R1150 ROCKSTER
Moderator: GVN
R1150 ROCKSTER
Heeft iemand ervaringen met de R115O ROCKSTER?
R1150RT BLACK LINE
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
-
Olaf
- Contacteer:
Rockster
Wat voor ervaring bedoel je? Ik heb een Black sinds april, 6.000 probleemloze km mee, achterband bijna kaal (Metzeler Sportec M1), 1 l olie verbruikt, schijnt normaal te zijn, zeker de eerste 20.000 km. Rijdt beregoed, sterk onderin, fijne rijsensaties, wle soms slapende hand en/of voet door lichte trillingen en laag stuur. maar over 't algemeen: fantastische motor, ik ben definitief tot het boxerdom bekeerd!!!
Ben jij van Heusden in Limburg? Olé
Olé
Re: R1150 ROCKSTER
Bedankt voor de info.jsazaf schreef:Heeft iemand ervaringen met de R115O ROCKSTER?
R1150RT BLACK LINE
Re: Rockster
Nee, ben van Heusden uit Oost-Vlaanderen.Olaf schreef:Wat voor ervaring bedoel je? Ik heb een Black sinds april, 6.000 probleemloze km mee, achterband bijna kaal (Metzeler Sportec M1), 1 l olie verbruikt, schijnt normaal te zijn, zeker de eerste 20.000 km. Rijdt beregoed, sterk onderin, fijne rijsensaties, wle soms slapende hand en/of voet door lichte trillingen en laag stuur. maar over 't algemeen: fantastische motor, ik ben definitief tot het boxerdom bekeerd!!!
R1150RT BLACK LINE
Zijn mooie zaken voor te bekomen zoals van Wunderlich.Lacrimosa schreef:yep, en héééél goeie dan nog wel!
Bol er nu een half jaarke mee rond, heb er ondertussen wat "veranderingen" aan gedaan op hem wat te personaliseren.
Zou hem iedereen aanraden :)
R1150RT BLACK LINE
Inderdaad...
De mijne heeft nu een volledige Remus uitlaatlijn, grotere aanzuigbuizen, K&N luchtfilter, benzinedrukregelaar, carbon hugger boven achterwiel, nog wat extra carbonaccentjes, en ne motorspoiler van Schnitzer.
Die moet deze winter nog wel gespoten worden, foto's in de lente
De mijne heeft nu een volledige Remus uitlaatlijn, grotere aanzuigbuizen, K&N luchtfilter, benzinedrukregelaar, carbon hugger boven achterwiel, nog wat extra carbonaccentjes, en ne motorspoiler van Schnitzer.
Die moet deze winter nog wel gespoten worden, foto's in de lente
"Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect!"
-
FTh-Rockster
Hey,
Heb mijne bijna 2 jaartjes met 30 000km. Geen enkele slechte ervaring te melden. (zelf nie op 10cm sneeuw).
Misschien toch iets, de banden die zijn snel weggeknabeld
Olie verbruik is nu herleid tot bijna niks.
Een vraagje misschien: Een mooie demper zou ik er nog willen opzetten, juist voor het zicht en ietsje meer sound (Pk's genoeg
). Welke wordt er best gekozen (merk en type) en moet er dan iets aan de motorsysteem verandert worden?
Mvg,
FTh
Heb mijne bijna 2 jaartjes met 30 000km. Geen enkele slechte ervaring te melden. (zelf nie op 10cm sneeuw).
Misschien toch iets, de banden die zijn snel weggeknabeld
Olie verbruik is nu herleid tot bijna niks.
Een vraagje misschien: Een mooie demper zou ik er nog willen opzetten, juist voor het zicht en ietsje meer sound (Pk's genoeg
Mvg,
FTh
Hey, heb je eventueel een fotootje van je motor?Lacrimosa schreef:Inderdaad...
Die moet deze winter nog wel gespoten worden, foto's in de lente :)
R1150RT BLACK LINE