Full option met akra op. Wel geen koffers, maar zo'n zak.
Nu nog een geluiddicht helmpje kopen, want met mijn arai's moet dat niet te doen zijn.
J

Moderator: GVN

vind ik leukst1100 schreef:hey proficiat , met de aankoop. Daar gaat ge veel plezier mee hebben.
Wat betreft het lawaai : dat zal wel meevallen. Het is pas als je er een ruit of zelfs een hogere ruit opzet dat je lawaai gaat hebben. Zonder ruit plakt uw helm tegen uw kin en krijg je 'headbangers' nekspieren , dat is alles
ACHTER. Dan zal jij daar zeker bij zijn he BompaRelax schreef:Bestuurders die achter jou rijden, gaan denken dat die motor alleen op pad is.
Desondanks: veel plezier.

Kan wel eens nuttig zijn, want het ding rijdt hoedanook van zichzelf sneller dan toegelaten. 't Lijkt wel een vliegtuigturbine op wielen. Veel plezier ermee !GSMax schreef:Goeie raad: mini coyote aanschaffen
Ja hoor. Tot in de file...J schreef:ACHTER. Dan zal jij daar zeker bij zijn he BompaRelax schreef:Bestuurders die achter jou rijden, gaan denken dat die motor alleen op pad is.
J
Moest uw sponsorgeld rechtstreeks naar mijn loon gaan....J schreef:.... btw Harald wie gaat u anders betalen
Relax schreef:Ja hoor. Tot in de file...J schreef:ACHTER. Dan zal jij daar zeker bij zijn he BompaRelax schreef:Bestuurders die achter jou rijden, gaan denken dat die motor alleen op pad is.
J
Wat brengen jullie aan huis?patrick k100 schreef:ja en een stukske naar mij ook hé want wij brengen ze aan huis
Tiens , bij mij is 't altijd de wijkagent , de gewapende facteur, die de boete komt brengen .patrick k100 schreef:
ja en een stukske naar mij ook hé want wij brengen ze aan huis
Dat de facteur uw brievenbus weer niet gevonden had zekerJo De Paepe schreef: ja , wat moet ne mens daar dan op zeggen hé
De laatste keer ben ik naast jou komen rijden, heb vriendelijk gewuifd en stelde tot mijn grote verbazing vast dat je bleek weg trok van schrik, ineens 5 cm groter werd en er als een woesteling vandoor ging.J schreef:Laatste keer dat we in de file reden, heb ik u niet meer gezien na 3 minuten. Of was je gestopt om te kakken van schrik?Relax schreef:Ja hoor. Tot in de file...
ge wordt al nen dag ouder he mennekeRelax schreef:De laatste keer ben ik naast jou komen rijden, heb vriendelijk gewuifd en stelde tot mijn grote verbazing vast dat je bleek weg trok van schrik, ineens 5 cm groter werd en er als een woesteling vandoor ging.J schreef:Laatste keer dat we in de file reden, heb ik u niet meer gezien na 3 minuten. Of was je gestopt om te kakken van schrik?Relax schreef:Ja hoor. Tot in de file...
Ik weet dat ik niet echt toonbaar ben, maar dat het zo erg was...