hallo,
Onlangs gemerkt dat het dashboardlampje niet gaat branden bij een streepje op de benzinemeter.
Ook als de moto op contact staat gaat het lampje niet branden. Volgens mij moet dit toch ook branden als je het contact aanzet en als de moto start weer uitgaan ?
Het betreft een r1100rt.
Graag uw advies
lamp reservebenzine
Moderator: GVN
Re: lamp reservebenzine
Lampje stuk.
geef eens een tik tegen't lampje, kan je makkelijk onder uit het dashboard vissen, zit slechts in rubber.
meten is weten...
meten is weten...
-
Relax
Als ik een tik geef tegen een lampje, hoef ik niet meer te meten om te weten.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Jo De Paepe
oranje reservelampje brandt toch nooit bij het opzetten van het contact.
ik herinner mij dat van mijn RT en heb het juist geprobeerd op mijn zoon zijn RT.
Bij hem gaat het lampje pas branden als er al geruime tijd maar 1 blokje benzinevoorraad meer is
ik herinner mij dat van mijn RT en heb het juist geprobeerd op mijn zoon zijn RT.
Bij hem gaat het lampje pas branden als er al geruime tijd maar 1 blokje benzinevoorraad meer is
zo is het ook bij de 1150rt. Lampje gaat maar branden wanneer er 1 of zelfs geen streepje meer oplicht...'t is een kwestie van te weten hé 
gr
Joris
gr
Joris
Dat klopt maar ik ga ervan uit dat het ervoor wel werkte he, 't is geen lamp die als tester oplicht als je 't contact opzet, enkel als je errrrg weinig benzine hebt... rijd dus nog maar wa langer en kijk dan nog eens