Hey Paul,
Ik ben curieus hoe het bij jou gaat aflopen...
Bij mij kreeg ik ook te horen dat de garantie maar tot 2jaar gaat

ik vind dat persoonlijk heel bedroevend zeker gezien de prijs van die pakken...!
Met mijn SG 2 heb ik nooit last gehad van natte kl***n

.
Na weken lang terug gaan naar de dealer heb ik het voorstel gekregen dat ik 50% korting kreeg bij aankoop van een nieuwe broek. Ik diende dan wel de oude in te leveren...

ik heb dat aangenomen maar voelde me eigenlijk wel in tzak gezet maar bon... heb terug voor 2 jaar droge ...
De klucht is dat ik het laatste jaar eigenlijk niet veel heb gereden en dat pak had amper 33k kilometer afgelegd wat mijn gedacht dan wel nog waterdicht zou mogen zijn...
Echter met mijn vest heb ik hetzelfde voor. Deze is al eens in garantie vervangen geweest, kapotte rits... de vervangen vest is minder dan 2jaar maar dat telt niet tis de datum van aankoop...

Ik ben een door rijder, maar met dat flut BMW spul zou je al snel een goed weer rijder worden
Ik kreeg de tip om mijn vest eens te wassen met een speciaal pulleken van BMW en dan heb ik grote kans dat het weer waterdicht is. Kmoet zeggen dat ik daar al helemaal niet meer in geloof...
Greetz Ward