Wesa

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Den Woesten

Wesa

Bericht door Den Woesten »

Zijn der hier op het forum met ervaring van de Wesa Wilbers, ben vandaag eens gestopt bij Thijs en als ik voor Wesa ga kan ik mijn Wilbers overlaten want deze blijven maar liggen.

Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Nahoj

Re: Wesa

Bericht door Nahoj »

Doen!
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
Den Woesten

johanelsie schreef:Doen!
heb het dus gedaan, bij deze zijn de Wilbers weg voor 300€ ,maar als er toch iemand ze wilt zoals ze zijn, bij mij voor iets meer en anders eventueel bij Thijs aangepast voor een prijsje.
Dus binnen kort zijn de originele te koop , interesse doe een bod . (nu juist Rony ? )
Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Danny

Bericht door Danny »

Ben niet helemaal mee, je hebt er WIlbers onderzitten en gaat WESA steken (kan toch nie) of je had al Wilbers poten van een vorige motor en hebt nu ESA en wil er WESA van maken?? Als je een erg recente hebt (GS) dan heb je sowieso al White power ipv Showa en dan is WESA volgens mij geen meerwaarde. WP is toch ook geen prutsveer. 't systeem gaat je dan enkel veel geld kosten en een psychologische boost geven :mrgreen:
Den Woesten

Danny schreef:Ben niet helemaal mee, je hebt er WIlbers onderzitten en gaat WESA steken (kan toch nie) of je had al Wilbers poten van een vorige motor en hebt nu ESA en wil er WESA van maken?? Als je een erg recente hebt (GS) dan heb je sowieso al White power ipv Showa en dan is WESA volgens mij geen meerwaarde. WP is toch ook geen prutsveer. 't systeem gaat je dan enkel veel geld kosten en een psychologische boost geven :mrgreen:
geef mij dan een mooie prijs voor de WP's en iedereen is tevreden.

Steven.
Plaats reactie