handlebar muffs
Moderator: GVN
-
Swa Brasschaat
Re: handlebar muffs
voor de F800gs , moeilijk geval met dat remreservoir , nieuw model is al wat handiger. Groepsaankoop wel interesse voor
Swa Brasschaat
Swa Brasschaat
-
pvde
- Contacteer:
Yep,van meer frans schreef:voor de F800gs , moeilijk geval met dat remreservoir , nieuw model is al wat handiger. Groepsaankoop wel interesse voor
Swa Brasschaat
Swa, zo op de foto te zien is dat helemaal geen probleem

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Is't oud model, wat Relax ook heeft. Ik heb het nieuwe model met links en rechts een sleeve in regenjasstof waarmee ge als het ware uw stuur verder kunt mee inpakken, en de wind intrek sterk beperkt. Ik zou een fotooke nemen, maar heb ze er al terug afgegooid wegens te warm 
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
-
Den Woesten
Heeft er iemand iets aan Oxford of Wunderlich muffs hier af te halen aan 25€.
Het lukt mij niet om de muffs te plaatsen heb nu al twee merken, maar het gaat niet.Zijn er hier waar het toch bij lukt bij een 2012 model.
Dus interesse om te kopen ,hier direct leverbaar.
groeten, Steven.[/quote]
Het lukt mij niet om de muffs te plaatsen heb nu al twee merken, maar het gaat niet.Zijn er hier waar het toch bij lukt bij een 2012 model.
Dus interesse om te kopen ,hier direct leverbaar.
groeten, Steven.[/quote]
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Heeft er iemand ervaring me moffen van het merk bagster?
-
Den Woesten
Eindelijk ik heb ze , bedankt GSMax & Relax voor de tip, de koude mag komen.
zo komen ze uit doos
ongelofelijk hoe snel te plaatsen
knopen zijn goed bereikbaar , is wat anders dan de andere ...
zo komen ze uit doos
ongelofelijk hoe snel te plaatsen
knopen zijn goed bereikbaar , is wat anders dan de andere ...
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
-
Relax
Nieuwe versie is duidelijk beter: én knoppen én velcro voor de handkappen. Prijs?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Schoon en practisch. De kou zal nog wel komen Woesten, wacht maar...
Grtz
Marc
Marc
-
Den Woesten
DE PRIJS 89,95 USD voor de muffs en 73,77 USD voor de ExpressPost en dan nog eens 17,38 € btw import + 10 € formaliteiten.
dus voor mij kosten ze 155,90 € met express verzending, hopelijk heb ik daar nog wat geniet van.
Steven.
dus voor mij kosten ze 155,90 € met express verzending, hopelijk heb ik daar nog wat geniet van.
Steven.
-
Den Woesten
voor zij die interesse hebben, Dan KLestorny is een zeer sympathieke kerel en voor meer uitleg kijk eens op ,
/hippohands.com/WordPress/
groeten, Steven
groeten, Steven
-
Relax
Die hou je tot je stopt met motorrijden, dus worden ze goedkoper met het jaar.Den Woesten schreef:DE PRIJS 89,95 USD voor de muffs en 73,77 USD voor de ExpressPost en dan nog eens 17,38 € btw import + 10 € formaliteiten.
Steven.
-
Den Woesten
Allé, 't was plezant hier op handlebar muffs ,diene pipo, klojo heeft wa bijgeleerd.( mensen kennis)
mvmg. Steven.
PS. de Oxford & Wunderlich's zijn er nog.
mvmg. Steven.
PS. de Oxford & Wunderlich's zijn er nog.
Heb net moffen van bagster geplaatst, passen perfect, maar 60euro en ogen mooier dan al die lompe zakken
Want je intrumenten zitten er niet in
-
Den Woesten
dus nog een opening om ze te bedienen, met alle gevolgen van dien.jasper schreef:Heb net moffen van bagster geplaatst, passen perfect, maar 60euro en ogen mooier dan al die lompe zakken
foto's aub dat zegt meer dan woorden.
Steven
-
Den Woesten
eerste rit met ..., is wat wennen om op en af te stappen en bij U-bocht gaat de claxon. Bij snelheid maken de flappen over het stuur wat lawaai , maar dit zal ik nog bijwerken met een velcroband.
Moest mijn engels wat beter zijn zou ik eens wat aanpas werk doorgeven aan Dan om het product nog te verbeteren.
Zelf bij rechtstaan voor wat off-road geen probleem.

Bij winterweer zal ik nog eens mijn bevindingen melden want daarvoor dienen ze natuurlijk.
Steven.
Moest mijn engels wat beter zijn zou ik eens wat aanpas werk doorgeven aan Dan om het product nog te verbeteren.
Zelf bij rechtstaan voor wat off-road geen probleem.

Bij winterweer zal ik nog eens mijn bevindingen melden want daarvoor dienen ze natuurlijk.
Steven.
http://www.urbanmotoparts.com/shop/boxe ... y-bagster/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Den Woesten
Jasper, aan de beelden te zien passen deze dus niet op mijn GS.jasper schreef:http://www.urbanmotoparts.com/shop/boxe ... y-bagster/
Op welke moto heb jij ze geplaatst en beter foto's van eigen realisatie dan zien we of dit goed is.
Steven.
-
Den Woesten
Deze zijn besproken,
[/quote]
heb dus de Oxfords nog.
Steven.
[/quote]heb dus de Oxfords nog.
Steven.
Steven, ik heb wel interesse in die Oxfords. Kan ik deze week in passeren?
Grtz, Philip!
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Foto's zijn te groot en geen idee hoe/zin om ze te verkleinen
de moffen staan op een 1150gs
handbeschermers heb ik er moeten afhalen, maarja deze zijn toch nutteloos tenzij je in de bossen rijdt
voor de rest bedien je de pinkers en dergelijke vanin de mof zelf
bij het maneuvreren met de moto in de hand is het wel even wennen
de moffen staan op een 1150gs
handbeschermers heb ik er moeten afhalen, maarja deze zijn toch nutteloos tenzij je in de bossen rijdt
voor de rest bedien je de pinkers en dergelijke vanin de mof zelf
bij het maneuvreren met de moto in de hand is het wel even wennen
-
Relax
Dan weet ik niet waarom die van jou zoveel beter zouden zijn. Lijkt me weinig verschil, behalve dat bij ons de handkappen erop blijven, wat ik wel prefereer. Beter m'n kap dan m'n hand tegen een spiegel, denk ik maar.
Heb nooit gezegd dat ze beter zijn
Maar, ze zien er beter uit en zijn goedkoper en je moet geen aanpassingen doen
Maar, ze zien er beter uit en zijn goedkoper en je moet geen aanpassingen doen
btw hoeveel keer per "winterperiode" stoot jij je handbeschermers tegen een spiegel? Ok ik rijd mss nog maar 7jaar met moto, maar moet.zeggen dat handbeschermers "voor mij" vrij nutteloos zijn tenzij je offroad gaat
En ik rijd nogthans elke dag op de ring rond brussel en dus ook elke dag tussen de file en handbeschermers vind ik dus minder belangrijk dan warme handen
En ik rijd nogthans elke dag op de ring rond brussel en dus ook elke dag tussen de file en handbeschermers vind ik dus minder belangrijk dan warme handen
-
Den Woesten
Jasper, niets gemakkelijker dan foto's plaatsen hier op forum, ga naar afbeelding invoegen bladeren in jou bestanden, kies een foto, openen,dan zie je in File je bestand ,naar Resize gaan en de grote kiezen( max 800 x 600 hier), dan UPLOAD NOW, wachten totdat je foto ziet en invoegen in bericht
,druk op voorbeeld en indien nodig plaats nog een foto, enz. vergeet niet te bevestigen.
mijn beeld is nu op 160 x 120 gemaakt.
Steven.
,druk op voorbeeld en indien nodig plaats nog een foto, enz. vergeet niet te bevestigen.mijn beeld is nu op 160 x 120 gemaakt.
Steven.