wie doet er mee aan de 1000 bochten rit 15 juni 2013

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
bagheera

wie doet er mee aan de 1000 bochten rit 15 juni 2013

Bericht door bagheera »

Ja de titel zegt het zo wel al een beetje.
Dus wie gaat er heen ?
Een klein voorwoord
De 1000 bochten rit is geen snelheidswedstrijd, respecteer de wegcode, zeker in bebouwde dorpskommen, wil je de reputatie van motorrijders niet verder om zeep helpen. Voor alle duidelijkheid, de term 'prestatierit' verwijst naar de afstand van de rit, niet naar de snelheid. Het roadbook laat zich poepsimpel rijden waarbij er zowel gebruik wordt gemaakt van 'bolletje-pijl' als van de bestaande bewegwijzering. Omdat wij motorrijders zijn en de onderlinge solidariteit hoog in het vaandel dragen, zal, zoals tijdens alle vorige edities, depannage voor de deelnemers met pech worden georganiseerd. Een gedeelte van de opbrengsten wordt aan een goed doel geschonken. In het verleden mochten organisaties als MR voor MS en Vlaanderen MS donaties van ons in ontvangst nemen.
de site
http://www.1000bochten.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

ik heb wel zin om te gaan , misschien zijn er hier nog die gaan
of zijn er die vorige edities hebben meegedaan .
In dat geval ben ik HEEL HEEL HEEL benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.
Jo De Paepe

Re: wie doet er mee aan de 1000 bochten rit 15 juni 2013

Bericht door Jo De Paepe »

heb er in het verleden verschillende gereden .
De 1000 bochten rit is geen snelheidswedstrijd, respecteer de wegcode, zeker in bebouwde dorpskommen, wil je de reputatie van motorrijders niet verder om zeep helpen
laat dit nu net zijn waar de meesten hun voeten aan vegen . Het gaat snel , bij sommige momenten zeeer snel .

wij vertrokken meestal om 4.00 uur uit Gent en waren rond 23.00 terug thuis en ja , er werd stevig door gereden.
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Wil best mee gaan eventueel overnachting voor uit betalen.
Niet in een dag, doe ik niet mee, maar als we er over kunnen praten :grin:

mvg Nico
MG Breva 850
SaP
Contacteer:

Bericht door SaP »

Wij gaan met z'n achten. Samenraapsel van motorrijders en sters met als lijm: ze kennen bibi.
Hotel geboekt. Heen en terugreis uitgestippeld. (Ben nogal een planner :oops: )
1e keer. Ben benieuwd.
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS

wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Cesarke

Bericht door Cesarke »

Reeds meerdere malen de 1000 meegereden. Normaal maken wij er een weekend van, van vrijdag tot zondag. De voorziene camping is gewoon op een weide en er zijn weinig sanitaire wasplaatsen. De WC zijn plastic traveau containers. Heb er eentje gezien welke was volledig bekakt, geen fraai gezicht. Daarom huren wij een huisje in de buurt, meestal Ouren. Verleden jaar modder en slijk tot achter ons oren, verschrikkelijk. De zondag moest men zowel de autos of motoren van de weide helpen met traktoren. Het is er ook niet goedkoop,tel maar op: BBQ,2xontbijt, roadbook en camping.Daarom dit jaar geen 1000 B. Als vervanging brobeer ik het weekend "Voeren Moterweekend". Ik citeer: Motorweekend, ook voor Bmw-clubleden :
· 2 overnachtingen (vrijdag en zaterdag) met ontbijt, 2 x avondeten (op zaterdagavond bbq), 1 x lunchpakket voor zaterdag en 1 x een dagschotel op zondagmiddag.

· Gps-route voor zaterdag en één voor zondag (een “terug naar huis rit” tot in Westerlo).

· Enkel voor Bmw-clubleden op vertoon van hun lidkaart : gratis een jaarlidmaatschap van de “Vlaamse Jeugdherbergen vzw” twv 15,00 euro en een waardebon van 9,00 euro voor een volgend verblijf in één van de vele jeugdherbergen in Vlaanderen, Wallonië of Luxemburg.

In volgend Clupblad komt er meer info.
bagheera

Bericht door bagheera »

Cesareke :
kun je me hiervan op de hoogte houden lijkt me leuk
Plaats reactie