Kuisen uitlaatbochten
Moderator: GVN
-
patrick k100
Re: Kuisen uitlaatbochten
Uitlaat mooi houden is een kwestie van onderhoud !!! Telkens ik mijne 1150 rt afwas begin ik met de uitlaat. Ik poets die helemaal op met wondersteen en de bijgeleverde sponjes. Daarna was ik gans mijn machien af en mijn uitlaat blinkt altijd !!! Ps ik rij ook 15 tot 20000 km per jaar. Gewoon wat tijd insteken !!!
Zo doe ik het ook ... meestal.Jempi58 schreef:Uitlaat mooi houden is een kwestie van onderhoud !!! Telkens ik mijne 1150 rt afwas begin ik met de uitlaat. Ik poets die helemaal op met wondersteen en de bijgeleverde sponjes. Daarna was ik gans mijn machien af en mijn uitlaat blinkt altijd !!! Ps ik rij ook 15 tot 20000 km per jaar. Gewoon wat tijd insteken !!!
De wondersteen gebruik ik niet altijd.
Ik heb wel de indruk dat die wondersteen wel ok is om "te onderhouden", maar niet zozeer geschikt voor het zwaardere "inhaal-kuis-werk". Denk dat ik vanaf nu ook bij het afspoelen eens de wondersteen sponskes ga vastpakken. Kwestie van mijn inhaal-kuis-werk" wat te laten renderenJempi58 schreef: Ik poets die helemaal op met wondersteen en de bijgeleverde sponjes. Daarna was ik gans mijn machien af en mijn uitlaat blinkt altijd !!!
GS 1200
-
patrick k100
ik heb tube triumph gebruikt om op te blinken
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
-
patrick k100
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW