verlaagd zadel RT 1150

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Alex W
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2004, 14:04
Locatie: wommelgem

verlaagd zadel RT 1150

Bericht door Alex W »

Weet er iemand waar ik aan een verlaagd zadel voor een RT1150 kan geraken. Volgens dealer is dit enkel af-fabriek leverbaar.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen :-)
Highlander
Berichten: 291
Lid geworden op: 05 okt 2004, 08:46
Locatie: sint-niklaas

zadel

Bericht door Highlander »

Bij Wunderlich is dit verkrijgbaar.
http://www.wunderlich.de
Brik
Berichten: 226
Lid geworden op: 04 nov 2004, 12:18

Bericht door Brik »

Mocht je bij Wunderlich bestellen wees gewaarschuwd. Ik heb sinds 27 mei een bestelling van twee zadels voor een RT1150 lopen en ben nog steeds wachtende
Op 27 mei ben ik tot de firma in Sinzig Duitsland gereden omdat ik wist dat je ter plaatse een proefrit kon doen. Na een tevreden rit met het demozadel heb ik onmiddellijk de bestelling geplaatst. Levering volgens cataloog 2 a 3 weken. Een maand na datum nog steeds niets ontvangen. Na veelvuldige mails, die niet werden beantwoord dan maar via de telefoon. Veel excuses, maar nog steeds geen zadel. Zij hadden of hebben nog steeds problemen bij de levering van de zadels omdat ze deze op de basis van het originele zadel maken. Dan weer was het dat de zadelmaker met verlof was. Oké, die man mag ook verlof nemen. Maar nu 01 september nog steeds niets, zelfs geen mailtje. Nu ik wil geen afbreuk van de firma doen, ik heb via Kohl Aachen al meerde zaken van Wunderlich besteld en ben er zeer tevreden van.
Dit is mijn ervaring, misschien ben ik een uitzondering. In ieder geval mocht de bestelling alsnog dit jaar toekomen, gaat deze terstond terug, het seizoen zit er bijna op en met de stijgende benzineprijzen gaat de lol er snel vanaf zijn.
BVDV
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:26
Locatie: Zandhoven

Re: verlaagd zadel RT 1150

Bericht door BVDV »

Alex W schreef:Weet er iemand waar ik aan een verlaagd zadel voor een RT1150 kan geraken. Volgens dealer is dit enkel af-fabriek leverbaar.
Ik heb het mijne ook achteraf besteld bij de dealer. (Selbach in Lier)
Eerst probeerde ik het comfort-zadel, maar dat was dus net iets te hoog.
R1150RT (blauw) + Perfect Pilot (red)
JAN S
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2005, 07:17
Locatie: Borsbeek
Contacteer:

Bericht door JAN S »

Ik heb ook verlaagd zadel om mijn R1150 RT van bij Selbach Lier
vandaag is mijn lievelingsdag;
vroeger Honda deauville gereden, nu RT 1150
Alex W
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2004, 14:04
Locatie: wommelgem

Bericht door Alex W »

bedankt mensen voor de info :wink: .
Ik zal eens gaan horen in Lier.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen :-)
Plaats reactie