Den Dirk schreef:Ik zou zelfs zeggen : blijft met uwe GS op de baan!![]()
Ik heb offroad met Yam WR 250 gedaan, en dat is leuk, dat ding is daar voor gemaakt, ge remt en geeft gas en ge valt en ge raapt dat op en ge rijdt verder , ge drift en blokkeert etc....en alles is OK![]()
....
Ik treed je bij, een GS is leuk je kan er vanalles mee maar 't grooote nadeel is dat een 'totterke' en da moet maar een kleintje zijn je al flink in de geldbuidel kan laten tasten, een grindweg, eens iets moeilijker 't kan wel maar de gevolgen zijn net iets duurder zelfs als je maar gewoon gaat liggen...
Een lichter machien is inderdaad meer fun of noem 't minder geremd (de rijder dan)...
De GS is polyvalent maar ik heb nooit begrepen wat men met zulke dure ketels effe ergens op of af wil rijden en daarna janken dat er brokken zijn

Nu ja iedereen doet wat ie vind dat ie moet en ik bekijk 't wel vanop een afstand met of zonder ABS
