Hartelijk dank Danny voor je reactie, ik heb 1 mm speling, vind ik voldoende!RUSOR schreef:Hoi, Gisteren op salon langs alle kanten bestookt dat ik het forum nog is moest lezenEdgecrusher schreef:Even een oud draadje omhoog schoppen, Rusor, kan je mij vertellen hoe Johan de remklauw op een positie geplaatst heeft?![]()
![]()
Die remklauw dat hangt er vanaf welke velgen ge wilt steken.... Voor RT velgen moet dat normaal lukken zonder aanpassing... Voor de S velgen zoals de mijne in de tijd hebben we een oog van de bevestiging een beetje uitgeboord. Het gaat hier om millimeters.... Hierdoor konden we de remklauw net naast het wiel laten lopen. Ik weet niet meer van buiten of het bovenste of het onderste oog was. Maar je ziet dat wel waar hij raakt. RT velgen zijn eigenlijk de beste oplossing en de veiligste. De S de mooiste. Hopelijk heb je er iets aan
GRTS Danny
RUSOR'S RED BARON (URBAN MODE p6)
Moderator: GVN
-
Edgecrusher
Re: RUSOR'S RED BARON (URBAN MODE p6)
Re: RUSOR'S RED BARON (URBAN MODE p6)
Graag gedaan en post is een foto heEdgecrusher schreef:Hartelijk dank Danny voor je reactie, ik heb 1 mm speling, vind ik voldoende!RUSOR schreef:Hoi, Gisteren op salon langs alle kanten bestookt dat ik het forum nog is moest lezenEdgecrusher schreef:Even een oud draadje omhoog schoppen, Rusor, kan je mij vertellen hoe Johan de remklauw op een positie geplaatst heeft?![]()
![]()
Die remklauw dat hangt er vanaf welke velgen ge wilt steken.... Voor RT velgen moet dat normaal lukken zonder aanpassing... Voor de S velgen zoals de mijne in de tijd hebben we een oog van de bevestiging een beetje uitgeboord. Het gaat hier om millimeters.... Hierdoor konden we de remklauw net naast het wiel laten lopen. Ik weet niet meer van buiten of het bovenste of het onderste oog was. Maar je ziet dat wel waar hij raakt. RT velgen zijn eigenlijk de beste oplossing en de veiligste. De S de mooiste. Hopelijk heb je er iets aan
GRTS Danny