Waarom niet ?IRON GONZO schreef:zo zie je maar dat banden niet altijd geschikt zijn voor iedere motorfiets.
we hebben dus weer wat bijgeleerd
een PR niet op een GSA plaatsen
Gewoon een kleine 3 kg druk op steken en die werkt perfect
Moderator: GVN
Waarom niet ?IRON GONZO schreef:zo zie je maar dat banden niet altijd geschikt zijn voor iedere motorfiets.
we hebben dus weer wat bijgeleerd
een PR niet op een GSA plaatsen
De normale PR2... Misschien de volgende keer die met vesterkt karkas een testen... zijn ook van banden die niet die hoge druk vragen wegens het steviger karkas maar die waren niet in stock nuK1200GT schreef: Had je een normale PR2 of een PR2B met versterkt karkas (=stevigere zijwanden)? Op de K1200GT kan je best een PR2B achteraan monteren, gelet op het gewicht van die machine.
Werkt dus echt niet. Ze stonden steeds op de juiste druk 3bar dus. T is maar een tip voor de diegene die ook 17 inch wil steken in een GSA.JohanDB schreef:Waarom niet ?IRON GONZO schreef:zo zie je maar dat banden niet altijd geschikt zijn voor iedere motorfiets.
we hebben dus weer wat bijgeleerd
een PR niet op een GSA plaatsen
Gewoon een kleine 3 kg druk op steken en die werkt perfect
HeK1200GT schreef:Vorig jaar was de PR2B niet verkrijgbaar wegens de terugroepactie voor de Pilot Sport (waardoor de productiecapaciteit werd herschikt). Ik kon evenmin aan een Z6K geraken, en nam dan maar een Z6C die eigenlijk voor de FJR1300 dient. Tot nu toe (dikke 5000 Km, meestal met duo en vlot door de bocht) geen problemen mee gehad; integendeel voetsteunen zonder moeite aan de grond.
By the way: op het Duitse K1200S forum zijn er recent negatieve commentaren geweest over slecht weggedrag met een bepaalde productiereeks van de PR2 op de K1200GT: http://www.michaelbense.de/k1200s/forum ... &start=105 . In één geval nam Michelin naar verluidt zelfs de band terug. Misschien heb je er wat aan?
He Sven,Sven 12RT schreef:Toch een opmerking ivm die hoge drukwaarden die hier soms gegeven worden.
Ik heb dat ook eens geprobeerd, 2.6 vooraan en 3.0 achteraan.
Nooit heb ik me zo onveilig gevoeld. Ik stuiterde over de baan. Bij elke oneffenheid leek het of de banden over dat uitsteeksel sprongen.
Brrr.
Snel stond de spanning opnieuw een paar punten lager, en het leek of de band gewoon effe de vorm aannam van dat uitsteeksel zonder te stuiteren.
Ik kan me niet voorstellen dat Rusor's GSA in deze staat een versterkte band nodig heeft achteraan.
De pk's zijn gelijk(aardig ?) aan die van de 12RT.
En het gewicht staat toch eerder vooraan. En die bagage op de trip van/naar de Weissensee was ook niet van dien aard, vooral omdat Rusor steeds solo reed.
Mijn idee.
die koffer stoort mij erg omgebouwd tot echte streetmachine, en dan die koffer.. voor de rest, erg mooiRUSOR schreef:Ook even hier plaatsen Rusor's red baron tijdens de invriesrit
Foto's van Indierock's dochter... mijn dank hiervoor
GRTS Danny
Tja ik moet toch ergens mijn piza's kwijt hemort schreef:
die koffer stoort mij erg omgebouwd tot echte streetmachine, en dan die koffer.. voor de rest, erg mooi
niet doenRUSOR schreef:... ik ben er dan ook erg blij mee... zo blij dat ik volgend jaar eens geen andere moto ga kopen
GRTS Danny
RUSOR schreef:zo blij dat ik volgend jaar eens geen andere moto ga kopen
GRTS Danny
Heel juist! Met die scooterwielen eronder ben je precies een echte pizzabezorgerRUSOR schreef:
Tja ik moet toch ergens mijn piza's kwijt he
GRTS Danny
Ik moet toch ergens die pizza's kunnen opleggen als ik die uit die doos haalRelax schreef:
Maar verder wel mooi, behalve die schans die zo uitsteekt naar achteren. Afzagen, die handel. Je koffer staat op duo, dus heb je de echte drager toch niet meer nodig...
nickname is nog aktief je kan altijd een pm sturenIk weet niet of de Rusor hier nog actief is....
Hoi, Gisteren op salon langs alle kanten bestookt dat ik het forum nog is moest lezenEdgecrusher schreef:Even een oud draadje omhoog schoppen, Rusor, kan je mij vertellen hoe Johan de remklauw op een positie geplaatst heeft?
It's alive!!!!!!!!!RUSOR schreef: Hoi, Gisteren op salon langs alle kanten bestookt dat ik het forum nog is moest lezen
GRTS Danny