BaseCamp 4.1.1: best nog even wachten
Moderator: GVN
BaseCamp 4.1.1: best nog even wachten
Bron: Galileo trainingcenter vzw
Tip van de maand: BaseCamp 4.1.1 nog even wachten
Garmin heeft de zoekfunctie van BaseCamp grondig hertekend. Sinds de introductie van het programma was dit ongetwijfeld één van de zwakke punten ervan.
Versie 4.1.1 is nu beschikbaar maar blijkt nog niet 100 % stabiel te zijn. Best nog enige tijd wachten om deze nieuwe versie te installeren.
Tip van de maand: BaseCamp 4.1.1 nog even wachten
Garmin heeft de zoekfunctie van BaseCamp grondig hertekend. Sinds de introductie van het programma was dit ongetwijfeld één van de zwakke punten ervan.
Versie 4.1.1 is nu beschikbaar maar blijkt nog niet 100 % stabiel te zijn. Best nog enige tijd wachten om deze nieuwe versie te installeren.
- Dirk 9700
Re: BaseCamp 4.1.1: best nog even wachten
@Kulens,
betreft het hier een update voor Windows versie?
Ik heb de update voor Mac gedaan en tot op heden nog geen problemen ondervonden.
Groeten,
Dirk
betreft het hier een update voor Windows versie?
Ik heb de update voor Mac gedaan en tot op heden nog geen problemen ondervonden.
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
-
moh_fan
- Contacteer:
Ik had een probleem toen ik versie 4.1.0 had geïnstalleerd...
Zolang mijn Zũmo in de kast bleef werkte BaseCamp (voor Mac) prima.
Ging de Zũmo aan de Mac, dan ontstond er direct bij het inladen van de kaarten een conflict.
Zie net dat er dus een nieuwere versie is 4.1.1 met de mededeling dat de issue zoals hierboven beschreven opgelost is...
Ik ga aan de 'probeer'!
Ging de Zũmo aan de Mac, dan ontstond er direct bij het inladen van de kaarten een conflict.
Zie net dat er dus een nieuwere versie is 4.1.1 met de mededeling dat de issue zoals hierboven beschreven opgelost is...
Ik ga aan de 'probeer'!
- Dirk 9700
@moh_fan,moh_fan schreef:Ik had een probleem toen ik versie 4.1.0 had geïnstalleerd...
Zopas de test gedaan met BMW Navigator IV. Geen problemen ondervonden bij het inladen van de kaarten.
Daarna een route naar het toestel gestuurd en gesimuleerd laten rijden en alles werkt nomaal
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
-
moh_fan
- Contacteer:
4.1.1 werkt prima!
Geen 'spinning beach ball of death' meer na koppelen van mijn Zũmo!
Geen 'spinning beach ball of death' meer na koppelen van mijn Zũmo!
Ik beklaag het me alweer om toch te zijn gezwicht voor de verleiding om te hopen dat het allemaal toch beter zal worden met een nieuwe versie...
Iedere keer dat ik mijn zumo 660 connecteer en basecamp (4.1.1 dus) opstart laadt hij mijn zumo, tot... hij iedere keer weer er de brui aan geeft en mijn zumo disconnect! Man wat ben ik dit toch beu...
Ook als hij het toestel dan toch heeft geladen, probeer eens een route van het toestel te verwijderen. Denk je "rechter-muisknop" op de route in het overzicht, daarna "verwijderen"... maar deze optie ontbreekt? (en dan plots weer toestel disconnecten...)
Nog zo'n leuk punt. Ik heb een trackball (dus zonder scroll-wieltje). Bij iedere applicatie dat een map toont kan de dubbel klikken om in te zoemen, of een rechthoek selecteren door je muis ingedrukt te houden om zo in te zoemen op dit gebied. MapSource moet het anders kunnen, selecteer het icoontje voor zoemen, daarna selecteer terug icoontje met handje om te schuiven. Man, zoveel acties voor zo'n eenvoudige handeling...
=> Prehistorisch en beta-software!!
Iedere keer dat ik mijn zumo 660 connecteer en basecamp (4.1.1 dus) opstart laadt hij mijn zumo, tot... hij iedere keer weer er de brui aan geeft en mijn zumo disconnect! Man wat ben ik dit toch beu...
Ook als hij het toestel dan toch heeft geladen, probeer eens een route van het toestel te verwijderen. Denk je "rechter-muisknop" op de route in het overzicht, daarna "verwijderen"... maar deze optie ontbreekt? (en dan plots weer toestel disconnecten...)
Nog zo'n leuk punt. Ik heb een trackball (dus zonder scroll-wieltje). Bij iedere applicatie dat een map toont kan de dubbel klikken om in te zoemen, of een rechthoek selecteren door je muis ingedrukt te houden om zo in te zoemen op dit gebied. MapSource moet het anders kunnen, selecteer het icoontje voor zoemen, daarna selecteer terug icoontje met handje om te schuiven. Man, zoveel acties voor zo'n eenvoudige handeling...
=> Prehistorisch en beta-software!!
Hoy
Ik hoor veel over Basecamp, maar ik vind mapsource nog altijd gemakkelijker (gebruiksvriendelijker).
GR..M..
Ik hoor veel over Basecamp, maar ik vind mapsource nog altijd gemakkelijker (gebruiksvriendelijker).
GR..M..
Ben het volledig met u eensdemarcel schreef:Hoy
GR..M..
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Er is een probleem met de BaseCamp 4.x op Mac als je ook een Time Machine backup hebt. Telkens de Time Machine backup draait, is de Time Machine schijf aangesloten en zal BaseCamp proberen die hele schijf in te lezen om te kijken of het een Garmin GPS is. En dan krijg je dus die draaiende strandbal.
Time Machine backup onderbreken en Time Machine schijf unmounten, en Basecamp gaat vrolijk verder.
Time Machine backup onderbreken en Time Machine schijf unmounten, en Basecamp gaat vrolijk verder.
Welke versie gebruik je ....?
Laaste update is toch 4.1.2.
Laaste update is toch 4.1.2.
-
BMW-4-Ever
Yep.
Ook sinds een paar dagen aan de Basecamp (mac), versie 4.2.1
Ook sinds een paar dagen aan de Basecamp (mac), versie 4.2.1