R1200 GS 2013
Moderator: GVN
Re: R1200 GS 2013
Ik had in oktober al een bestelling geplaats en zou de 2e zijn die de nieuwe GS zou krijgen. Productieweek zou week 6 zijn.
Echter, ik wou toch graag een model met kruisspaakwielen alleen kon ik op dat moment de configuratie niet meer wijzigen.
Er zou opnieuw een motor besteld worden in de configuratie die ik graag wil (de "oude" raakt hij wel kwijt) waarvan de productie in week 13 plaats zou vinden, aflevering dan in week 15.
Twee dagen later (16-2-2013) contact met de dealer gehad, productie week 11, aflevering week 13. Of hij deze motor al besteld had en zodoende de configuratie nog kon wijzgen weet ik niet. Waarschijnlijk wel.
Echter, ik wou toch graag een model met kruisspaakwielen alleen kon ik op dat moment de configuratie niet meer wijzigen.
Er zou opnieuw een motor besteld worden in de configuratie die ik graag wil (de "oude" raakt hij wel kwijt) waarvan de productie in week 13 plaats zou vinden, aflevering dan in week 15.
Twee dagen later (16-2-2013) contact met de dealer gehad, productie week 11, aflevering week 13. Of hij deze motor al besteld had en zodoende de configuratie nog kon wijzgen weet ik niet. Waarschijnlijk wel.
Misschien heeft hij die omgewisseld met een klant die wel jou versie wilde. Maar dat houdt alleszins meer steek.Hunter6 schreef:Ik had in oktober al een bestelling geplaats en zou de 2e zijn die de nieuwe GS zou krijgen. Productieweek zou week 6 zijn.
Eentje met 2 wielen en een stuur.
het nieuwe model gs word pas in het weekend van 23-24 maart vrij gegeven in belgie juist gebeld met dealer
grts carlgs
grts carlgs
Mijn dealer ging bellen als ze iets wisten. Voorlopig nog niets gehoord.carlgs schreef:het nieuwe model gs word pas in het weekend van 23-24 maart vrij gegeven in belgie juist gebeld met dealer
grts carlgs
dit is voor belgie en luxemburg
in nederland komen ze eerder vrij
en op het salon zeiden ze dat dit voor heel europa was
maar ja wie kent zijn aarderijkskunde nog he

Ja, ik heb er al vaker wat van gehoord, maar nog niets officieels. Ik hoop dan dat ik die ten laatse de 22e zou kunnen krijgen.vasco66 schreef:dit is voor belgie en luxemburg
-
Vandaag eens langs geweest bij mijn bmw dealer
Week 14 zou die van mij worden geleverd
Groeten uit Gent
Stropke
Week 14 zou die van mij worden geleverd

Groeten uit Gent
Stropke

Fun....is not a straight line
-
oei, dat is april grap.stropke schreef:Vandaag eens langs geweest bij mijn bmw dealer
Week 14 zou die van mij worden geleverd![]()
Groeten uit Gent
Stropke
Steven
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Gisteren bij de dealer gepasseerd (defecte koplamp) en tevens te horen gekregen dat ze nog niets weten over de levering. Normaalgezien eind deze maand (is al 2 weken later dan oorspronkelijk gepland) zou ik die toch moeten hebben volgens hen. Aflevering kan zeker niet gebeuren voor het lanceerweekend.stropke schreef:Vandaag eens langs geweest bij mijn bmw dealer
Week 14 zou die van mij worden geleverd![]()
Groeten uit Gent
Stropke
en zijn er al ergens geleverd ??? 

Ik denk het niet, want diegene die hier als eerste zijn nieuwe kan posten, is voor eeuwig beroemd!!vasco66 schreef:en zijn er al ergens geleverd ???

I like my bike!!
en in nederland ook niet of wa
daar kwamen ze het weekend van 9 en 10 maart toch vrij
daar kwamen ze het weekend van 9 en 10 maart toch vrij

Bij wunderlich kun je nu ook bestellen voor de nieuwe r1200gs lc
grts carlgs
grts carlgs
wunderlich
http://www.wunderlich.de/Shop/R-1200-GS-LC/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wunderlich.de/Shop/R-1200-GS-LC/" onclick="window.open(this.href);return false;
deze week wordt mijne nieuwe gs geleverd
in blijde verwachting
in blijde verwachting

-
- Contacteer:
Ik mis hier de "vind ik leuk" knop van Facebook. Ik nog 3 weekjes geduldvasco66 schreef:deze week wordt mijne nieuwe gs geleverd
in blijde verwachting

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Geduld is een schone deugd
, nog 7 weken.

Hier weet ik nog van niets. Als alles goed gaat zou mijn motor deze week bij de dealer geleverd worden en zou ik die volgende week hebben. Maar de dealer wil nog niets zeggen zolang ze het zelf niet zeker zijn. 

Heb mijn dealer nog eens lastig gevallen. Ondertussen staan er 2 GSen in de showroom, de demomotoren worden ingereden en de eerste 5 klanten motoren zijn aangekomen (zonder het papierwerk). De mijne is gebouwd maar staat nog in Duitsland bij de fabriek te wachten op transport. Ik hoop dat die hier in de loop van volgende week is, maar de garage kan niets garanderen.
@ moh_fan Ik hoop dat thuis alles goed gaat?
schema komt van intra - familiaal geweld.
schema komt van intra - familiaal geweld.

R1200GS 2008 en G 450 X
Bij D'Haese zijn ze hem volop aan het inrijden voor dit weekend.
Ik ga proberen om er volgende week een toertje mee te doen.
Greets
Ik ga proberen om er volgende week een toertje mee te doen.
Greets
vandaag papieren gekregen
nu kan ik hem inschrijven
en gaan afhalen

en gaan afhalen

Hier begint de spanning toch te stijgen. Wachtend op een verlossend telefoontje van de garage. Maar het zal zeker niet voor deze week zijn. Fingers crossed voor volgende week.vasco66 schreef:vandaag papieren gekregen
en gaan afhalen![]()

-
- Contacteer:
Na een weekje werken in het buitenland lijkt het er thuis allemaal prima aan toe te zijn gegaan!ltwp schreef:@ moh_fan Ik hoop dat thuis alles goed gaat?
Ik Google'de een afbeelding op 'Oplopende spanning' en vond deze op veiligsamen.nlltwp schreef:schema komt van intra - familiaal geweld.