Even voorstellen...
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Re: hallo ik ben langebusdriver 358
Een opstartweekend meedoen zou voor jou niet slecht zijn denk ik.
http://www.opstartweekend.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Enheuu...wat is er mis met het gebruik van hoofdletters? Werkt je toetsenbord maar half of wat?
http://www.opstartweekend.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Enheuu...wat is er mis met het gebruik van hoofdletters? Werkt je toetsenbord maar half of wat?
-
goldfinger
Re: Even voorstellen...
Hallo,
kom mij ook even voorstellen, mijn naam is Ronny Clauw en ik rij met een adventure van 2012.
Hiervoor had ik een GS van 2007.
Rij al 33 jaar met de moto waarvan 10 jaar met zijspan.
Zijspannen waren k75-k100 rs en laatste was een 1100 lt.
Overige motoren waren suzuki 380 gt-honda vf 750-cb 750-honda pan european(1ste model)- 2x yamaha gts-1500 gold wing-Bmw R100RS- bmw 1200 gs en nu mijn adventure.
Naast motorrijden doe ik ook 4x4 met mijn Defender.
Ik woon in Koekelare en werk in Oostende.
Zo hopelijk ontmoeten wij elkaar wel op een of andere activiteit.
Ronny-Goldfinger
kom mij ook even voorstellen, mijn naam is Ronny Clauw en ik rij met een adventure van 2012.
Hiervoor had ik een GS van 2007.
Rij al 33 jaar met de moto waarvan 10 jaar met zijspan.
Zijspannen waren k75-k100 rs en laatste was een 1100 lt.
Overige motoren waren suzuki 380 gt-honda vf 750-cb 750-honda pan european(1ste model)- 2x yamaha gts-1500 gold wing-Bmw R100RS- bmw 1200 gs en nu mijn adventure.
Naast motorrijden doe ik ook 4x4 met mijn Defender.
Ik woon in Koekelare en werk in Oostende.
Zo hopelijk ontmoeten wij elkaar wel op een of andere activiteit.
Ronny-Goldfinger
-
gs rider sdb
hallo bmw rijders.
ik ben steven en ,en ben nieuw in deze schiterende bmw club.(heb mijn lidkaart van vandaag)
ik zelf rij met een gs 1200 bmw bj 2008 full option.
nu mijn vraag ik kan niet inloggen met mijn lidnr .
mvg steven
ik zelf rij met een gs 1200 bmw bj 2008 full option.
mvg steven
Laatst gewijzigd door gs rider sdb op 27 mar 2013, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: hallo bmw rijders.
Hey Welkom.
bedoel je inloggen in de ledenzone?
Neem dan even contact met MDC de mod.
bedoel je inloggen in de ledenzone?
Neem dan even contact met MDC de mod.
-
gs rider sdb
bedankt,harald!
-
mario
- Contacteer:
gs rider sdb schreef:ik ben steven en ,en ben nieuw in deze schiterende bmw club.(heb mijn lidkaart van vandaag)
ik zelf rij met een gs 1200 bmw bj 2008 full option.![]()
mvg steven gs driver .
Welkom bij de bende !!
heb je al een wachtwoord voor de ledenzone ?
inderdaad best kontact opnemen met MDC !!! dit is de man van het internet !!
Marc De Cock [info@mdc-pc.be]
mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
-
Gerver
Even voorstellen!
Hallo iedereen,
Ben hier al een tijdje op het forum.
Maar pas vanaf vandaag staat hier een R1200RT in de garage.
Hoop er heel veel plezier aan te beleven.
Tot vorige week was ik eigenaar van een Honda Deauville, was er trouwens heel tevreden over, maar aan de RT kon ik niet weerstaan
Hierbij een foto van mijn nieuwe vriend
Gerry
Ben hier al een tijdje op het forum.
Maar pas vanaf vandaag staat hier een R1200RT in de garage.
Hoop er heel veel plezier aan te beleven.
Tot vorige week was ik eigenaar van een Honda Deauville, was er trouwens heel tevreden over, maar aan de RT kon ik niet weerstaan
Hierbij een foto van mijn nieuwe vriend
Gerry
-
YOwan
Re: Even voorstellen!
mooi, suc6 der mee !!!
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
gs rider sdb
ik ben de steven de bruyn
40 lentes jong,
woonachtig in houtvenne Werkzaam bij strabag
Zelf rijd ik met een r 1200 gs en probeer mijzelf zoveel mogelijk nuttig te maken op dit keigoe forum.
mvg sdb
woonachtig in houtvenne Werkzaam bij strabag
Zelf rijd ik met een r 1200 gs en probeer mijzelf zoveel mogelijk nuttig te maken op dit keigoe forum.
mvg sdb
-
gs rider sdb
hier mijn gs

Hallo,
Mijn naam is Wim en ben van het Leuvense. Ben 48 jaar en rijd sinds verleden jaar maart met een GS. Ik rij winter en zomer met de moto, woon-werk, plezier ritjes en motorreizen. Voorheen met wat van alles gereden, van buikliggers, nakeds, sportief-toerings. Ik hoop hier nog leuke mensen te ontmoeten en van gedachten te wisselen
.
Greetz,
Wim
Mijn naam is Wim en ben van het Leuvense. Ben 48 jaar en rijd sinds verleden jaar maart met een GS. Ik rij winter en zomer met de moto, woon-werk, plezier ritjes en motorreizen. Voorheen met wat van alles gereden, van buikliggers, nakeds, sportief-toerings. Ik hoop hier nog leuke mensen te ontmoeten en van gedachten te wisselen
Greetz,
Wim
-
GSA1200 DRIVER
Welkom WimWim's GS schreef:Hallo,
Mijn naam is Wim en ben van het Leuvense. Ben 48 jaar en rijd sinds verleden jaar maart met een GS. Ik rij winter en zomer met de moto, woon-werk, plezier ritjes en motorreizen. Voorheen met wat van alles gereden, van buikliggers, nakeds, sportief-toerings. Ik hoop hier nog leuke mensen te ontmoeten en van gedachten te wisselen.
Greetz,
Wim
Groetjes
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Dank u Marc ! 
Wie weet, als je hard zoekt.Wim's GS schreef:Ik hoop hier nog leuke mensen te ontmoeten
Welkom !
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Dank je BOB 
-
Nascar
- Contacteer:
Hey Wim,
vooreerst welkom en veel veilige kilometers gewenst.
Elke 2de vrijdag van de maand komen we samen in het Leuvense (Den Axe, Herent). Steeds welkom voor een gezellige babbel
vooreerst welkom en veel veilige kilometers gewenst.
Elke 2de vrijdag van de maand komen we samen in het Leuvense (Den Axe, Herent). Steeds welkom voor een gezellige babbel
Thanks Narcar, goed om te weten 
BMW motorrijders uit het Waasland
beste BMW-rijders,
Deze maand ontvang ik mijn nieuwe 1200GS 2013.Na wikken een wegen ben ik dus overgestapt van een Honda naar een BMW model
. Zijn er BMW-rijders uit het Waasland die regelmatig ritten organiseren? Zo ja,laat het mij weten. Alle voorstellen,ideeën zijn welkom en hopelijk gaan we fijne zomerritten tegemoet....
Deze maand ontvang ik mijn nieuwe 1200GS 2013.Na wikken een wegen ben ik dus overgestapt van een Honda naar een BMW model
Re: BMW motorrijders uit het Waasland
Welkom op dit forum.
Ben ondertussen bezig met je PM te beantwoorden
Ben ondertussen bezig met je PM te beantwoorden
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
SaP
- Contacteer:
Re: BMW motorrijders uit het Waasland
Ben ik mis of zijn er de laatste tijd wel meer Honda rijders die overstappen? Vooral bompamoto's, nee?2356003 schreef:beste BMW-rijders,
Deze maand ontvang ik mijn nieuwe 1200GS 2013.Na wikken een wegen ben ik dus overgestapt van een Honda naar een BMW model. Zijn er BMW-rijders uit het Waasland die regelmatig ritten organiseren? Zo ja,laat het mij weten. Alle voorstellen,ideeën zijn welkom en hopelijk gaan we fijne zomerritten tegemoet....
In elk geval... welkom!!!
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Hallo allemaal,
ik ben Hein,38 jaar en woon in Hasselt. Ik heb nu een 1200 adventure van 2009. Mijn vorige BMW's waren een GS 1100 en een 1150 adventure. Dit jaar rij ik 21 jaar met de moto als hobby.
ik ben Hein,38 jaar en woon in Hasselt. Ik heb nu een 1200 adventure van 2009. Mijn vorige BMW's waren een GS 1100 en een 1150 adventure. Dit jaar rij ik 21 jaar met de moto als hobby.
even voorstellen
Hallo,
Ben nieuw op dit forum, vandaar even voorstellen : word volgende maand 61, rijd sinds 5 jaar op een omgbouwde k 100 , van rt naar naked, bj '88 met ABS. Stonden 62 dkm op, maar teller was niet origineel en daar ik na een paar maanden het kontaktslot heb moeten vervangen wegens geen kik meer, vermoed ik dat er wel veel meer km mee gereden zijn ! Zadel is ook beginnen scheuren en door benzinespetsers op het scherm zijn er barsten gekomen aan de aanhechtingspunten, maar niet ernstig. Heb er 2 weken geleden nog 190 mee gereden ( een goeie 10km maar,metrugwind en teller op 200). Rijdt fantastisch goed, verbruik was navant, bijna 8 l.Linker spiegel begint weg te draaien boven 140. Uitlaat is mooi grijsbruin.
Voilà, probeer nog een foto bij te plaatsen en dat was het dan.
groetjes, Eiko
PS afbeelding lukt niet vanwege grootte. Probeer later nog eens.
Ben nieuw op dit forum, vandaar even voorstellen : word volgende maand 61, rijd sinds 5 jaar op een omgbouwde k 100 , van rt naar naked, bj '88 met ABS. Stonden 62 dkm op, maar teller was niet origineel en daar ik na een paar maanden het kontaktslot heb moeten vervangen wegens geen kik meer, vermoed ik dat er wel veel meer km mee gereden zijn ! Zadel is ook beginnen scheuren en door benzinespetsers op het scherm zijn er barsten gekomen aan de aanhechtingspunten, maar niet ernstig. Heb er 2 weken geleden nog 190 mee gereden ( een goeie 10km maar,metrugwind en teller op 200). Rijdt fantastisch goed, verbruik was navant, bijna 8 l.Linker spiegel begint weg te draaien boven 140. Uitlaat is mooi grijsbruin.
Voilà, probeer nog een foto bij te plaatsen en dat was het dan.
groetjes, Eiko
PS afbeelding lukt niet vanwege grootte. Probeer later nog eens.
-
patrick k100
welkom. 8 liter verbruik ,wa aan de hoge kant hé
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
@patrik k100,
was wel tegen 190 kmh !
was wel tegen 190 kmh !