Hoeveel K1300R rijders zijn er hier eigenlijk?
Ik dacht dat deze motor iets populairder zou zijn. Ik rij er elke dag mee, maar heb nog geen copains tegen gekomen met hetzelfde beestje.
Ik heb een R Sport gehad. Maar omdat ze die niet meer maken is het ook een s geworden. Ben zelf in de jaren dat ik ermee reed ook heel weinig naked R's tegengekomen. De sport versie echter wel , waarom ze er dan mee stopten ??? Joost mag het weten.
Ikke, voor vandaag. En 't is eigenlijk ni waar, want 't is ne K1200R. Vervangmoto van Mabbe, geschift macien om in tees weer mee rond te vliegen.
Powerslides in twee en drie, toch maar een beetje mijnen doemp inhouden met da dingk
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Als ik dat lees over die powerslides, dan kan ik maar vol bewondering naar jullie staan kijken. Knieën aan de grond, driften op zo'n machines,... Moet je echt wel goed zijn, denk ik maar.
Als ik dat lees over die powerslides, dan kan ik maar vol bewondering naar jullie staan kijken
is geen kunst , met de GT kan ik dat ook , efkens bruut reageren met de rechterpoot en dat ding trekt 25 m rubberstreep.
De anti spin regeling (uitschakelbaar voor de die-hards) is een nuttiger optie dan een ABS op deze bruten
Relax, 't was meer van loemp zijn dan van kunnen zulle. Enneuh, de kraan nochthans gesqueezed, en niet haveloos opengekwakt. Ding heeft gewoon te veel power voor deze temperaturen en vettige wegen.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Koppel!! schreef:Ikke, voor vandaag. En 't is eigenlijk ni waar, want 't is ne K1200R. Vervangmoto van Mabbe, geschift macien om in tees weer mee rond te vliegen.
Powerslides in twee en drie, toch maar een beetje mijnen doemp inhouden met da dingk
Grtz, Philip!
Serieus? Op mijn K1200s en K1300S stond ASC, ik veronderstel op die vervang K12R ook, dus geen powerslides, geen burnouts en geen wheelies Of ge moest die afgezet hebben in dit weer, dan
'k weet goed genoeg wat powerslides zijn , een streepke rubber trekken van 15m kan je moeilijk beschouwen als eens een beetje doorslippen.
anyway 't is goed voor de adrenaline kick
Nu, ben soms wel wat gek, maar om ASC af te zetten in verzopen weer op een motor die niet van mij is, dat zou wel hersensloos dom zijn.
Staat dus geen ASC op die vervangmotor die ik meehad.
Grtz, Philip!
Ik kom ze inderdaad ook niet veel tegen. Zelfs op grote evenementen zoals een herfstrit is een collega K1300R rijder echt een zeldzaamheid.
Zo een naakte fiets is natuurlijk alleen voor "de echte".
Ik lees al jaren mee maar ben weinig van zeggen doch, zet mij er maar bij.
Binnen 4 weken is het zo ver, een racing rode K 1300 R full option wordt dan de mijne.
Greeeetz,
Garfield
De K1300R (rood) is niet de perfecte motorfiets maar het is toch al een goed begin.
Garfield schreef:Ik lees al jaren mee maar ben weinig van zeggen doch, zet mij er maar bij.
Binnen 4 weken is het zo ver, een racing rode K 1300 R full option wordt dan de mijne.
Greeeetz,
Garfield
Hey Garfield een zeer goede keuze kerel. Proficiat en veel succes ermee...
Bones heal, chicks digg scarves and glory lasts forever!!
Om een niet nader gekende reden kreeg ik geen updates meer in mijn mail.
dus 5 in totaal hier.
Ondertussen al een 'pak' km's mee gereden met deze K1300R van okt tot nu.
Veer vooraan vervangen, Velg vooraan vervangen (putje geraakt in Namen (Mettet)) Remblokken achter twee keer vervangen (zwevende klauw zat vast van het zout)
Voor de rest zalig om mee te rijden, maar toch iets te fris in de winter.
Koudste keer was -11°C naar Leuven van Aalst.
En nat, nat, nat, soppenat!
Ben er toch tevreden van. De K blok is meer mijn ding (S blok mag ook natuurlijk) Geen oude vlieger-moteurs meer voor mij. Als ik nog eens wil schudden zal ik het ergens anders wel doen.