autowegenvignet zwitserland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
autowegenvignet zwitserland
volgende week vertrekken we naar zwitserland. Uiteraard dien je aan de grens een autowegenvignet te kleven. Bij mij (RT) geen probleem, bij mijn broer echter wel een probleem : nl. Geen kuip of stuurkuipje Waar moet dan het vignet worden gekleefd???? 
vignet
voor motorrijders is het niet verplicht van het vignet ergens op te kleven
het volstaat dat ge wanneer nodig het kunt laten zien
in juni door zwitserland gereden en bij motors het vignet op de gekste plaatsen zien hangen
het volstaat dat ge wanneer nodig het kunt laten zien
in juni door zwitserland gereden en bij motors het vignet op de gekste plaatsen zien hangen
groetjes joe
Re: autowegenvignet zwitserland
Collega's!!!!Jantje en Lucske een prettige en warme en zweterige reis gewenstjan schreef:volgende week vertrekken we naar zwitserland. Uiteraard dien je aan de grens een autowegenvignet te kleven. Bij mij (RT) geen probleem, bij mijn broer echter wel een probleem : nl. Geen kuip of stuurkuipje Waar moet dan het vignet worden gekleefd????
vignet
nu wil dat toch wel toevallig dat ik hier nog een vignet in mijn portomonee heb zitten zeker!!!!
'k heb een beetje gegokt op mijn charmante glimlach voor als ik toch controle zou krijgen en het dus nergens geplakt
Als je de moeite wil doen om het op te halen (opsturen zal te laat zijn) dan kan je het hebben (in ruil voor.... daar zal ik nog eens over denken.
)
'k heb een beetje gegokt op mijn charmante glimlach voor als ik toch controle zou krijgen en het dus nergens geplakt
Als je de moeite wil doen om het op te halen (opsturen zal te laat zijn) dan kan je het hebben (in ruil voor.... daar zal ik nog eens over denken.
If you can dream it
you can do it
you can do it