inforad
Moderator: GVN
inforad
Juist een inforad ontvangen na bestelling 3d.goede leveringstijd toch vanuit Ierland!!
Moet nog geplaatst worden,...... al iemand ervaring met dit produkt?
Tips voor plaatsing op GS , instellling , enz.
Merci,
Ronnyb
Moet nog geplaatst worden,...... al iemand ervaring met dit produkt?
Tips voor plaatsing op GS , instellling , enz.
Merci,
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
Re: inforad
En wat moge dat wel zijn, zo'n inforad ?
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Een radar verklikker. Eens googlen inforad M1 .p@rick schreef:En wat moge dat wel zijn, zo'n inforad ?
Als ik het allemaal goed begrijp gaat dat toestel je verwittigen als je een gekende flitspaal of een risicozone nadert, dus het doet dan eigenlijk niet meer of niet minder dan wat mijn gps doet ?
Greetz,
P@trick
P@trick
Ongeveer,maar ik rij gps zonder audio en ook nooit echt gefocust op het scherm indien niet nodig ! Daarom moet het led lichtje nu zijn werk doen .p@rick schreef:Als ik het allemaal goed begrijp gaat dat toestel je verwittigen als je een gekende flitspaal of een risicozone nadert, dus het doet dan eigenlijk niet meer of niet minder dan wat mijn gps doet ?
Ikzelf luister voornamelijk naar de gesproken instructies van de gps, enkel wanneer die niet helemaal duidelijk zijn kijk ik even naar het scherm. Lijkt me eigenlijk net iets veiliger dan regelmatig naar het scherm te moeten kijken om te zien waarheen je moet rijden, zeker in drukkere omgevingen.ronnyb schreef:Ongeveer,maar ik rij gps zonder audio en ook nooit echt gefocust op het scherm indien niet nodig ! Daarom moet het led lichtje nu zijn werk doen .p@rick schreef:Als ik het allemaal goed begrijp gaat dat toestel je verwittigen als je een gekende flitspaal of een risicozone nadert, dus het doet dan eigenlijk niet meer of niet minder dan wat mijn gps doet ?
Ik hoor perfect waarheen ik moet rijden, krijg tussendoor wat biepjes als ik te snel rijd of wanneer ik een flitspaal of risicozone nader, als ik er zin in heb kan ik nog wat naar muziek luisteren, en als het echt moet kan ik ook nog een telefoongesprekje voeren.
In de veronderstelling dat je over een geschikte gps beschikt (Garmin, TomTom...) zou ik in jouw plaats dan ook eerder wat euro's spenderen voor een bt-headsetje (dan bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf wat je wel en/of niet wil horen), maar als het jouw bewuste keuze is om dat niet te doen ben ik de laatste hier op het forum om daarover met je te gaan bekvechten

Veel plezier met de Inforad !
Greetz,
P@trick
P@trick
http://www.inforad.net/inforad/products.html" onclick="window.open(this.href);return false;p@rick schreef:En wat moge dat wel zijn, zo'n inforad ?
Inforad CI moto Werkt als coyote met sim levenslang abo, toestel van ronny b zonder sim uit produktie. Zie filmkes
http://www.youtube.com/watch?v=N45NCa76h54" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=FMvIGgvjRtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ik heb deze staan op mijn RT. Bij de GS misschien beste ergens onder het zadel monteren. De kabels zijn lang genoeg om aan het stuur te geraken.
Instellingen moet je eigenlijk zelf bepalen. Indien je graag meer informatie hebt, stuur maar pb
Instellingen moet je eigenlijk zelf bepalen. Indien je graag meer informatie hebt, stuur maar pb
Gewoon aan de snelheid houden helpt ook! dan heb je deze niet nodig en van het gespaarde geld kan je tanken 

Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
@ Herman , bedankt voor het aanbod .......zal er mss nog gebruik van maken!
@ P@trick , ik ben ook zeer dikwijls onderweg zonder de GPS daarom de inforad .
@ PaulM , ik probeer heiliger te zijn dan de Paus maar lukt mij niet altijd .
@ P@trick , ik ben ook zeer dikwijls onderweg zonder de GPS daarom de inforad .
@ PaulM , ik probeer heiliger te zijn dan de Paus maar lukt mij niet altijd .

Tegenwoordig is dat ook al geen referentie meerronnyb schreef: @ PaulM , ik probeer heiliger te zijn dan de Paus maar lukt mij niet altijd .

Leven is het meervoud van lef...