt...
Jefke.
blijf jezelf en geniet van de natuur, het platteland en de mensen...
lid
http://www.download.com/ Als je hier wat rondzoekt zul je wel iets vinden. Niet wreed gemakkelijke interface, maar je kan zoeken naar specifieke software voor je Mac. (Heb je systeem 9 of X?)
Als je systeem X hebt, zou je iPhoto moeten hebben. Dat laat je toe om foto's te exporteren. Als je die optie selecteert, heb je de mogelijkheid om de grootte in pixels aan te passen. (verander wel de naam of je bent het originele beeld kwijt)
Rakthi schreef:http://www.download.com/ Als je hier wat rondzoekt zul je wel iets vinden. Niet wreed gemakkelijke interface, maar je kan zoeken naar specifieke software voor je Mac. (Heb je systeem 9 of X?)
Als je systeem X hebt, zou je iPhoto moeten hebben. Dat laat je toe om foto's te exporteren. Als je die optie selecteert, heb je de mogelijkheid om de grootte in pixels aan te passen. (verander wel de naam of je bent het originele beeld kwijt)
In het geval dat je nog onder MacOS9 werkt, ik heb dat hier ook nog draaien op een oude iBook. Een geweldig programma is GraphicConverter, voor OSX bestaat ook een versie.
Ik heb nog een installatie-versie van het programma (OS9) met unlock-code.
Het is niet de recenste, maar ik heb er nooit problemen mee gehad.
Awel zie, ik heb nu al wat foto's op imageshack staan, ik ga nu is proberen om er éne naar hier te krijgen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
vroeger kon ik Foto's van mijn MSN ding op het forum zetten.
maar nu niet meer ??????
ik zal dat speciale mailke met uitleg van den Bart ook eens moeten ontvangen , zodat ik ergens foto's kan posten en dan op't forum zetten.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Harald schreef:vroeger kon ik Foto's van mijn MSN ding op het forum zetten.
maar nu niet meer ??????
ik zal dat speciale mailke met uitleg van den Bart ook eens moeten ontvangen , zodat ik ergens foto's kan posten en dan op't forum zetten.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Harald schreef:vroeger kon ik Foto's van mijn MSN ding op het forum zetten.
maar nu niet meer ??????
HOPPEL de hoppel.
Het is mij gelukt. Is idd poep simpel, maar zonder uitleg verdomme zo moeilijk.
Kan der mij nu eens iemand een uitleg geven hoe ik de foto's op en webruimte zet?
Mijn space bij telenet is reeds vol.
Bart ge zijt nen schat.
Bedankt. Ge hebt der enen te goed van mij.
Laatst gewijzigd door de witten op 22 aug 2005, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
proficiat witten
maar bij harald was het een ingewikkelder probleem . ondertussen heeft hij mijn uitleg gekregen inverband met msn en lukt het terug. zie topic toon uw boxer
R1100RS schreef:proficiat witten
maar bij harald was het een ingewikkelder probleem . ondertussen heeft hij mijn uitleg gekregen inverband met msn en lukt het terug. zie topic toon uw boxer
R1100RS schreef:proficiat witten
[/img]
En hoe krijg ik nu die kaders der van rond?
Hoepperde hup
het begint der op te trekken nu nog verkleinen..
Bart ge zijt nen schat
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
Voila, nog is een probeersel, dezelfde foto, maar zou deze keer kleiner moeten zijn, zullen zien hé
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Nu is anders proberen, met da gratis programma van de Lex, is zien of dat 't dan wel lukt
Grtz, Philip!
Ok, 't verkleint, maar dan wel ewa te veel
Zal mij nog effkens moeten bezighouden
Amaai, nog een probeersel, 't moet ooit toch is lukken
Grtz, Philip!
Ni te doen, 't is eindelijk gelukt, joepie, 't werd tijd