Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Bij deze organiseer ik nog eens mijn mixt ritje hier in de streek.
Afspraak vanaf 9u bij manege Saeftinghe, Preshoekstraat 80 te Marke.
Vertrek ten laatste om 10u.
Maximaal 20 deelnemers.
OPGELET
Noppen zijn ten sterkste aanbevolen. Het natte weer van de voorbije weken heeft er voor gezorgd dat vele paden er toch wel vettig bijliggen.
Ook moet er rekening gehouden worden met de meer dan waaarschijnlijke mogelijheid dat er in d'een donkeren zal gereden worden
Dju toch, mocht 't nu een weekend vroeger zijn geweest was ik zeker van de partij, het weekend v.d 9e moet ik echter werken
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
stephen rijd ge met den DR of is het only GS
Als ik nog een setje banden voor mijn madam vind graag onder voorbehoud met 2 x XL (mijne GS ga ik daar nie voor gebruiken)
hoi Stephen;
Als het weer een beetje meezit, ik bedoel geen bevroren toestanden
kom ik af met de r100gs. (als ik mee mag natuurlijk hé)
Er zal wel plaats zijn aan die manege voor de auto en aanhanger zeker ?
Swa Brasschaat
Vandaag gebeld naar de Validatie/homologatie omdat ik nog geen verzoek tot betaling kreeg voor de pas uit NL geinporteerde DR.
Antwoord: Kan nog enkele maanden duren...
Dus niet zeker dat het lukt om er bij te zijn.
Ga wel eens informeren voor een GVA bij Suzuki.
OF iemand een relatie bij de dienst homologatie???
Spijtig , ze geven zaterdag en zondag koud maar droog weer ..... but you are the boss.......... En ja als de ondergrond bevroren is wordt het misschien nog gevaarlijk .
ok ,goed besluit Stephen, best niet rijden.
Op sommige plaatsen zal het wel fun kunnen zijn ( in het zand of de modder dan) maar ze verwachten mottige regen, op de verharde is dat nu niet echt prettig met vriestoestanden en lokale wegen. En het is niet alleen de rit , maar om aan het vertrekpunt te geraken is voor sommige in die omstandigheden ook al een avontuur.
Laat in ieder geval iets weten als het wel doenbaar is , dat kan in maart of april ook hé