Reizen organiseren via de club.
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
- Contacteer:
Reizen organiseren via de club.
Ik heb enkele dingen die mij bezig houden. Gewoon omdat ik me soms af vraag wat de eigenlijke bedoeling is van een club.
Ik zie op het forum, of in het clubjournaal een reis gepromoot die, als ik zelf zou boeken een pak goedkoper zou zijn dan in clubverband.
Wat ik me dus afvraag...ik schrijf me in voor deze bepaalde reis. Er word van de organisator uit NIET verteld welk hotel het juist is. Wel de streek.
Doch, het internet schept veel mogelijkheden. Dus vind ik het bewuste hotel en ook de prijzen. Let wel! Ik boek dan enkel 1 kamer.
En wat blijkt? Ik ben aardig wat goedkoper af als ik zelf boek!
Mijn eerste reactie is dan...wat is hier de bedoeling? Als organisator wil ik alles gratis, dus de medereizigers betalen ook voor de organisator? Of is het de bedoeling van er ook nog wat rijker van te worden?
En dan praat ik niet over een paar centen maar over honderden euro's waarvan ik niet inzie voor wat die moeten betaald, of het moest de benzine zijn van de organisator.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen! Als ik vroeger met enkele maten er op uit trok werden de kosten, (effectieve kosten dan) gedeeld.
Voor mij is een club een organisatie die zich inzet voor zijn leden, en de leden voor de leden. En niet mag toelaten dat enkelingen zich via deze club gaan verrijken. Want dat is dan mijn gedacht hier over.
En voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over "Bosse" en "Rosse", of andere clubleden die al jaren reizen organiseren. Die mensen hun reizen zijn steeds af, met soms extraatjes zoals T-shirt, badges, speciale avonden en noem maar op.
Dus vind ik dat er van het bestuur uit toezicht zou moeten zijn op het organiseren van reizen.
Ik zie op het forum, of in het clubjournaal een reis gepromoot die, als ik zelf zou boeken een pak goedkoper zou zijn dan in clubverband.
Wat ik me dus afvraag...ik schrijf me in voor deze bepaalde reis. Er word van de organisator uit NIET verteld welk hotel het juist is. Wel de streek.
Doch, het internet schept veel mogelijkheden. Dus vind ik het bewuste hotel en ook de prijzen. Let wel! Ik boek dan enkel 1 kamer.
En wat blijkt? Ik ben aardig wat goedkoper af als ik zelf boek!
Mijn eerste reactie is dan...wat is hier de bedoeling? Als organisator wil ik alles gratis, dus de medereizigers betalen ook voor de organisator? Of is het de bedoeling van er ook nog wat rijker van te worden?
En dan praat ik niet over een paar centen maar over honderden euro's waarvan ik niet inzie voor wat die moeten betaald, of het moest de benzine zijn van de organisator.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen! Als ik vroeger met enkele maten er op uit trok werden de kosten, (effectieve kosten dan) gedeeld.
Voor mij is een club een organisatie die zich inzet voor zijn leden, en de leden voor de leden. En niet mag toelaten dat enkelingen zich via deze club gaan verrijken. Want dat is dan mijn gedacht hier over.
En voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over "Bosse" en "Rosse", of andere clubleden die al jaren reizen organiseren. Die mensen hun reizen zijn steeds af, met soms extraatjes zoals T-shirt, badges, speciale avonden en noem maar op.
Dus vind ik dat er van het bestuur uit toezicht zou moeten zijn op het organiseren van reizen.
-
Re: Reizen organiseren via de club.
Is al jaren een punt van discussie en waardevolle leden hebben daarom de club verlaten.
John,
Je zal hier een gevoelige snaar mee raken.
Heb maar 1 reis geboekt en dat is begin juli BMW Motorrad Days.
Had dit vorig jaar ook geboekt maar mijn verlof werd ingetrokken door deadlines en het vele werk.
Enkel persoonskamer geboekt en voor 5 dagen motorplezier vind ik de prijs heel schappelijk.
Heb de andere reizen ook bekeken en sommige reizen zijn wel aan de dure kant.
Daarom de optie om alsnog van het jaar enkel met motorvrienden op reis te gaan en daar is tot nog toe geen enkele reis van tegen gevallen.
Bij een club snijdt het (figuurlijke) mes dan ook steeds aan 2 kanten.
Reizen en trips moeten ook steeds georganiseerd worden,hotels moeten geboekt worden,GPS tracks moeten worden aangemaakt,animatie,stopplaatsen voor te eten,...
Dikwijls gaat m'n op verkenning door de gekozen streek en zal er al waarschijnlijk met sommige hotels gesproken/onderhandeld worden.
Dus diegene die de trip zelf organiseert voor een club en dan dikwijls trips organiseert voor groepen tot 100 man mag voor mij desnoods aan halve prijs in hetzelfde hotel vertoeven.
Dat er andere clubleden en/of bestuursleden gratis en/of aan X% mee kunnen omdat die extra kost gedekt wordt door de betalende clubleden ben ik ronduit tegen.
Heb zo'n gelijkaardige geruchten vernomen voor een welbepaalde reis die wij enkele jaren geleden hebben mee gedaan.
Daarom dat ik mij bewust niet meer zal inschrijven voor deze welbepaalde reis van de club.
Als de geruchten dan maar half kloppen zullen mijn kosten hier dan ook beperkt blijven.
Voor de rest,banen genoeg,hotels in overvloed,landen die nog moeten worden aangesneden en motorvrienden die steeds wel een tripje mee willen doen.
Daar heeft m'n een club niet voor nodig en dan weet je zeker dat je enkel voor Uw eigen betaalt.
Grtz,Geert
Je zal hier een gevoelige snaar mee raken.
Heb maar 1 reis geboekt en dat is begin juli BMW Motorrad Days.
Had dit vorig jaar ook geboekt maar mijn verlof werd ingetrokken door deadlines en het vele werk.
Enkel persoonskamer geboekt en voor 5 dagen motorplezier vind ik de prijs heel schappelijk.
Daarom de optie om alsnog van het jaar enkel met motorvrienden op reis te gaan en daar is tot nog toe geen enkele reis van tegen gevallen.
Bij een club snijdt het (figuurlijke) mes dan ook steeds aan 2 kanten.
Reizen en trips moeten ook steeds georganiseerd worden,hotels moeten geboekt worden,GPS tracks moeten worden aangemaakt,animatie,stopplaatsen voor te eten,...
Dikwijls gaat m'n op verkenning door de gekozen streek en zal er al waarschijnlijk met sommige hotels gesproken/onderhandeld worden.
Dus diegene die de trip zelf organiseert voor een club en dan dikwijls trips organiseert voor groepen tot 100 man mag voor mij desnoods aan halve prijs in hetzelfde hotel vertoeven.
Dat er andere clubleden en/of bestuursleden gratis en/of aan X% mee kunnen omdat die extra kost gedekt wordt door de betalende clubleden ben ik ronduit tegen.
Heb zo'n gelijkaardige geruchten vernomen voor een welbepaalde reis die wij enkele jaren geleden hebben mee gedaan.
Daarom dat ik mij bewust niet meer zal inschrijven voor deze welbepaalde reis van de club.
Als de geruchten dan maar half kloppen zullen mijn kosten hier dan ook beperkt blijven.
Voor de rest,banen genoeg,hotels in overvloed,landen die nog moeten worden aangesneden en motorvrienden die steeds wel een tripje mee willen doen.
Daar heeft m'n een club niet voor nodig en dan weet je zeker dat je enkel voor Uw eigen betaalt.
Grtz,Geert
-
Het staat iedereen vrij in te tekenen op al dan niet veel te dure reizen, maar als bovenstaande klopt, heeft volgens mij iedereen het recht om te weten over welke reis(-zen) dit gaat. Test-Aankoopgewijs...
Je kan ook stellen dat ze het maar zelf moeten uitzoeken, maar als het gekend is...
En de organisator krijgt de kans om de meerkost te rechtvaardigen.
Je kan ook stellen dat ze het maar zelf moeten uitzoeken, maar als het gekend is...
En de organisator krijgt de kans om de meerkost te rechtvaardigen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
- Contacteer:
Het is niet de bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen hé Dirk! Het gaat er mij enkel om dat het bestuur, want deze reizen vallen gedeeltelijk of helemaal onder de verantwoordelijkheid van de club.
Dat er dus controle gebeurd vanuit de club wat de gevraagde prijzen aangaat. Meer niet.
Als je zo goed als een compleet hotel boekt, krijg je normaal korting. Dan verbaast het me enkel dat je via de club meer moet gaan betalen. Daar gaat het me om.
Ik begrijp best dat er voorbereidend werk aan is. Maar dat is met de dagritten ook zo.
Dat er dus controle gebeurd vanuit de club wat de gevraagde prijzen aangaat. Meer niet.
Als je zo goed als een compleet hotel boekt, krijg je normaal korting. Dan verbaast het me enkel dat je via de club meer moet gaan betalen. Daar gaat het me om.
Ik begrijp best dat er voorbereidend werk aan is. Maar dat is met de dagritten ook zo.
-
John , zijt gerust , die controle gebeurt en vrij grondig ook . Neem maar eens contact op met bvb Bosse , Jurgen ofzo die zullen U dat tot in de details eens uitleggen.Dat er dus controle gebeurd vanuit de club wat de gevraagde prijzen aangaat. Meer niet.
-
Ik spreek ook niet van een aanval. Iedereen mag vragen wat hij wil en iedereen mag daar vragen bij stellen. En als dat niet mag, is er wat loos.
En dan doen wat Jo zegt zeker...
En dan doen wat Jo zegt zeker...
Hier geef je al zelf een antwoord,iedereen kiest dus zelf welk budget m'n aan een reis spendeert...Relax schreef:Het staat iedereen vrij in te tekenen op al dan niet veel te dure reizen,
Bij die welbepaalde reis hebben wij de geruchten vernomen toen de reis volop bezig was.Relax schreef: als bovenstaande klopt, heeft volgens mij iedereen het recht om te weten over welke reis(-zen) dit gaat. Test-Aankoopgewijs...
Daarom al snel beslist dat dit de eerste keer alsook de laatste keer was dat ik die welbewuste trip nog mee zou doen.
Persoonlijk heb ik daar geen bewijzen van en ben ook niet van plan om dit verder uit te spitten.Relax schreef: kan ook stellen dat ze het maar zelf moeten uitzoeken, maar als het gekend is...
Vond het al merkwaardig dat bepaalde clubleden dit ons vertelden toen de trip al bezig was maar toch kozen zij zelf om alsnog mee te gaan...
Dan denk ik : 1x kunnen zij mij daarmee beet nemen maar geen 2x...
Een organisator kan al op voorhand de medereizigers inlichten waarom er een meerkost is.Relax schreef:de organisator krijgt de kans om de meerkost te rechtvaardigen
Zo kan ieder voor zich beslissen om alsnog de reis al dan niet te boeken.
Het is voor de organisator een serieuze opdracht om een trip in goede banen te leiden.
Het moet blijkbaar ergens wel een roeping zijn want als de organisator voor al zijn/haar uren voorbereiding zou moeten betaald worden zullen sommige trips
misschien nog duurder worden...
Ter verduidelijking: ik zou er wel problemen mee hebben dat er andere leden geheel en/of gedeeltelijk op mijn kosten zouden kunnen
mee gaan.
Grtz,Geert
ik heb het moeilijk met het feit at een passagier evenveel betaald als een piloot, vooral als er transport bij te pas komt.....het is toch enkel de piloot die een motor heeft?
Bij welke reis was dat Eirtee?
Honda Amigo/Motobecane
SUZUKI VAN VAN 125
SUZUKI DR 650 SE
BMW R100 GS
BMW F800 GS
BMW R1200 GS
SUZUKI VAN VAN 125
SUZUKI DR 650 SE
BMW R100 GS
BMW F800 GS
BMW R1200 GS
John,
ik begrijp je zeker en weet verre van wat de club allemaal doet en ga er als lid vanuit dat het eerlijk verloopt.
Zijn zelf meegeweest naar Zwitzerland en met zeggen was voor ons tot in detail in orde.
Moet wel toe geven is bij die ene reis gebleven en de reden is net dat wat je aanhaalt.
Wij reizen een grove 25000 km per jaar dat kost geld en dat mag wat luxe zijn maar moet er niet over zijn.
Ik zie dan ook grondig rond via vakantie veilingen en dergelijke en koop daar aan .
Als je dan ziet wat je kan voor een redelijke prijs daar sta je versteld van ,en gewoonlijk in die hotels spreken wij ook met die mensen.
Mijn routes maak ik allemaal zelf en die zijn echt tot hier toe al jaren prachtig .
Bekom sommige stukken via het forum of andere locaties en combineer dat met eigen stukken of volledig zelf.
Maar iedereen wilt dat niet .
Sommige willen in een groep zijn en niks zelf doen en dan is een club goed.
Bij sommige speelt het budget ook geen rol omdat ze genoeg cash hebben .
Ik heb dit jaar mijn lidmaatschap weer verlengt en we zien wel doen we dit jaar weer niks mee ?
Dat omdat het te prijzig is of net niet uitkomt ,gaan we ritten meedoen ?
Dan zien we wel of ik volgend jaar nog lid ben .
Het enige dat ik ondervonden had is dat verleden jaar in de kalender een bijeenkomst was in de scandinavische streek.
Alle info in het boekje (was verkeerd)mooi maar niks was daar te bereiken ,heb ik een mail naar het bestuur geschreven .
Lange tijd geen reactie ,dus terug een mail en heeft Luc geantwoord maar was al nadat de bijeenkomst er was.
Dus op die moment dacht ik ook mooi ,maar goed ze kunnen niet toveren en wat er budgetair allemaal loopt in de club weet ik niks van
groeten
patrick en daniella
ik begrijp je zeker en weet verre van wat de club allemaal doet en ga er als lid vanuit dat het eerlijk verloopt.
Zijn zelf meegeweest naar Zwitzerland en met zeggen was voor ons tot in detail in orde.
Moet wel toe geven is bij die ene reis gebleven en de reden is net dat wat je aanhaalt.
Wij reizen een grove 25000 km per jaar dat kost geld en dat mag wat luxe zijn maar moet er niet over zijn.
Ik zie dan ook grondig rond via vakantie veilingen en dergelijke en koop daar aan .
Als je dan ziet wat je kan voor een redelijke prijs daar sta je versteld van ,en gewoonlijk in die hotels spreken wij ook met die mensen.
Mijn routes maak ik allemaal zelf en die zijn echt tot hier toe al jaren prachtig .
Bekom sommige stukken via het forum of andere locaties en combineer dat met eigen stukken of volledig zelf.
Maar iedereen wilt dat niet .
Sommige willen in een groep zijn en niks zelf doen en dan is een club goed.
Bij sommige speelt het budget ook geen rol omdat ze genoeg cash hebben .
Ik heb dit jaar mijn lidmaatschap weer verlengt en we zien wel doen we dit jaar weer niks mee ?
Dat omdat het te prijzig is of net niet uitkomt ,gaan we ritten meedoen ?
Dan zien we wel of ik volgend jaar nog lid ben .
Het enige dat ik ondervonden had is dat verleden jaar in de kalender een bijeenkomst was in de scandinavische streek.
Alle info in het boekje (was verkeerd)mooi maar niks was daar te bereiken ,heb ik een mail naar het bestuur geschreven .
Lange tijd geen reactie ,dus terug een mail en heeft Luc geantwoord maar was al nadat de bijeenkomst er was.
Dus op die moment dacht ik ook mooi ,maar goed ze kunnen niet toveren en wat er budgetair allemaal loopt in de club weet ik niks van
groeten
patrick en daniella
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
K 1200 LT-R 850 RT
Beste collega's
Als je iets niet goed vindt in de club heb je enkele mogelijkheden.
Je kan het over je heen laten gaan en je er dus niets van aantrekken.
Je kan het een rede vinden om de club te verlaten, maar wat heb je dan bereikt ?
Je kan ook ingaan op de herhaalde uitnodigingen van de voorzitter om deel te nemen aan een bestuursvergadering. Als je daar je grieven op een deftige manier op tafel legt en er aandacht voor vraagt krijg je misschien de kans om iets te laten wijzigen.
Nadien kan je nog doen wat je het beste vindt en heb je toch iets positiefs geprobeerd.
Gegroet.
Je kan het een rede vinden om de club te verlaten, maar wat heb je dan bereikt ?
Je kan ook ingaan op de herhaalde uitnodigingen van de voorzitter om deel te nemen aan een bestuursvergadering. Als je daar je grieven op een deftige manier op tafel legt en er aandacht voor vraagt krijg je misschien de kans om iets te laten wijzigen.
Nadien kan je nog doen wat je het beste vindt en heb je toch iets positiefs geprobeerd.
Gegroet.
is rechtgezet met john
Laatst gewijzigd door mac op 20 jan 2013, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
@mac, je hebt PB.
-
Worden wij nu ook geïnformeerd over het verdere verloop?
Neen?Relax schreef:Worden wij nu ook geïnformeerd over het verdere verloop?
John mag nu gratis mee!!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Kan je hoogstens een maagzweer van krijgenarthurost schreef:Beste collega's
Zuurpruimen kan je overal vindenarthurost schreef: Je kan het een rede vinden om de club te verlaten, maar wat heb je dan bereikt ?
Ik kan een oud mannetjeshuis vinden op elke hoek van de straat.... waarom zou ik die van BMW prefereren?arthurost schreef: Je kan ook ingaan op de herhaalde uitnodigingen van de voorzitter om deel te nemen aan een bestuursvergadering.
Ik wens je suc6,arthurost schreef: Als je daar je grieven op een deftige manier op tafel legt en er aandacht voor vraagt krijg je misschien de kans om iets te laten wijzigen.
Ik lees het forum en blijf lachen, het maakt soms mijn dag goedarthurost schreef: Nadien kan je nog doen wat je het beste vindt en heb je toch iets positiefs geprobeerd.
Gegroet.

@ Arthurost, niets persoonlijk hé maar uw post maakte het voor mij net iets makkelijker

-
- Contacteer:
Hoi Geert,
Met ons naar de bikermeeting mee gaan is voordeliger dan dat je zelf in dit hotel zou boeken.
note: onderstaande is enkel mogelijk voor leden!
Via ons kost het op een 2 persoonskamer € 270 - zelfde kamer via het hotel zelf kost u € 292
Via ons kost een single € 320 - zelfde kamer via het hotel kost u dit € 372
En....
Zit er géén welkomsdrink bij.
Zitten er geen voorgereden GPS-route's bij.
Is er geen aandenken.
Zit er géén bus transport bij van het hotel naar de Bikerparty (tot op het terrein zelf) en de keuze voor de bus terug om 22°° of 01°° (En deze zijn enkel voor onze club!)
Is er geen gebruik van de garage inbegrepen.
Daarbij zijn vandaag de bevestigingsbrieven van deelname de deur uitgegaan.
Je moet daar maar eens kijken welke prijzen je moet betalen voor extra dagen.
Slaap dus gerust op uw 2 oren. Wij verdienen hier niks aan. Enkel zij die mee gaan hebben voor minder geld, véél meer.
En voor alle zageventen.... ik weet dat jullie zelf je routes maken, de moto's buiten staan, geen aandenken en bus nodig hebben.
Ook geen 4 sterren hotel met zwembad en sauna.
Maar als dit alles kan, voor minder kan dan de officiële prijzen, waarom zou je het dan niet meepikken.
En zeker niet als dit alles kan in gezelschap van een groep gelijkgezinden.
Groetjes,
Den Bosse - organisator van oa reis naar de Bikermeeting voor de 11 maal in clubverband.
Je mag gerust zijn.Geert_GS schreef:
Grtz,Geert
Met ons naar de bikermeeting mee gaan is voordeliger dan dat je zelf in dit hotel zou boeken.
Via ons kost het op een 2 persoonskamer € 270 - zelfde kamer via het hotel zelf kost u € 292
En....
Is er geen aandenken.
Zit er géén bus transport bij van het hotel naar de Bikerparty (tot op het terrein zelf) en de keuze voor de bus terug om 22°° of 01°° (En deze zijn enkel voor onze club!)
Slaap dus gerust op uw 2 oren. Wij verdienen hier niks aan. Enkel zij die mee gaan hebben voor minder geld, véél meer.
En voor alle zageventen.... ik weet dat jullie zelf je routes maken, de moto's buiten staan, geen aandenken en bus nodig hebben.
Maar als dit alles kan, voor minder kan dan de officiële prijzen, waarom zou je het dan niet meepikken.
Groetjes,
Den Bosse - organisator van oa reis naar de Bikermeeting voor de 11 maal in clubverband.
Awel Bosse, das er boenk oep...
Het werd tijd dat er vanuit de inrichters eens een repliek kwam. Gewoonlijk zijn het zageventen die reageren en helemaal niet weten wat er gebeurd vooraleer ze mogen aankomen in een goed georganiseerd evenement of op de reisbestemming en nooit content zijn. Als je dan vraagt hoe zij iets organiseren blijkt dat ze hier zelfs nog nooit van gehoord hebben...
Het gemakkelijkste is reclameren, addertjes zoeken die er niet zijn en stof laten opwaaien in de hoop dat anderen mee in hun frustraties stappen. Dom is dit en ook de reden dat er anderen mee zijn gestopt omdat je toch steeds niet voor iedereen kan goeddoen en de roddels zoals deze je niet hoeft blijven te pikken...
Chapeau gast dat ge het zo lang volhoudt en hopelijk blijven jullie (jij en Nancy) er voor gaan! Dit mag ook wel eens gezegd worden...
Vriendelijke motorgroet
,
Wilbike
Het werd tijd dat er vanuit de inrichters eens een repliek kwam. Gewoonlijk zijn het zageventen die reageren en helemaal niet weten wat er gebeurd vooraleer ze mogen aankomen in een goed georganiseerd evenement of op de reisbestemming en nooit content zijn. Als je dan vraagt hoe zij iets organiseren blijkt dat ze hier zelfs nog nooit van gehoord hebben...
Het gemakkelijkste is reclameren, addertjes zoeken die er niet zijn en stof laten opwaaien in de hoop dat anderen mee in hun frustraties stappen. Dom is dit en ook de reden dat er anderen mee zijn gestopt omdat je toch steeds niet voor iedereen kan goeddoen en de roddels zoals deze je niet hoeft blijven te pikken...
Chapeau gast dat ge het zo lang volhoudt en hopelijk blijven jullie (jij en Nancy) er voor gaan! Dit mag ook wel eens gezegd worden...
Vriendelijke motorgroet

Wilbike
Lid BMW MC Vlaanderen...
Wat een idealisme, ik krijg er tranen van in mijn ogen 

Indien er geen 'idealisme' zou bestaan was er geen club, geen medewerkers, geen reizen, trips én geen forum... quoiDanny schreef:Wat een idealisme, ik krijg er tranen van in mijn ogen
je zou mooi op je internet zitten met al die negatiefjes, of voel ik het verkeerd aan misschien?
Zeg je gedacht maar breek er geen potten me en vooral... blijf eerlijk!
Vriendelijke motorgroeten

Wilbike
Lid BMW MC Vlaanderen...
Humor gasten humor... dat ontbreekt meestal in de opsomming! 

Hey Bosse,Bosse schreef:Hoi Geert,
Je mag gerust zijn.Geert_GS schreef:
Grtz,Geert
En....
Is er geen aandenken.
Groetjes,
Ben mij daar ten volle van bewust dat dit een tripje is voor een zeer schappelijke prijs.
Tot hier toe zal niemand mogen klagen over Uw reizen.
Ze zijn steeds tot in de puntjes verzorgd met de nodige animatie,ritten en eten in overvloed.
Heb al zo lang zin om in de Beierse Alpen te rijden alsook de andere regio's omdat dit één van m'n lievelingsstreken is.
Als je zelf een reis in elkaar steekt kan je zelf Uw budget kiezen.
Alles hangt af van wat je zelf kiest,tent,hut,hotels( 2,3,4 of 5 sterren),het eten,het aantal afgelegde kilometers,welk land of zelfs welk werelddeel.
Heb zelfs ook zin om eens een tripje naar Noorwegen te maken.
Dit kan je ook doen via reisagentschappen die motortrips organiseren naar landen zoals Noorwegen.
Tussen de goedkoopste en de duurste zit al snel een verschil van een kleine 1000€.
Zo zie je maar dat je steeds eens goed moet nakijken en voor U zelf moet bekijken welk budget je wil/kan spenderen aan Uw geplande reis.
Grtz,Geert