Ben sinds kort in het bezit van een K1300S.
Nu vroeg ik mij af of er alternatieve bagagemogelijkheden zijn voor die spuuglelijke accordeons.
Een topkoffer is al helemaal geen optie.
Een bagageplaat van BMW is wel gemonteerd.
PS Ook de wederhelft moet mee, dus ook geen zadeltas.
Hoop dat hier iemand een oplossing kan aanreiken.
Alvast bedankt
Bagage
Moderator: GVN
-
Relax
Re: Bagage
Een tas ipv een topkoffer? Mogelijkheden zat. Die zadeltassen kunnen nl, meestal, prima worden vastgemaakt op bagageplaats.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Eventueel een rugzak (voor de duo?) en een tanktas.
Kijk eens op deze link bij motorbagagetassen http://www.ortlieb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Houdoe
Eventueel een rugzak (voor de duo?) en een tanktas.
Kijk eens op deze link bij motorbagagetassen http://www.ortlieb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Een topkoffer heeft veel beperkingen voor vakantie, dat ding blijft altijd even groot of even klein. een rol kan je zo groot of klein rollen als je wil.
kunststoftassen zijn allicht een alternatief tesamen met rol en tanktas...
Een duo opzadelen met een rugzak vind ik geen goed idee of 't moest een heel kleintje zijn
bij Ortlieb vind je alles van rol wat je zoekt...elders allicht ook
Een duo opzadelen met een rugzak vind ik geen goed idee of 't moest een heel kleintje zijn
Danny schreef:Een topkoffer heeft veel beperkingen voor vakantie, dat ding blijft altijd even groot of even klein. een rol kan je zo groot of klein rollen als je wil.
Een duo opzadelen met een rugzak vind ik geen goed idee of 't moest een heel kleintje zijn![]()
Ik dacht dat ge geen klein mannen meer mocht meenemen als duo
In bezit van ; 2X SHADOW 1100 ,3 X K1 , 1X K100LT , 1X K100RS16V , 3X K1100LT .1X K1200LT ,