Bowling
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Bowling
Aangezien je hier een nieuw topic voor opent zal het wel de moeite zijn denk ik.
Over wat heb je het ?
Over wat heb je het ?

-
- Contacteer:
Maar weer eens het bewijs dat wat er in de club omgaat weinig of niet hier in de aandacht word gebracht. Men had het mij verteld hoor! Maar als "elke dag lezer" van het forum ontgaan mij af en toe dingen.
Als "de club" dit forum blijft zien als een "noodgedwongen kwaad" is het vrij normaal dat velen de evenementen over het hoofd zien. Wat ik wil zeggen is dit; BMW Vlaanderen, dit forum staat meer in de belangstelling als jullie denken hoor!
Als "de club" dit forum blijft zien als een "noodgedwongen kwaad" is het vrij normaal dat velen de evenementen over het hoofd zien. Wat ik wil zeggen is dit; BMW Vlaanderen, dit forum staat meer in de belangstelling als jullie denken hoor!
Gemoet u clubjournaal lezen !
-
- Contacteer:
Ja Oscar! Ik weet het, maar toch. 

-
John ,
amper ongeveer 25% van de forum"leden" is lid van BMW mc Vlaanderen. De andere 75% genieten dus mee van de fondsen van de club.
Stel dat je alle activiteiten hier aankondigt in het lang en breed , Hoeveel niet club leden gaan dan mee gaan "profiteren " , om het cru uit te drukken,van degenen die wel effectief lid zijn en jaarlijks hun lidgeld betalen.
Het forum is nog altijd een promotiemiddel voor de club .
Ik heb altijd geopperd om het forum alleen toegankelijk te maken voor de clubleden . Maar in de open geest die heerst in de club is dit niet gepast.
amper ongeveer 25% van de forum"leden" is lid van BMW mc Vlaanderen. De andere 75% genieten dus mee van de fondsen van de club.
Stel dat je alle activiteiten hier aankondigt in het lang en breed , Hoeveel niet club leden gaan dan mee gaan "profiteren " , om het cru uit te drukken,van degenen die wel effectief lid zijn en jaarlijks hun lidgeld betalen.
Het forum is nog altijd een promotiemiddel voor de club .
Ik heb altijd geopperd om het forum alleen toegankelijk te maken voor de clubleden . Maar in de open geest die heerst in de club is dit niet gepast.

-
Gelukkig, 't zou hier anders bij momenten nog dooier zijn.
Trouwens, waarom niet promoten via het forum en duidelijk maken dat toegang enkel voor leden is of niet-leden mits toeslag (zo komen niet-leden in contact met de activiteiten en de leden en worden ze hoogstwaarschijnlijk wél lid).
Trouwens, waarom niet promoten via het forum en duidelijk maken dat toegang enkel voor leden is of niet-leden mits toeslag (zo komen niet-leden in contact met de activiteiten en de leden en worden ze hoogstwaarschijnlijk wél lid).
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
- Contacteer:
Juist Dirk! Voor mij is dit forum nog steeds onderdeel van de club en vind ik het niet verkeerd van melding van een activiteit hier te posten.
Dan word het niet vergeten (bij mij dan toch)
Dan word het niet vergeten (bij mij dan toch)
-
Nonkel ,
stookt u clubboekske niet op in uw stoof
stookt u clubboekske niet op in uw stoof

-
- Contacteer:
Oh jawel Jo! En warmte dat de geeft jong!