autowegenvignet zwitserland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
JaN

autowegenvignet zwitserland

Bericht door JaN »

volgende week vertrekken we naar zwitserland. Uiteraard dien je aan de grens een autowegenvignet te kleven. Bij mij (RT) geen probleem, bij mijn broer echter wel een probleem : nl. Geen kuip of stuurkuipje Waar moet dan het vignet worden gekleefd???? :?
joe

vignet

Bericht door joe »

voor motorrijders is het niet verplicht van het vignet ergens op te kleven
het volstaat dat ge wanneer nodig het kunt laten zien
in juni door zwitserland gereden en bij motors het vignet op de gekste plaatsen zien hangen
groetjes joe
NoPa

Re: autowegenvignet zwitserland

Bericht door NoPa »

jan schreef:volgende week vertrekken we naar zwitserland. Uiteraard dien je aan de grens een autowegenvignet te kleven. Bij mij (RT) geen probleem, bij mijn broer echter wel een probleem : nl. Geen kuip of stuurkuipje Waar moet dan het vignet worden gekleefd???? :?
Collega's!!!!Jantje en Lucske een prettige en warme en zweterige reis gewenst 8)
JaN

Bericht door JaN »

:lol: Nopa, geen zin om mee te rijden ??? :wink:
NoPa

Bericht door NoPa »

jan schreef::lol: Nopa, geen zin om mee te rijden ??? :wink:
Yes Yes ............. maar wij vertrekken donderdag naar de Dolletieten :lol: :lol: :lol: :lol:
fun-girl

vignet

Bericht door fun-girl »

nu wil dat toch wel toevallig dat ik hier nog een vignet in mijn portomonee heb zitten zeker!!!!
'k heb een beetje gegokt op mijn charmante glimlach voor als ik toch controle zou krijgen en het dus nergens geplakt :-)
Als je de moeite wil doen om het op te halen (opsturen zal te laat zijn) dan kan je het hebben (in ruil voor.... daar zal ik nog eens over denken. :wink: )
If you can dream it
you can do it
Plaats reactie