Mooi verslag in 't clubblad!

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Koppel!!

Mooi verslag in 't clubblad!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Spijtig genoeg krijgen alleen de Clubleden 't Clubjournaal, want het reisverslag v.d Passenparade is écht wél de moeite waard :!: :!:

Prachtig geschreven, alleen, waar blijven de foto's van zo'n reis :?: :shock: :?:

'k Weet wel dat het niet verplicht is om je foto's op 't forum te zetten, maareuhh, 't is altijd superleuk om dat te zien :o

By the way, wanneer gaat de volgende door, als Ierland voor mij niet doorgaat zie ik dit wel zitten, alletwee meedoen daarentegen zal wa moeilijk ('t vrouwke en de portemonnee) worden :?
Maar 'k heb m'n km's nodig, al was't alleen maar voor de belastingen :lol: , 'k heb m'n GS niet gekocht om in mijn gararge te staan "schilderen", dus bollen moet dat ding :twisted:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Koppel,

Ik zal de foto's eens opvragen en publiceren. :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Atmikes
Contacteer:

Bericht door Atmikes »

idd heel goed verslag, ik heb echt genoten van elk woord!!!!

je hebt gelijk voor de foto's, als er iemand soms foto's heeft over een toerke of activiteit van de club en je weet niet hoe je zo online moet krijgen
stuur me dan gewoon effe een E-mail en stuur alle foto's gewoon naar me door. (max 5 MB per email!)

liefst met de naam van de trip, datum en de eigenaar van de foto's, ik zorg wel dat ze online komen op mijn website! (ik heb nog een paar Gigabyte ter beschikking dus... laat maar komen)

en dan maak ik hier wel een link (op het bmw-mc forum)

het is dus ook zondag (4-9) het toerke van Anton aus Dworp (groene bollekes of zoiets dacht ik)

groeten

michel 'S'

P.S. De BMW-MC-VL doet regelmatig een oproep naar foto's en spijtig genoeg hebben we reeds ervaren dat er op onze aanbieding geen antwoord komt..., ook foto's die je doorstuurt staan na 1 jaar nog steeds niet online, vandaar mijn eigen website!
Als we Zondag en ritje meerijden staan de foto's ten laatste de volgende woensdag al online!
Foto's en verslagen van alle BMW ritten steeds te vinden op www.atmikes.be
lid geweest... maar nu zonder tweewieler
Michel

Re: Mooi verslag in 't clubblad!

Bericht door Michel »

Koppel!! schreef: alletwee meedoen daarentegen zal wa moeilijk ('t vrouwke en de portemonnee) worden :?
:?: :?: :?:

met uwe portemonnee alleen kunt ge al heel ver komen! :lol: :lol:
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

kan je die verslagen lezen online :?:
indien niet :idea:
tzal anders nog 2maand duren voor ik het kan lezen :?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Idd, heb de Passenparade-story ook gelezen.... Zalig geschreven, humor en dubbelzinnigheden alom. Alleen dat stukske van die gast die met zijn gebroken been in de bergen werd gevonden vrqqgt nog wat opheldering.... :?

@R1100S
Kan uw vrouw die niet opsturen?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

't mag nog zo schoon geschreven zijn :lol: :lol: :lol: :lol:

maar het meemaken is veeeel plezanter.

Heb het reeds 4 maal meegemaakt , helaas dit jaar een sabbatjaar moeten inlassen :cry:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

R1100RS schreef:kan je die verslagen lezen online :?:
indien niet :idea:
tzal anders nog 2maand duren voor ik het kan lezen :?
Bart, vraag aan je vrouwke of ze het via een postpakket opstuurt, anders maak ik er wel een kopij van en stuur het je op. Graag je gegevens via PB dan.

Stoffel :wink:
Afbeelding
Bosse
Contacteer:

Bericht door Bosse »

Michel,
P.S. De BMW-MC-VL doet regelmatig een oproep naar foto's en spijtig genoeg hebben we reeds ervaren dat er op onze aanbieding geen antwoord komt..., ook foto's die je doorstuurt staan na 1 jaar nog steeds niet online, vandaar mijn eigen website!
Als we Zondag en ritje meerijden staan de foto's ten laatste de volgende woensdag al online!

Ook in dit clubjournaal staat een oproep. Doch ik moet zeggen dat hier weinig tot geen response op komt. Ik keek even in m'n archieven en heb nooit van U foto's ontvangen. Kan dan ook niet zorgen dat ze on-line komen.

PS: al de foto's die ik krijg worden zo wie zo gebruik op de fotopresentatie die loopt tijdens de kalender voorstelling bij de aanvang van het nieuwe seizoen. Doch ook bij deze kan ik geen inzendingen van U terug vinden.

Groetjes, Bosse.
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

De foto's worden ook altijd gebruikt voor de doorlopende presentatie op Club200X. Bosse heeft gelijk, er komt weinig reactie.

En voor het forum, ben ik diegene die ze online zet, dus daar kan geen probleem voor zijn. Mijn mailbox is dan ook "unlimited" ingesteld.

Alles is altijd welkom en ik sla alles op, ook voor Bosse's archief.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Kurt

Bericht door Kurt »

Mannekes,

Zoals Jo het zegt, alleen meedoen aan de passenparade is goed genoeg. Een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt. Nu alleen nog zorgen dat dit herhaald kan worden.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Zomaar een vraagske maar wat is Club200X?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Philippe

Bericht door Philippe »

Xavier,Club 200X is in het begin van het jaar(volgend jaar Club 2006)daar word een presentatie gemaakt met foto´s en voorgesteld door een BV(Bekende Vlaming)over de toerritten maar vooral over de reizen die de Club organiseerd.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Ge-eS

Bericht door Ge-eS »

Voor foto's bij een verslag moet je 'Het Laatste Nieuws' kopen
ex 2-Valver
Atmikes
Contacteer:

Bericht door Atmikes »

eeuh? :?: HLN?
Foto's en verslagen van alle BMW ritten steeds te vinden op www.atmikes.be
lid geweest... maar nu zonder tweewieler
Plaats reactie