Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Mil schreef:Kan je eens een filmpje plaatsen, eventueel een link?
Heb 'm eergisteren ook al eens gevraagd naar een foto van zijn manier van monteren en eventueel een filmpje, maar voorlopig nog niets gezien, zelfs geen testbeeldje
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Ik zal u een filmpje posten van de opstelling op de helm met een kleine testrit.
Ik heb toen gemerkt dat de horizon te hoog lag.
Heb dit nadien nog wat aangepast.
Bij vele filmpjes op het net, ga je zoeken naar de v bovenkant van het gefilmde.
Op de linkerzijde van de helm heb ik mijn gopro ook bevestigd.
Tot nu toe geen betere filmpjes gezien met een andere opstelling.
Grote voordelen vind ik dat je de cockpit kan zien, stabiel beeld en je beleeft de rit door de ogen van de bestuurder.
Nadeel is het windgeruis, zowel met de waterdichte als de open behuizing.
Harald schreef:Ik zal u een filmpje posten van de opstelling op de helm met een kleine testrit.
Bij vele filmpjes op het net, ga je zoeken naar de v bovenkant van het gefilmde.
Harald schreef:Ik zal u een filmpje posten van de opstelling op de helm met een kleine testrit.
Als je van plan bent Uw filmpjes te plaatsen op het net, nooit starten aan Uw deur. Je weet nooit wie het bekijkt. Nog een hint i.v.m. de GPS. Mijn thuisadres staat ingesteld op een hoofdkantoor v/d politie. Uw vriend weet je wel. Als men dan Uw toestel ontvreemd, gaan ze eerst kijken waar je woont, je bent immers niet thuis. Dan verwittigen ze hun mannen en die breken dan in. Als men het toestel steelt, kan je de politie al verwittigen dat ze moeten uitkijken.
Zeg Harald, is dat standaard GSA scherm niet voldoende qua windbescherming, dat ge daar bovenop nog zo'n Touratech opzetstukje moet zetten Hoe groot zijt gij
Dat opzetstuk heeft er altijd op gestaan, stoort me niet, ik kijk er over.
Ik ben 1.80m normaal gebouwd, blond (nog moeilijk te zien ) blauwe ogen, van een goed ras,
maar rij met een rechte rug , gang niet achter mijn stuur enz.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Ik vrees dat er zelfs geen enkele aansluiting mogelijk is met of zonder de waterdichte behuizing.
Of het zou moeten zijn dat er een speciale behuizing bestaat daarvoor.
Andere oplossing is misschien de niet waterdichte behuizing aanpassen.