Hallo ;
In maart zal mijn nieuwe K1300S normaal geleverd worden.
Nu de enige optie waar ik nog steeds over twijfel is de uitlaat.
Als ik die bij bmw bestel (akrapovic) zou me dit zo'n 1600 € kosten.
Eventjes rond gesurfd en in nederland bv. zie ik er al ene staan voor 1200 €.
Zou er dan toch nog een verschil zijn tov van die geleverd door BMW ? ( Zo te zien is het enkel het eindstuk dat vervangen wordt, dus zo moeilijk is dat niet denk ik)
Ik moet eerlijk zijn ik kom van een Triumph Sprint ST en die had op zijn eigen al een fantastisch eigen geluid ,
m.a.w is het sop de kolen waard . Mijn testrit heb ik natuurlijk gedaan met ene met die uitlaat op en het klonk zeer goed.
Maar aangezien ik toch steeds lange afstand doe Oostende _ Brussel heb ik er dan een meerwaarde aan.
Is er iemand die de overstap gedaan heeft en er meer over kan vertellen.
Dank U .
Alain.
K1300 S & Akrapovic uitlaat
Moderator: GVN
Re: K1300 S & Akrapovic uitlaat
Ik heb op mijn K1300s indertijd een Laser Hotcam Shortie laten monteren aan 545€. In de bedragen die gij noemt zit een volledig uitlaatsysteem hé, dus als het alleen is voor het geluid, dan zou ik voor zo'n
slip-on gaan
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
-
Skin
- Contacteer:
Welkom in't clubke
Heb zelfde beslissing genomen vorig jaar als jij en ze der op laten zetten bij de bestelling ..
Het Is geen volledige lijn , enkel slip-on , maar t'is de titanium he .en ne serieuze pot ..
Ge vind ze iets goedkoper inderdaad op't net , ma bon , voor mij was't rap beslist, afhalen en direct kunnen rondbollen ...
Je gaat er allesinds veel plezier aan beleven !
Welke kleur ?
Heb zelfde beslissing genomen vorig jaar als jij en ze der op laten zetten bij de bestelling ..
Het Is geen volledige lijn , enkel slip-on , maar t'is de titanium he .en ne serieuze pot ..
Ge vind ze iets goedkoper inderdaad op't net , ma bon , voor mij was't rap beslist, afhalen en direct kunnen rondbollen ...
Je gaat er allesinds veel plezier aan beleven !
Welke kleur ?
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
-
driverkeppe
Alwel heb serieus getwijfeld maar is toch de grijze geworden ipv van de volledige zwarte.
En ja zal de uitlaat ook maar direct bestellen morgen eens contact opnemen met dealer .
En eens horen hoever het staat met de levering , want het begint te jeuken ...
En ja zal de uitlaat ook maar direct bestellen morgen eens contact opnemen met dealer .
En eens horen hoever het staat met de levering , want het begint te jeuken ...
-
motorijder
beste ik heb een akrapovic op mijn k1300s en ik verzeker je het is iedere euro waard zallig dat geluid. en ik weet niet of het door de uitlaat komt maar er zit geen enkel dipje in mijn motor.
niet twijfelen gewoon doen.
niet twijfelen gewoon doen.
Ook met een scooter rijdt men nog motor
huidige motor F800R
-
Skin
- Contacteer:
Oh nee nog ne grijzedriverkeppe schreef:Alwel heb serieus getwijfeld maar is toch de grijze geworden ipv van de volledige zwarte.
Heb de mijne vrijdag nog is van stal gehaald voor kort ritje , en de demper blijft genieten inderdaad
Al nieuws van de levering ?
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
-
driverkeppe
Heb hem vorige week gaan halen, nog maar een 200 tal km's gereden .
Ze hebben me aangeraden van per 200 km het toerental met 1000 op te krikken .
begonnen op 4000 toeren en nu op 5000 toeren , maar wat een power heeft dat machine zeg .
Geluid is zalig als je in toeren omhoog gaat.
Wel een verschil met mijn triumph sprint kwa power en wegligging maar ja dat is normaal héé.
Mijn eerste deftige bocht toch een beetje verschoten ging heel gewillig diep na een kleine aanzet moet ik rekening mee houden .
Nu zat wel al iemand achterop , niet echt slim natuurlijk als je de motor nog niet echt kent.
Nu de vrouw vind het ook beter om achterop te zitten. Zit stabieler vind ze.
Nu proberen zo vlug mogelijk de eerste 1000 km te rijden dan kunnen we eens zien hoe zuing het machine is op de lange afstand
.
grts Alain.
Ze hebben me aangeraden van per 200 km het toerental met 1000 op te krikken .
begonnen op 4000 toeren en nu op 5000 toeren , maar wat een power heeft dat machine zeg .
Geluid is zalig als je in toeren omhoog gaat.
Wel een verschil met mijn triumph sprint kwa power en wegligging maar ja dat is normaal héé.
Mijn eerste deftige bocht toch een beetje verschoten ging heel gewillig diep na een kleine aanzet moet ik rekening mee houden .
Nu zat wel al iemand achterop , niet echt slim natuurlijk als je de motor nog niet echt kent.
Nu de vrouw vind het ook beter om achterop te zitten. Zit stabieler vind ze.
Nu proberen zo vlug mogelijk de eerste 1000 km te rijden dan kunnen we eens zien hoe zuing het machine is op de lange afstand
grts Alain.