Dat is nu al de2° keer dat ik er iets koop en aan de kassa plots veel meer moet betalen.
Deze Zomer aktie -20% op alles : Ik koop een paar zomerlaarsjes 115€ (-20% denk ik ) want de affiches van de promo's hingen nog overal in de winkel en in de vitrine.
Aan de kassa gekomen wordt die 20% niet verrekend onder het excuse van de kortingsaktie is reeds sinds enkele dagen afgelopen.
Mijn repliek : dan moeten al die affiches weggehaald worden en de stickers op de bottinen verwijderd worden , zoniet koop ik de laarsjes aan de prijs die op het etiket staat minus 20%
nergens op de affiche is sprake van een datum.
De verkoper begint wreed moeilijk te doen op het boertige af .
Ik zeg hem dan maar dat hij zijn bottinen kan steken waar de zon niet schijnt
Uiteindelijk houd de verkoper voet bij stuk en zijn we allebei zonder iets buitengegaan.
Vandaag een jet helm gaan kopen en tegen beter weten in naar Hein . daar staat een matzwart exemplaar in mijn maat .
aan de kassa gekomen , begint de verkoper: jamaar meneer , de prijs op het etiket is nog de soldenprijs , deze helm kost nu 10 € meer dan op het etiket.
kijk maar op mijn computer.
Zal mij worst wezen man , ik wil de prijs betalen die er op staat en geen cent meer.
verkoper : dat had je gedacht , iedereen kan wel eens een foutje maken he meneer.
Ik zeg hem dat hij wettelijk verplicht is om me de helm aan de etiketprijs te verkopen.
antwoord : ik moet wettelijk helemaal nikske manneke.
Antwoord van mij ; steek hem dan bij die bottinen van in juli.
Ben het dan maar afgetrapt.
Met zo 'n commerciele ingesteldheid is het niet moeilijk dat ze tegen de rode cijfers aan draaien.
Ik begin zo stilaan het vermoeden te krijgen dat ze proberen de klanten te bedriegen. Althans zo voel ik mij nu .
Tweemaal op enkele maanden vind ik er toch een beetje over
enfin , k'moest mijn frustratie eens kwijt , t'is ter uit