2de-septemberweekend-rit 09/09
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
2de-septemberweekend-rit 09/09
Beste Beemers,
ik heb de naam een beetje aangepast met de bedoeling dit weekend te houden in de toekomst en dus nog ritjes te organiseren……als jullie het goed vinden….
Zoals reeds vermeld laat ik jullie zondag genieten van een ritje en een wandelingetje.
Via binnenwegen loods ik jullie van Liedekerke naar Sluis waarbij ik jullie onderweg even laat genieten van een gratis overzet. Onderweg is er mogelijkheid genoeg om te tanken en te stoppen voor een drankje en in Sluis kan je eventueel genieten van een lekker middagmaal na of voor een wandeling doorheen het dorpje.
Vanuit Sluis loods ik jullie naar Hulst via een ommetoertje maar dan ook weer niet te lang zodat jullie ook daar even kunnen genieten.
Vanuit Hulst terug naar Liedekerke en ditmaal is het terug motorrijden geblazen via secundaire wegen.
De weersvoorspellingen zien er goed uit en heb daarom in laatste instantie de vertrekplaats aangepast zodat de inschrijvingen reeds kunnen gebeuren vanaf 08u en dit tot 09u30.
Graag achteraf jullie meningen over deze rit.
Gegevens vertrekpunt:
Café Den Appel
Warandestraat 13
1770 Liedekerke
Vertrek tussen 08u00 en 09u30
Roadbooks ter plaatste verkrijgbaar
Jessie en Hugo
ik heb de naam een beetje aangepast met de bedoeling dit weekend te houden in de toekomst en dus nog ritjes te organiseren……als jullie het goed vinden….
Zoals reeds vermeld laat ik jullie zondag genieten van een ritje en een wandelingetje.
Via binnenwegen loods ik jullie van Liedekerke naar Sluis waarbij ik jullie onderweg even laat genieten van een gratis overzet. Onderweg is er mogelijkheid genoeg om te tanken en te stoppen voor een drankje en in Sluis kan je eventueel genieten van een lekker middagmaal na of voor een wandeling doorheen het dorpje.
Vanuit Sluis loods ik jullie naar Hulst via een ommetoertje maar dan ook weer niet te lang zodat jullie ook daar even kunnen genieten.
Vanuit Hulst terug naar Liedekerke en ditmaal is het terug motorrijden geblazen via secundaire wegen.
De weersvoorspellingen zien er goed uit en heb daarom in laatste instantie de vertrekplaats aangepast zodat de inschrijvingen reeds kunnen gebeuren vanaf 08u en dit tot 09u30.
Graag achteraf jullie meningen over deze rit.
Gegevens vertrekpunt:
Café Den Appel
Warandestraat 13
1770 Liedekerke
Vertrek tussen 08u00 en 09u30
Roadbooks ter plaatste verkrijgbaar
Jessie en Hugo
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: 2de-septemberweekend-rit 09/09
Deze rit zal ook te downloaden zijn vanaf zaterdag op de ledenzone ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
hmmm deze rit zou ik nu eigenlijk ook graag eens meerijden.
heb tijd, maar mijn gps kan ik niet meer aan mijn pc hangen.
J
heb tijd, maar mijn gps kan ik niet meer aan mijn pc hangen.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
ik hoop het, heb gevraagd aan activiteiten@ om het te doen want ben zelf zaterdag hele dag op bezet(s)Campi Di Pampi schreef:Deze rit zal ook te downloaden zijn vanaf zaterdag op de ledenzone ?
-
Nahoj
wel dan heb ik goed nieuws,
je upload nu je rit naar de ledenzone en pas zaterdag word deze maar vrij gegeven rond 15uur!
groeten vanaan den andere kant van aalst
johanelsie
je upload nu je rit naar de ledenzone en pas zaterdag word deze maar vrij gegeven rond 15uur!
groeten vanaan den andere kant van aalst
johanelsie
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
heb 3 maal geprobeerd om alles opte laden, krijg telkens melding dat een administrator het moet goedkeuren.....
Op deze locatie => link verwijderd <= kan je ze ook downloaden
Hopelijk tot morgen
eiRTee
Op deze locatie => link verwijderd <= kan je ze ook downloaden
Hopelijk tot morgen
eiRTee
Laatst gewijzigd door eiRTee op 10 sep 2012, 06:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ACE
Wat een geweldige ledenzone, om een rit te downloaden altijd de laaste minuut word ze vrij gegeven!!!
Je merkt het aan de opkomst op de ritten zelf, steeds minder en minder deelnemers.
De mensen rijden de rit gewoon de week nadien, is veel makkelijker om aan de rit te geraken als je tijd hebt om ze te downloaden.
Als inrichter is dit spijtig, en helemaal niet aangenaam.
Ik hoop dat ze dit eens eindelijk gaan begrijpen bij het bestuur, dat er wat meer marge mag gegeven worden om ze te downloaden.
Ik denk hier niet alleen zo over !!!
Ace
Je merkt het aan de opkomst op de ritten zelf, steeds minder en minder deelnemers.
De mensen rijden de rit gewoon de week nadien, is veel makkelijker om aan de rit te geraken als je tijd hebt om ze te downloaden.
Als inrichter is dit spijtig, en helemaal niet aangenaam.
Ik hoop dat ze dit eens eindelijk gaan begrijpen bij het bestuur, dat er wat meer marge mag gegeven worden om ze te downloaden.
Ik denk hier niet alleen zo over !!!
Ace
Grtz.
Alain
K100 RT '84 => R1100 RT '01 => R1200 RT '06 => R1200 GS '04 => Uit Dienst
in gebruik :
K1600 GT '12
F650 GS Dakar '04 speel kameraadje
" Met de motor verbrassen wij ons geld ... onze vrijheid is het enige wat telt "
Alain
K100 RT '84 => R1100 RT '01 => R1200 RT '06 => R1200 GS '04 => Uit Dienst
in gebruik :
K1600 GT '12
F650 GS Dakar '04 speel kameraadje
" Met de motor verbrassen wij ons geld ... onze vrijheid is het enige wat telt "
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ook ik heb vandaag een drukke agenda, ben speciaal naar huis gekomen om de rit te downloaden, het is nu 16h56 en ze is niet te vinden...alles voor niets.
Ik betreur dit enorm.
Ik betreur dit enorm.
Inderdaad triestig, daarom doe ik dit reeds geruime tijd, downloaden en rijden wanneer het me uitkomt achteraf...
Ik begrijp wel dat indien er commentaar komt van enkelen die de rit voor datum rijden het niet zo aangenaam is voor de makers maar nu straft men velen die het wel goed menen en op de voorziene dag normaal deelnemen aan het evenement. Ikzelf ben soms in het buitenland en trachtte al eens een rit mee te pikken op de dag dat we huiswaarts keerden. Ondertussen is dit met deze voorschriften onmogelijk geworden doordat ik steeds de GPS-file niet vooraf kan opvragen...
Spijtig maar het zij zo, ik rij niet graag achter iemand die voor mij te traag of te snel gaat terwijl ikzelf geen idee van de rit heb. Door de jaren heen is een fysiek roadboek zowat uit swung geraakt en is mijn zicht zonder bril ook niet dat meer, zodoende pas je je gedragingen aan...
Wilbike
Ik begrijp wel dat indien er commentaar komt van enkelen die de rit voor datum rijden het niet zo aangenaam is voor de makers maar nu straft men velen die het wel goed menen en op de voorziene dag normaal deelnemen aan het evenement. Ikzelf ben soms in het buitenland en trachtte al eens een rit mee te pikken op de dag dat we huiswaarts keerden. Ondertussen is dit met deze voorschriften onmogelijk geworden doordat ik steeds de GPS-file niet vooraf kan opvragen...
Spijtig maar het zij zo, ik rij niet graag achter iemand die voor mij te traag of te snel gaat terwijl ikzelf geen idee van de rit heb. Door de jaren heen is een fysiek roadboek zowat uit swung geraakt en is mijn zicht zonder bril ook niet dat meer, zodoende pas je je gedragingen aan...
Wilbike
Lid BMW MC Vlaanderen...
deze locatie => link verwijderd <= geprobeerd?(s)Campi Di Pampi schreef:Ook ik heb vandaag een drukke agenda, ben speciaal naar huis gekomen om de rit te downloaden, het is nu 16h56 en ze is niet te vinden...alles voor niets.
Ik betreur dit enorm.
Berichtje net voor dat van jou.....
Laatst gewijzigd door eiRTee op 10 sep 2012, 06:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ne mens gaat hem vragen stellen waarom we nog lidgeld betalen op den duur.
inderdaad Harald........
mijn dank aan allen die de moeite gedaan heeft om te komen (20 deelnemers) en mijn speciale dank aan de Administrator die mijn rit NIET op het ledenforum gezet heeft.
Bij deze hoeft het niet meer, de zondag is toch al voorbij (PS nog steds geen respons op mijn mail van 05/09 aan activiteiten@)
De voorzitter was ook present en wist me te vertellen dat de administrator van dienst met verlof was en er geen back-up is....??????
Anderzijds heb ik de moeite gedaan om de rit op een andere site ter beschikking te stellen en zijn er nog maar 20 leden komen opdagen....hoeveel % is dat van het totaal aantal leden...2%?
No thanks, als er niet meer respect is voor andere leden die de moeite doen om voor een gratis rit te zorgen dan hoeft het voor mij niet meer want ik durf te wedden dat er meer dan 20 naar een rit geweest zijn waar je wel inschrijving moest betalen.
Je doet de moeite om een (mooie) rit in elkaar te steken, je rijdt die meerdere malen (lees verrrijdt je benzine) om ze zo optimaal mogelijk te maken en wegenwerken te omzeilen, zorgt voor de aanvraag van parkeerplaatsen, zorgt voor een goede vertrekplaats en maakt wat reklame voor DE BMW club van Vlaanderen en dan krijg je het terras nog niet eens vol......
Nope, zonder echt overtuigende argumenten zal er geen volgende 2de septemberweekend-rit zijn........kan mijn tijd nuttiger gebruiken
Toen ik bij de concurrentie (lees Honda) reed was het laagste aantal deelnemers 175........is het dan toch beter bij de concurrentie?.....
PS: net gaan kijken op de ledenzone staat er nog niet op....HEEEEEEEEL goed bezig......maar zoals hoger vermeld, hoeft niet meer
mijn dank aan allen die de moeite gedaan heeft om te komen (20 deelnemers) en mijn speciale dank aan de Administrator die mijn rit NIET op het ledenforum gezet heeft.
Bij deze hoeft het niet meer, de zondag is toch al voorbij (PS nog steds geen respons op mijn mail van 05/09 aan activiteiten@)
De voorzitter was ook present en wist me te vertellen dat de administrator van dienst met verlof was en er geen back-up is....??????
Anderzijds heb ik de moeite gedaan om de rit op een andere site ter beschikking te stellen en zijn er nog maar 20 leden komen opdagen....hoeveel % is dat van het totaal aantal leden...2%?
No thanks, als er niet meer respect is voor andere leden die de moeite doen om voor een gratis rit te zorgen dan hoeft het voor mij niet meer want ik durf te wedden dat er meer dan 20 naar een rit geweest zijn waar je wel inschrijving moest betalen.
Je doet de moeite om een (mooie) rit in elkaar te steken, je rijdt die meerdere malen (lees verrrijdt je benzine) om ze zo optimaal mogelijk te maken en wegenwerken te omzeilen, zorgt voor de aanvraag van parkeerplaatsen, zorgt voor een goede vertrekplaats en maakt wat reklame voor DE BMW club van Vlaanderen en dan krijg je het terras nog niet eens vol......
Nope, zonder echt overtuigende argumenten zal er geen volgende 2de septemberweekend-rit zijn........kan mijn tijd nuttiger gebruiken
Toen ik bij de concurrentie (lees Honda) reed was het laagste aantal deelnemers 175........is het dan toch beter bij de concurrentie?.....
PS: net gaan kijken op de ledenzone staat er nog niet op....HEEEEEEEEL goed bezig......maar zoals hoger vermeld, hoeft niet meer
-
sergeGS
Oplossing ?????
Zet in het vervolg uw route hier op het gewone forum !!! Krijg je gegarandeerd nog meer deelnemers dan dat je het op het ledenforum plaatst !!!
Zet in het vervolg uw route hier op het gewone forum !!! Krijg je gegarandeerd nog meer deelnemers dan dat je het op het ledenforum plaatst !!!
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
sergeGS schreef:Oplossing ?????
Dat is Miss ook een optie, dan beslis je zelf. Zou dat hier lukken op ze te posten, of moet je dat dan ook doen via externe server?
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Mogelijkheden zat, dropbox of een downloadlink via rapidshare etc...
Spijtige zaak overigens voor eiRTee vanwege al de moeite...
Spijtige zaak overigens voor eiRTee vanwege al de moeite...
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Is bij deze de kous dan af ?
Geen enkele officiële reaktie ?
Het aantal leden is binnen hé de rest is bijzaak geworden.(s)Campi Di Pampi schreef:Is bij deze de kous dan af ?
Uitstapjes van de club hebben op voorhand hun vaste volgelingen.
De vaste dagritten hebben dit ook en al de rest is bijzaak geworden.
Zo extreem ook niet stellen. Ik denk niet echt dat dit het kanaal is om officiële reacties te krijgen.
Met een mail naar de voorzitter of secretaris zal je dit waarschijnlijk wel krijgen.
J
Met een mail naar de voorzitter of secretaris zal je dit waarschijnlijk wel krijgen.
J
-
Nahoj
idd spijtig voor de kleine opkomst
je hebt er uwen tijd en naft ingestoken
maar worden wij hier nu verplicht om u rit te rijden?
een mailtje naar de verantwoordelijke kan onderen doen (zie clubboekje)
of kom eens naar lede en leg het daar eens voor... als heel het team (de harde kern)
aanwezig is met hun meeting...
je hebt er uwen tijd en naft ingestoken
maar worden wij hier nu verplicht om u rit te rijden?
een mailtje naar de verantwoordelijke kan onderen doen (zie clubboekje)
of kom eens naar lede en leg het daar eens voor... als heel het team (de harde kern)
aanwezig is met hun meeting...
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
Supermario
Dit is natuurlijk spijtig dat nadat je veel werk in je rit steekt die bovendien niet op de ledenzone komt. Aan het weer kan het ook niet gelegen hebben.
De enige echte reden is dat er reis was naar Morzine waar zeer veel deelnemers waren waaronder de veelrijders en bovendien ook een weekend in de Eifel.
Anderen zijn ook nog op reis of op weekend met de moto.
Meer hoef je er echt niet achter te zoeken, niet opgeven dus en misschien een week later op de kalender laten zetten.
Grtn, Mario
De enige echte reden is dat er reis was naar Morzine waar zeer veel deelnemers waren waaronder de veelrijders en bovendien ook een weekend in de Eifel.
Anderen zijn ook nog op reis of op weekend met de moto.
Meer hoef je er echt niet achter te zoeken, niet opgeven dus en misschien een week later op de kalender laten zetten.
Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Het gaat 'm wat mij betreft niet over de opkomst.
Het gaat over het feit dat de rit niet gepubliceerd werd op de ledenzone...zonder een woordje uitleg.
De regel ivm publicatie van ritten (zaterdag v.a. 15h00 is sowieso al een hekel punt, als er dan een rit is ze wordt niet gepubliceerd zou het op z'n minst netjes zijn de reden te kennen, zonder enige officiele reaktie is er ruimte voor speculatie)
Het gaat over het feit dat de rit niet gepubliceerd werd op de ledenzone...zonder een woordje uitleg.
De regel ivm publicatie van ritten (zaterdag v.a. 15h00 is sowieso al een hekel punt, als er dan een rit is ze wordt niet gepubliceerd zou het op z'n minst netjes zijn de reden te kennen, zonder enige officiele reaktie is er ruimte voor speculatie)
Ge gaat groen lachen...
De rit staat op de ledenzone...
Zelf waren wij nog op reis, we zullen deze zeker eens rijden.
De rit staat op de ledenzone...
Zelf waren wij nog op reis, we zullen deze zeker eens rijden.
R1200RT, again